
Wilo Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Necati Ömer Zeyrek: 'İş Yapış Şeklimizi Hızla Pandemi Sürecine Adapte Ettik'![]()
Wilo, satın alım öncesi gerçekleştirdiği ücretsiz keşif ile doğru ürün tespitinden ihtiyaca yönelik geliştirilen bakım paketlerine, pandemi sürecinde geliştirdiği servis hizmeti projesinden garanti sürelerinin uzatılmasına kadar kullanıcılarına her koşulda destek veriyor. “Pandemi dönemi ile birlikte Wilo Türkiye olarak iş yapış şekillerimizi hızla bu sürece adapte ettik” diyen Wilo Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Necati Ömer Zeyrek, geliştirdikleri stratejiyi dergimize anlattı. İlginizi çekebilir... Ozan Turan: "Ürünlerimizi 6 kıtada 80'in Üzerinde Ülkeye Ulaştırıyoruz"Ode Yalıtım'ın 40 yıllık başarılı yolculuğu, sürdürülebilirlik, dijitalleşme, yeşil dönüşüm anlayışı başlıklarındaki sorularımızı ikinci kuşak yön... Cem Savcı; "Isk-Sodex Fuarı, İklimlendirme Sektörümüzün Dünyaya Açılan Kapısı Diyebiliriz"Isk-Sodex 2025 22-25 ekim tarihlerinde İstanbul'da gerçekleşecek. İklimlendirme sektörünün iç ve dış pazarda büyümesinde yeni ürün ve teknolojiler... Elmor Genel Müdürü Enver Öz; "Elmor'un en büyük gücü, köklü geçmişi ile sürekli gelişimi birleştirebilmesidir."Ar-Ge yatırımları, dijital dönüşüm projeleri ve sürdürülebilirlik odaklı üretim anlayışı sayesinde son yıllarda hem yurtiçi hem de ihracat pazarlarınd... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.