
Baymak, 50'nci Yaşını Kutladı![]()
Faaliyetine 1969 yılında başlayan Baymak, 50’nci yaşını görkemli bir törenle kutladı. Çırağan Sarayı’nda yapılan kutlamada konuşan Baymak CEO’su Ender Çolak, 50 yılın verdiği güveni yeni dönemde müşteri deneyimine verdikleri önemle pekiştirerek Türkiye’nin yenilikçi markası olduklarını söyledi. Yeni ürünlerle ürün gamımızı daha da genişletip bayilerimize 4 mevsim iş yapabilme imkanı sunmaya devam edeceğiz” diyen Çolak, ‘ müşteri deneyimini odağımıza aldık, bütün kanallarımızı da bu doğrultuda şekillendirmeyi sürdüreceğiz.” dedi. Gecede Baymak’la 25 ve 50 yıldır çalışan bayiler plaketle ödüllendirilirken, ünlü ses sanatçısı Sertab Erener unutulmaz bir konser verdi.
Baymak’ın 2013 yılında sektöründe dünyanın en büyük oyuncularından biri olan BDR Thermea Group bünyesine katıldığını anımsatan Çolak, sözlerini şöyle sürdürdü: BDR Thermea Group’un şirketimize verdiği katkı sayesinde hizmet anlayışımızı yeniledik; müşteri yolculuğunda öncü olmak amacıyla bayilerimizle, tedarikçilerimizle, teknik servislerimizle çalışanlarımızla ve müşterilerimizle çok yakın ilişkiler kurduk. Biz büyürken onların da büyümesini ve çağa ayak uydurmasını sağlayacak yatırımlar yaptık. Öte yandan sosyal fayda odaklı pazarlama ve içerik pazarlamasının önemi de her geçen gün artıyor. Nitekim sosyal konularda çözüm getiren bir markayı tercih eden tüketicilerin oranı yüzde 64!Ve biz bu konuda oldukça iddialıyız. Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta Isıtma kategorisinde “Müşteri Markası” ödülünü almamız, Muse Creative Awards’ta yine bu konuda iki ödül almamız ve diğer bahsedemediğim ödüller bu anlamda doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.
50’nci yıl kutlamasına katılarak bir konuşma yapan BDR Thermea Group CEO’su Bertrand Schmitt, Baymak’ın son yıllardaki atağıyla grup içinde en hızlı büyüyen şirketlerinden biri olduğunu ve Türkiye’nin BDR Thermea Group’un ‘üretim üssü’ haline geldiğini söyledi. Schmitt sözlerine şöyle devam etti: “İki hafta önce başka ülkede bir toplantıdaydım ve şöyle bir soru aldım. Türkiye’de çok büyük bir varlığa sahipsiniz, Türkiye’ye tekrar yatırım yapar mısınız? Çok önemli bir soruydu. Türkiye grubumuz içerisindeki 7 büyük pazardan biri. Bu soruyu ciddiyetle ele aldım ve Türkiye’de neden bulunduğumuzu düşündüm. Bu konuda 3 neden buldum. Türkiye hem Avrupa’da hem de çevresinde çok büyük bir pazar. Avrupa’da ve dışında büyüme olanaklarımıza baktığımızda Türkiye çok iyi bir seçim. Mesela bu sayede geçen yıl Rusya’ya yaptığımız ihracatımızı artırdık. Bir diğer nedenimiz ise teknoloji, Türkiye pazarında bizim için önemli olan teknolojilere sahibiz. Peki Türkiye’de olmasaydık bugün Türkiye’ye yatırım yapar mıydık? Yine yapardık, bunun için de iki iyi nedenimiz var. Bir tanesi bugün burada bulunan iş ortaklarımızla yıllar içinde kurduğumuz ilişkinin niteliğine ve kalitesi. İkinci nedenim ise buradaki ekibimiz.” değerlendirmesinde bulundu. İlginizi çekebilir... Rekor Sıcaklıklara Karşı İç Mekan Serinliğini Isı Yalıtımı İle KoruyunMeltem Bayraktar San, yaz aylarında klimaların neredeyse 24 saat kesintisiz çalışır hale geldiğini belirtti. "Yazın serin kalmak, kışın ısınmakt... Dev Ağustos Kampanyası ile Klima Sahibi Olmak KolaylaşıyorMitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri, Ağustos ayına özel kampanya kapsamında; tüm Mitsubishi Electric klimalarda 9.000 TL'ye varan indirim... KKTC Meclisi'nde Form Endüstri Tesisleri İmzası: Yangın Anında Duman Riski En Aza İndiriliyorKKTC Cumhurbaşkanlığı ve Cumhuriyet Meclisi projesinin birinci etabında, yangın anında oluşabilecek dumanın güvenli şekilde tahliyesini sağlamak amacı... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.