
Pazarlamadan Sorumlu G.M. Yrd. Ufuk Atan: "Müşteri Memnuniyeti Stratejimizin Tam Merkezinde Yer Alıyor"![]()
DemirDöküm müşteri memnuniyetini odak noktasına alarak bu alanda başarılı çalışmalar gerçekleştiriyor. “İyi bir müşteri deneyimi planlamak ve bunu gerçekleştirmek, günümüzde artık işin en temeli” diyen DemirDöküm Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, şirketlerinin müşteri memnuniyeti stratejisini ve yaptıkları çalışmaları dergimize anlattı. İlginizi çekebilir... Ozan Turan: "Ürünlerimizi 6 kıtada 80'in Üzerinde Ülkeye Ulaştırıyoruz"Ode Yalıtım'ın 40 yıllık başarılı yolculuğu, sürdürülebilirlik, dijitalleşme, yeşil dönüşüm anlayışı başlıklarındaki sorularımızı ikinci kuşak yön... Cem Savcı; "Isk-Sodex Fuarı, İklimlendirme Sektörümüzün Dünyaya Açılan Kapısı Diyebiliriz"Isk-Sodex 2025 22-25 ekim tarihlerinde İstanbul'da gerçekleşecek. İklimlendirme sektörünün iç ve dış pazarda büyümesinde yeni ürün ve teknolojiler... Elmor Genel Müdürü Enver Öz; "Elmor'un en büyük gücü, köklü geçmişi ile sürekli gelişimi birleştirebilmesidir."Ar-Ge yatırımları, dijital dönüşüm projeleri ve sürdürülebilirlik odaklı üretim anlayışı sayesinde son yıllarda hem yurtiçi hem de ihracat pazarlarınd... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.