
Yönetimde Değişen Trendler : Valtus Türkiye /E&E Group Interim![]()
İş dünyamız her geçen gün yeni trendlerle, değişen müşteri istekleriyle, teknolojik gelişimin ve yapay zekanın getirdiği farklı rekabet koşullarıyla şekillenmeye devam etmektedir. Bu gelişim ve değişime uyum sağlamak için her türlü bilgiyi, yatırımı ve uygulamayı tecrübeyle birleştirmek önemlidir. Tecrübe, uzmanlık ve profesyonellik her an, her konuda kolay bulunabilecek bir kaynak değildir. Konusunda uzman, çözüm odaklı, liderlik özelliğine sahip ve müşteri beklentilerini ölçülebilir kriterlerle tanımlanmış hedefler doğrultusunda karşılayan insan kaynağına ulaşmak bir işletme için yatırım kadar önemlidir. Bu nedenle iş dünyasında rekabetçi olabilmenin, verimliliği artırabilmenin, yeni iş modellerini ve dijitalleşmeyi hayata geçirebilmenin önemli bir unsuru da doğru yöneticileri bulabilmek, onlarla birlikte çalışabilmek ve gerektiğinde danışmanlık hizmetlerini de temin edecek bir yapı ile iş birliği yapmaktır. Uluslararası çalışmaya yönelik değişen ve farklılaşan iş modelleri, verimlikte ve dijitalleşmedeki yenilikler, yapay zekanın her alanda hayata geçmesi, tecrübe ve profesyonel yöneticilerin liderliğinin öneminin artması, şirket satın almaları ile organik büyüme trendleri, farklı kültürlerle çalışabilme gereksiniminin artması, değişen müşteri isteklerine uyum sağlama becerisi, yalın üretim ve lojistik faaliyetlerindeki hızlı ve maliyet avantajlı çözümler, finansal sağlıklılık tüm şirketlerin önünde beliren temel başarı kriterleridir.
Şirketlere tüm bu konularda çözüm ortağı olarak kendini konumlayan Valtus Alliance, 2001 yılında Fransa’da kurulmuş ve şu anda Avrupa’da lider bir şirkettir. 30'a yakın ülkede kendi ve bağlı şirketleriyle hizmet vermektedir. Müşterilerine özel tasarlanmış en yeni yönetim çözümleriyle destek olarak, onların zorlu sorunlarını çözmeye yardımcı olmaktadır. Valtus Türkiye, E&E Grup partnerliği ile faaliyetlerini Türkiye’de sürdürmeye başlamıştır. Tüm sektörlerde şirketlerin yaşadıkları zorluklara çözüm getirmeye, yeni iş modellerinin yerleştirilmesine, dijitalleşmeden şirket birleşmeleri veya satın almaya kadar birçok konuda yardımcı olacak yönetici yerleştirme, dönemsel yönetici ile sorun çözme ve danışmanlık hizmetlerini sunabilecek bir yapılanmayla çalışmalara başlanmıştır. Hem Valtus’un uluslararası pazardaki tecrübesi ve müşteri portföyü, hem de E&E Group ve partnerlerinin yurt içi ve yurt dışındaki farklı sektörlerdeki deneyimli yöneticilerinin bilgi birikimi ve tecrübesiyle işletmelere her türlü ihtiyaçları için çözüm ortağı olabilmektedir. Çözüm ortaklığı ile yönetici arama, bir sorun çözümü veya bir iş modeli yerleştirme, karlılığı ve verimliliği artırma, IK ve finansal iş modelleri, dijitalleşme, satın alma ve şirket birleşmeleri, aile şirketlerinin kurumsallaşması, dönemsel yöneticiler ile kısa sürede hedeflenen sonuçlara ulaşma projeleri gibi birçok alanda çözüm üretilmektedir. Valtus Türkiye’nin şirketlere yönelik çözüm ortaklığına dair temel konular:
1. Şirketlerin Büyümesine Destek: Yeni bir pazara giriş veya mevcut pazarlarda büyüme stratejileri ve çözümleri, yeni bir iş faaliyeti yaratma, inorganik büyümeyi sağlayacak şirket satın almaları veya birleşmeleri, dijital dönüşüm, süreçlerin veya üretimin verimliliğinin artırılması, yapısal yönetim, yeni ürünler veya ürün stratejilerinin oluşturulması gibi alanlarda çözüm sunma
2. Performans Artışına Destek: Operasyonel perfromansın artırılması; endüstriyel, tedarik zinciri, satın alma, satış, satış sonrası hizmetler ve IK zincirlerinin performans artışı; finansal performansın artırılması, yeni vizyon ve stratejiler ile karlılığın artırılması
3. Uluslararası Genişleme veya Büyüme Desteği: Yabancı pazarlara giriş, ihracatın artırılması, farklı ülkelerde ortaklıklar veya genişleme, yurt dışı satın alma, uluslararası büyüme stratejileri
4. Kriz Yönetimi ve Yeniden Yapılandırma Desteği: Değişim ve dönüşüm için yeniden yapılandırma, borç yapılandırma, kriz yönetimi, istihdam koruma planı yürütme, acil ihtiyaçlara yönelik dönemsel yönetici temini, sınırlı süreli kritik ve yüksek değerli profillerin bulunması
5. Dönüşüm ve Değişim Projeleri Desteği: Dijital dönüşüm, ürün geliştirme, iş modelleri geliştirme, satış ve pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi, üretim, Ar-Ge ve lojistik verimlilik artırma.
6. Şirket Satın Alma ve Şirket Birleşme Desteği: Potansiyel müşterilerin belirlenmesi ve değerlendirilmesi, müzakere yönetimi, satın alma ve birleşmeye ait tüm süreçlerin yönetimi, birleşme sonrası entegrasyon. Valtus Türkiye şirketlere yönelik çözüm sunarken, öncelikle müşterilerinin isteklerini anlamak için müşterileriyle görüşmelerini yapar. Bu görüşmelerde ihtiyaçlar tanımlanır, ihtiyaca uygun dönemsel yönetici profilleri belirlenir. Daha sonra uygun profildeki adaylar müşteriler için hazırlanır. Adaylar hazır olduğunda müşteri, dönemsel yönetici ve Valtus Türkiye partnerinin katıldığı bir toplantıyla ilk görüşmeler yapılır. Dönemsel yönetici müşteri tarafından seçilir. Bu arada dönemsel yöneticinin görevleri, sorumlulukları, sorumlu olacağı konuyla ilgili ölçülebilir hedef kriterleri ve sürecin zaman tespiti müşteri ile belirlenir. Belirlenen kriterlere göre Valtus Türkiye, öncelikli eylem planını müşteri isteklerine göre hazırlar. Uygulamaya geçildiğinde belirlenen periyodik toplantılarla müşteri, dönemsel yönetici ve Valtus Türkiye partneri ilerlemeyi ve uygulamayı değerlendirir, gerekli aksiyonları alarak süreci sürekli kontrol eder. Bu şekilde Valtus Türkiye partneri her aşamada müşteri ve dönemsel yönetici ile yakın iş birliği içinde çalışır. Her görevin başarısını garantileyen benzersiz bir yöntem ile müşterilerine çözüm garantisi sunar. Müşterinin ihtiyacına yönelik hemen göreve başlayabilecek, nitelikli, somut sonuçlara ve tecrübelerine dayalı, şirket kültürüne uyumlu olacak dönemsel yöneticiler Valtus Türkiye tarafından temin edilir. Müşteriyle birlikte seçilen dönemsel yöneticiler belirlenen hedefe ve sonuca odaklı kısa vadeli tüm eylemleri yönetir, uygulamadan sorumlu olarak o konudaki uzmanlığını ve tecrübesini sonuç getirecek şekilde şirkete aktarır. Tüm bu süreçte Valtus Türkiye tarafından atanan partner ile müşteri ve dönemsel yönetici arasındaki tüm süreçler ve hedeflerin gerçekleşmesine yönelik tüm sonuçlar yönetilerek müşteriye destek verilir. Gerektiğinde danışmanlık hizmetleri ile müşterinin her konudaki ihtiyacına çözüm üretilir. Bu şekilde müşteriler Valtus Türkiye tarafından sorunlarına veya projelerine çözüm bulurken, konusunda uzman yöneticilerle belirledikleri sürede belirledikleri hedefe ulaşma faydasını satın almış olurlar. Şirket yönetimleri veya aile şirketleri uzmanlık, tecrübe ve becerinin getirdiği çözümü kısa sürede şirketlerine transfer ederek, bunu Valtus Türkiye’nin yüksek kalitedeki partnerlerinin ve dönemsel yöneticilerinin desteğiyle risk almadan yaparak, Valtus Türkiye’nin sorumluluğunda birlikte karar verilerek seçilen profesyonel yöneticileri belirli dönem şirketlerinde istihdam ederek, şirketlerin iş geliştirme, değişim, dönüşüm, karlılık ve büyüme stratejilerini kolayca çözebilmektedir.
İlginizi çekebilir... Hasan Yılmazer ve Case Ventil 'in 40 Yıllık Başarı Dolu YolculuğuHasan Yılmaz Yılmazer'in başarı hikayesi, 1984 yılında Karaköy Perşembe Pazarı'nda, yalnızca 35 metrekarelik bir dükkânda sıhhi tesisat malze... SOSİAD, Dünya Soğutma Günü'nde Sektörü "Cool Skills" Temasıyla BuluşturduSOSİAD, her yıl dünya genelinde kutlanan Dünya Soğutma Günü vesilesiyle, sektörün önemli paydaşlarını "Cool Skills "" En Havalı Yetenek... SOSİAD ve AREA Ortak Basın Toplantısı DüzenlediCoen van de Sande ve Türkay Yıldırım 21 Mayıs Çarşamba günü CVK Park Bosphorus Hotel Osmanbey salonunda ortak basın toplantısı düzenledi.... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.