
E.C.A-Serel Yetkili Servisleri İstanbul'da Buluştu![]()
YeÅŸilköy Polat Renaissance Otel’de 08-11 Aralık 2017 tarihlerinde E.C.A- Serel Yetkili Servis Toplantısı gerçekleÅŸtirildi. Yurt genelinde E.C.A. Yetkili Servislerinin katılım saÄŸladığı öz deÄŸerlendirme toplantısında 2017 yılı deÄŸerlendirmesi, 2018 yılı hedefleri, 5 yıllık stratejik planlar, hizmet ve sektörel deÄŸerlendirmeler yapıldı. Elginkan Holding ve Elginkan Vakfı BaÅŸkanı Gaye Akçen, Üretici ve Satış Åžirketlerinin Yetkilileri, Emar A.Åž. Genel Müdürü Ekrem Erkut, tüm çalışanlar ve yetkili servisler bir araya gelerek hem 2017 yılını deÄŸerlendirdi hem de 2018 yılı için motivasyon saÄŸladı. Toplantıda konuklara, E.C.A-Serel markalı ürünlerin üretim, satış ve pazarlamasını yapan Elginkan TopluluÄŸu’nun “Daima Kalite ve Yıllarca Beraber” ilkelerine verdiÄŸi önem ve bakış açısı vurgulandı. Toplantı, ‘“İşimiz Hizmet, Gücümüz E.C.A” temasıyla gerçekleÅŸtirildi. Toplantı kapsamında müÅŸterilerin hizmetine sunulan E.C.A Mobil Hizmet uygulaması tanıtımı yapılarak, dijitalleÅŸen dünyada geleceÄŸimiz, Türkiye’de bir ilk olarak uygulanan E.C.A markalı armatürlerde 20 yıl garanti hakkında bilgiler sunuldu. Toplantının son kısmında müÅŸteri memnuniyeti ve yetkili servis hizmetlerinin en önemli unsuru “iletiÅŸim” konusunda Prof. Dr. Üstün Dökmen’in paylaşımları ile müÅŸteri beklentilerindeki deÄŸiÅŸimi ve müÅŸterinin önemini içeren interaktif bir seminer düzenlendi. “Yıllarca Beraber” ilkesiyle yetkili servisleriyle de uzun yıllar birlikte çalışan Elginkan TopluluÄŸu, bu kapsamda toplantıda servislerine teÅŸekkürlerini sunarak 58 yetkili servisine 10-20-30. yıl kıdem ödüllerini takdim etti. “Emar A.Åž. Yetkili Servis Tanıma Takdir Sistemi” kapsamında müÅŸteri memnuniyeti, hizmet kalitesi kriterleri ile belirlenen “Yılın Servisi, Yılın Bölge Servisi ve Yılın BaÅŸarılı Servis Teknisyeni” kategorilerinde baÅŸarılı servisler belirlendi ve ödül töreni düzenlendi. • Yılın Yetkili Servisi Ödülü, Çorlu Servisi Göksel Ergün’e Elginkan Holding ve Elginkan Vakfı BaÅŸkanı Gaye Akçen tarafından, • İstanbul, Ankara, İzmir Bölge Yılın BaÅŸarılı Servis Ödülleri, Zeytinburnu Servisi Ercan Küçükaraba, Konya Servisi İbrahim Tana, Alanya Servisi Fevzi Olgun’a Emar A.Åž. Genel Müdürü Ekrem Erkut tarafından, • Yılın Servis Teknisyeni Ödülü, Esenler Servisi Teknisyeni Serhat DoÄŸan’a en kıdemli servislerden Kayseri Servisi Faruk Vural tarafından sunuldu. Gala gecesinin devamında yetkili servisler yoÄŸun iÅŸ gündeminden uzaklaşıp Türk Sanat MüziÄŸi Sanatçısı Safiye Soyman ve partneri Faik Öztürk ile keyifli vakit geçirdiler. İlginizi çekebilir... DemirDöküm'ün Yeni Bölgesel BuluÅŸması Samsun'da GerçekleÅŸtiSheraton Otel'de düzenlenen etkinliÄŸe 220 iÅŸ ortağı katılırken, DemirDöküm üst düzey yöneticileri sektördeki yenilikler, yeni ürünler ve 2025 yılı... YeÅŸilyaka Koru Projesi, Wilo'nun Akıllı ve Verimli Çözümlerini Tercih Etti150 yılı aÅŸkın global tecrübesiyle, su teknolojilerinde yeniliÄŸin öncüsü Wilo, YeÅŸilyaka Koru Projesi'nin tercihi oldu.... Daıkın Türkiye, Splıt Klima Satışlarını Bir Önceki Yıla Oranla Yüzde 55 ArtırdıDaikin Türkiye, 2024 mali yılını güçlü finansal performans, ihracatta sürdürülen liderlik ve katma deÄŸerli hizmetlerle tamamladı. 1 Nisan 2024 "“ ... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.