E.C.A.
WAVIN

Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu: "Aradığınız Her Şey Vaillant'ta Var"

Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu: "Aradığınız Her Şey Vaillant'ta Var"

5 Kasım 2019 | SÖYLEŞİ
287. Sayı (Kasım 2019)
4.414 kez okundu

Dergimizin bu ayki sayısında Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu’nun hikâyesini kendisinden dinlerken, Vaillant’ın gerçekleştirdiği son çalışmalar ile ilgili bilgiler de aldık. Kayaoğlu, Vaillant’ın kampanyalarından geliştirdiği ürünlerine, dijitalleşmeden pazar hedeflerine kadar şirketin tüm faaliyetlerini dergimize anlattı.

Erol Bey sizi biraz tanıyabilir miyiz, hikâyenizi bize özetler misiniz?
Çocukluk ve gençlik dönemlerimdeki tutkularım bugünkü ben olmamı sağlayan en önemli unsurdur. Bugün ise en büyük tutkum ailem. Eşim ile aynı üniversitede aynı yıllarda okumuş olmamıza rağmen birbirimizi tanımayıp, mezun olduktan sonra mezunlar derneğinin bir aktivitesinde tanışmış olmak hayatımdaki dönüm noktalarının başında yer alıyor. Eşim, kızım ve iki köpeğimizden oluşan, sevdiğimiz arkadaşlarımızda bir arada olmaktan keyif aldığımız, mutlu, huzurlu ve dingin bir aile yaşantımız var. Aile hayatım yaşamış olduğum huzurlu, başarılı, mutlu yaşamımın temel direğidir.

Çocukluk ve gençlik dönemini seksenli yıllarda yaşamış biri olarak, renkli televizyonların hayatımıza girmesiyle en çok izlediğimiz yayınlar, pop müzik ve popüler sanatçıların video kliplerini izlediğimiz programlardı. O dönemde ülkemizde aşina olmadığımız dalga sörfçülerinin azgın dalgalar arasında bir tahta parçası (board) üzerinde doğayla olan mücadelelerini izler, bir gün dalga sörfçüsü olmanın hayalini kurardım. Ülkemizde dalga sörfü yapılabilecek bir deniz yoktu ama bu hayal beni 38 yaşımda Alaçatı’da rüzgar sörfü ile tanıştırdı ve sörf hayatımdaki önemli hobilerimden biri haline geldi. Çocukluk yıllarımdan kalma zihnimdeki en önemli anılarımdan biri ise babamın beni sırtında Galatasaray’ın İnönü Stadı’ndaki maçlarına götürmesi. Bu maçlar ile babamın aşıladığı futbol taraftarlığı hayatımdaki en önemli tutkulardan biri oldu. Halen bu tutkumu devam ettirmeye çalışıyorum. Hayata sarı kırmızı gözlüklerle bakmanın son derece keyifli ve renkli olduğunu söyleyebilirim.

Söyleşinin devamını e-dergiden okumak için lütfen tıklayın...


 

İlginizi çekebilir...

Ufuk Atan; "DemirDöküm'ün yeni marka kimliği, modern, sürdürülebilir ve müşteri odaklı yaklaşımımızın bir yansıması."

DemirDöküm Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, DemirDöküm'de yeni marka kimliği ile başlayan dönüşüm, ısı pompaları ve hidrojen başlıklarındaki soru...
6 Mart 2025

KLINGER Turkey Pazarlama Yöneticisi Ali Korhan Közer: "Özellikle, demir çelik sektöründe oksijen hatlarında..."

KLINGER Turkey Pazarlama Yöneticisi Ali Korhan Közer, yakından tanıdığımız Politeknik-KLINGER markalarının merak ettiğimiz yakın geçmişini, KLINGER va...
10 Şubat 2025

Bir Ömür, Türkiye'nin İklimlendirme Sektörünün de Tarihi: YÜKSEL KÖKSAL Anlatıyor,

Üçüncü ve Son Bölüm: İSTANBUL ve TETİSAN TECRÜBEM'¦...
5 Kasım 2024

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü Kataloğu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü Kataloğu
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.