WAVIN
E.C.A.

Vaillant Group Türkiye Servis Direktörü Aykut Babila: “DemirDöküm müşterilerini memnuniyetten öte hayran bırakmak misyonu ile hizmet vermektedir”

Vaillant Group Türkiye Servis Direktörü Aykut Babila: “DemirDöküm müşterilerini memnuniyetten öte hayran bırakmak misyonu ile hizmet vermektedir”

5 Haziran 2012 | TEKNİK MAKALE
197. Sayı (MAYIS 2012)
1.650 kez okundu

DDDemirDöküm yeniliklerini servis alanında da hızla sürdürmektedir. 2010 yılında DemirDöküm müşterilerini memnuniyetten öte hayran bırakmak DDmisyonu ile başlatılan VIP servis projesi ile yetkili servislerin tüketici beklentilerinin üzerinde bir hizmet vermelerini sağlamak için davranış, planlama ve teknik eğitimler verilmektedir. Her geçen gün VIP servis projesi kapsamında yetkili servis iş yerleri yenilenip teknik ekipmanlar ile donatılarak büyütülmektedir. DemirDöküm’deki değişim rüzgârından etkilenen yetkili servisler, yeni servis modelini yansıtan ve tüketicilere en iyi hizmeti verecek şekilde oluşturulan yeni hizmet anlayışı ve yeni yüzleri ile tüketicilerle buluşmaya başladılar. Şimdiye kadar toplam 65 yetkili servis işyeri yeni kurumsal kimliğine kavuşarak açılışları yapılmıştır. Kaliteli ürünleri kaliteli hizmet anlayışıyla tüketicilere sunmak temel ilke olarak benimsenmiştir.
 
Tüm ürünlerimiz için gerekli olan periyodik bakım hizmetleri müşterilerimizin talebi doğrultusunda, en modern cihaz ve teknik alt yapı ile cihaza özgü ekipman ve bakım malzemeleri kullanılarak, DD yetkili servisleri tarafından verilmektedir. Talepte bulunmak isteyen tüketiciler 7 x 24 çağrı merkezini arayarak veya en yakın DD yetkili servisini ziyaret ederek hizmet alabilir, dönemsel kampanya veya bakım paketleri hakkında bilgi alabilirler. 
Isıtma sistemlerinde servis, hayati önem taşımaktadır. DemirDöküm sistemlerinde de birincil şart mühendislik hizmetinin verilmesidir. Bunun dışında keşif yapılması, doğru sistemin kurulması, ısı kaybı hesaplarının doğru yapılması, cihazın yerinin doğru tespit edilmesi gerekmektedir. Tüm bu hizmetlerin verilmesi için bayi yapısı ve servis kalitesi çok önemli iki faktör olarak karşımıza çıkmaktadır. DemirDöküm, yüksek satış hacmine paralel olarak, müşterilerine geniş servis ağı ile çok hızlı bir şekilde hizmet verilebilmektedir. DemirDöküm Servisleri hem eleman yönünden eğitime, hem de araç yönünden çok iyi bir donanıma sahiptir. Satış sonrası hizmetler departmanının servis eğitimlerinden sorumlu ayrı bir bölümü vardır.  Her yıl hedefler konularak; servislere hangi konularda kaç saat eğitim verileceği ile ilgili planlamalar yapılmaktadır. Bu program doğrultusunda da yıl içinde eğitimler gerçekleştirilmektedir.
 
Özellikle pazara sunulan yeni ürünlerle ilgili, bütün yetkili servisler mutlaka bilgilendirilmekte ve tüm servislerle internet üzerinden haberleşilmektedir. Telefonda nasıl konuşacağı, tüketicilere sorun çözümünde nasıl yardımcı olunacağı ile ilgili eğitimler verilmektedir. DD Yetkili Servisleri sayısal olarak çok yeterli ve cihazların devreye alınması veya arıza giderilmesi ile ilgili çok hızlı hizmet sunmaktadırlar. 
 
DemirDöküm’ün bugünkü başarısının en önemli etkeni servis kalitesidir. Servisin çok hızlı ve donanımlı olması, yedek parça fiyatlarının çok makul olması, DemirDöküm’ün başarısında çok büyük bir payı olan ve tüketicilerimizin firmamıza olan güvenini artıran faktörlerdir.
 
Bu servis modelinde, en son teknolojiyi kullanan ve en son teknik bilgi ve donanıma sahip servis çalışanları ile müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlayacak ekibi oluşturmuş bulunmaktayız.
 
DemirDöküm Türkiye’nin dört bir yanında 2000’in üzerinde servis çalışanı ile sektörünün en güçlü servis teşkilatıdır. 

 

R E K L A M

İlginizi çekebilir...

2025 Neden Her Binada Akıllı HVAC Entegrasyonu İçin Dönüm Noktasıdır?

Enerji tasarrufundan daha sağlıklı havaya ve öngörücü bakıma kadar akıllı HVAC sistemleri artık isteğe bağlı değil; 2025 yılında bina performansı, uyu...
1 Mayıs 2025

Leed Enhanced Commissioning Çalışmaları Üzerine Kısa Bir Değerlendirme

Binaların ömrü boyunca dayanıklı, enerji verimli ve konforlu olabilmeleri için mutlaka multi disipliner biçimde olan kalite kontrolleri ile inşa edilm...
7 Nisan 2025

Klimalarda Vakumlama İşleminin Önemi

Vakumlama işleminin neden önemli olduğunu bilmek çok önemlidir. Eğer ilk çalıştırma sırasında vakumlama yapılmazsa klima sistemlerinde verimsizlik ve ...
7 Nisan 2025

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü Kataloğu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü Kataloğu
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.