
KSB, Yetkili Servisleriyle Kapadokya’daydı![]()
![]()
Ayrıca; mevcut ve yeni arkadaşların teknik bilgilerini yenileyip geliştirmek amacıyla verilen eğitimler arasında; Temel Tesisat Eğitimi, Mekanik Salmastra Eğitimi ve Temel İletişim konuları yer alıyor.
Yapılan deÄŸerlendirmelerde, bu eÄŸitimin yetkili servisler için oldukça faydalı olduÄŸu ve her sene yapılmasının çalışanlarda motivasyonu artıracağı saptandı. Ayrıca verilen hizmet kalitesini yükselteceÄŸi de varılan ortak görüÅŸ oldu. Benzer toplantıların periyodik aralıkla yapılması, bilgilerin güncellenmesi, kaynaÅŸmanın artması temennileri ile toplantı tamamlandı.
İlginizi çekebilir... Toshiba Yetkili Satıcıları 2025 Sezonuna HazırToshiba markası satış eğitimlerine büyük bir hızla harika bir giriş yaptı. İstanbul, İzmir ve Adana bölgelerinde düzenlenen eğitimlere Toshiba yetkili... TLC Klima, Antalya'da Üç Bayisinin Yenilenen Showroomlarını AçtıGree'nin Türkiye Temsilcisi TLC Klima, Antalya'daki üç bayisinde showroom konseptini yenileyerek bölgedeki kurumsal görünümünü ve stratejisini... İzocam, İSO 500'de Bu Yıl da Yerini Aldıİzocam Genel Direktörü Murat Savcı, "İzocam olarak, çevreye duyarlı üretim anlayışımızla sektörümüze değer katarken, her yıl olduğu gibi bu yıl da... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.