
Pazarlamadan Sorumlu G.M. Yrd. Ufuk Atan: "Müşteri Memnuniyeti Stratejimizin Tam Merkezinde Yer Alıyor"![]()
DemirDöküm müşteri memnuniyetini odak noktasına alarak bu alanda başarılı çalışmalar gerçekleştiriyor. “İyi bir müşteri deneyimi planlamak ve bunu gerçekleştirmek, günümüzde artık işin en temeli” diyen DemirDöküm Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, şirketlerinin müşteri memnuniyeti stratejisini ve yaptıkları çalışmaları dergimize anlattı. İlginizi çekebilir... İSKİD, İklimlendirme Zirvesi Sektör Liderlerini, Bakanlık Bürokratlarını ve Daire Başkanlarını Bir Araya Getirdiİlk kez, 5 Mayıs 2025 tarihinde Hilton Convention Center'da büyük bir başarıyla gerçekleşen İklimlendirme Zirvesi hakkında, İSKİD Başkanı Tunç Kor... Ufuk Atan; "DemirDöküm'ün yeni marka kimliği, modern, sürdürülebilir ve müşteri odaklı yaklaşımımızın bir yansıması."DemirDöküm Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, DemirDöküm'de yeni marka kimliği ile başlayan dönüşüm, ısı pompaları ve hidrojen başlıklarındaki soru... KLINGER Turkey Pazarlama Yöneticisi Ali Korhan Közer: "Özellikle, demir çelik sektöründe oksijen hatlarında..."KLINGER Turkey Pazarlama Yöneticisi Ali Korhan Közer, yakından tanıdığımız Politeknik-KLINGER markalarının merak ettiğimiz yakın geçmişini, KLINGER va... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.