
Çalışanların Yöneticilerden, Yöneticilerin Çalışanlardan Beklentileri ve Yapılması Gerekenler![]()
Levent TaÅŸkın; İş hayatında hepimizin beklentileri vardır. Aslında sadece iÅŸ hayatında deÄŸil özel hayatımızda iliÅŸkili olduÄŸumuz kiÅŸilerden de beklentilerimiz vardır. Bir müÅŸteri olarak bir ürün veya hizmet alacağımız zamanda o ürün veya hizmet ile ilgili beklentilerimiz vardır. Devamını dergide okuyabilirsiniz İlginizi çekebilir... Yöneticinin Kötü Alışkanlığı: BaÅŸkalarını Susturmak ve EleÅŸtiriye Kapalı OlmakLevent TaÅŸkın; "Anlatmayı seven, başımıza gelenleri hemen çevremizle paylaÅŸmak için heyecan duyan, ÅŸikayetlerimizi duyurmayı iÅŸ edinen, teÅŸekkürü... Öfke kontrolüÖfkeli bir müşteri çoÄŸu zaman karşımızda iken ona nasıl davrandığımızla ve onunla doÄŸru iletiÅŸim kurarak önemseyip önemsemediÄŸimizle doÄŸru orantılı ol... Çalışanlar ve Müşteriler ile Empati KurmakHepimizin aÅŸağıdaki cümleleri karşımızda diyalogda olduÄŸumuz bir kiÅŸiye söyleme olasılığı yüksektir:
"Beni neden anlamıyorsun?", "Kend... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.