
DemirDöküm Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan: "Müşteri Memnuniyetinde Yüksek Başarı Oranları Elde Ediyoruz"![]()
“DemirDöküm olarak benimsediÄŸimiz yeni müÅŸteri yaklaşımımızda; empati, iletiÅŸim, anlama, anlamlandırma ve sürdürülebilirlik baÅŸlıklarına odaklanarak ilerliyoruz. Bizi rakiplerimizden ayıran en önemli noktamızın da bu olduÄŸunu düÅŸünüyoruz” diyen DemirDöküm Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan ÅŸirketlerinin müÅŸteri memnuniyeti konusundaki çalışmalarını dergimize anlattı. İlginizi çekebilir... Ufuk Atan; "DemirDöküm'ün yeni marka kimliÄŸi, modern, sürdürülebilir ve müşteri odaklı yaklaşımımızın bir yansıması."DemirDöküm Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, DemirDöküm'de yeni marka kimliÄŸi ile baÅŸlayan dönüşüm, ısı pompaları ve hidrojen baÅŸlıklarındaki soru... KLINGER Turkey Pazarlama Yöneticisi Ali Korhan Közer: "Özellikle, demir çelik sektöründe oksijen hatlarında..."KLINGER Turkey Pazarlama Yöneticisi Ali Korhan Közer, yakından tanıdığımız Politeknik-KLINGER markalarının merak ettiÄŸimiz yakın geçmiÅŸini, KLINGER va... Bir Ömür, Türkiye'nin İklimlendirme Sektörünün de Tarihi: YÜKSEL KÖKSAL Anlatıyor,Üçüncü ve Son Bölüm: İSTANBUL ve TETİSAN TECRÜBEM'¦... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.