
"Nasıl?" Sorusunun İş Hayatındaki Önemi![]()
Levent Taşkın Yönetim Danışmanı
İşimizin büyük kısmı, hedeflere ulaşmak, iş akışlarındaki aksamalarla uğraşmak, sorunları çözmek; iletişimden kaynaklanan sorunlara odaklanmak, müşteri beklentilerinin gerisinde kalındığı için oluşan şikayetlerle baş etmek gibi çözüm gerektiren sıkıntılı işleri kapsar. Sıkıntı ve stres ise çalışanın hata yapması, direncinin düşmesi, konsantrasyonunu ve dikkatini kaybetmesi gibi sorunlara yol açar. Stresli ortam çalışanın motivasyonunu düşürür, alınganlığını artırır, enerjisini düşürür ve yöneticisiyle gerginliğe girmesine neden olabilir. Birçok kişi sorunla uğraşmaktan hoşlanmaz. Stres ve sıkıntılı durumlarda kontrolünü kaybedebilir. Yöneticilere ve çalışanlara bu tür ortamlarda belirli görevler düşmektedir. Her iki taraf da nasıl hareket etmesi ve nasıl davranması gerektiğini iyi bilirse sorunlarla uğraşmak ve çözüm üretmek hem kişiyi hem şirketi geliştirir. Kişisel gelişimi destekler, kişileri farklı kılar ve öne çıkarır. Liderlik ve yönetsellik becerilerini geliştirir. Devamını dergide okuyabilirsiniz İlginizi çekebilir... Yeşil Binalar ile Güçlü Şebekeler: Enerji Verimliliğinin Şebeke Güvenliğine KatkısıYeşil binalar yalnızca çevresel sürdürülebilirlik ekseninde değil, aynı zamanda şebekeyle uyum içinde çalışan, kendi tüketimini optimize eden ve elekt... İş Yerinde Kıskançlık ve HırsHepimiz de var olan bazı duygular günlük yaşamımızda ikili ilişkilerde ortaya çıkar. Bazen kendimizi tanıyamayız, bazen de tanıdığımızı düşündüğümüz b... Türkiye'de Yeşil Bina Sertifikasyon Süreci ve Karşılaşılan ZorluklarYeşil bina sertifikasyonları, çevre dostu yapıların teşvik edilmesinde ve yaygınlaştırılmasında temel bir araçtır. Türkiye'de yeşil bina uygulamal... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.