
Wilo, Satış Sonrası Hizmetleri ile Güçlü ve Güvenilir Çözümler Sağlıyor![]()
Su teknolojileri devi Wilo, yüzde 100 müşteri memnuniyetini hedefleyerek satış sonrasında doğru ve hızlı bir şekilde kullanıcılarına gelişmiş teknolojilerle desteklenen kapsamlı bir hizmet ağı sunuyor. Türkiye çapında 60’tan fazla servis partneri ile oluşturulan yaygın ağ sayesinde, süpervizörlük hizmeti, ilk çalıştırma, bakım, onarım ve enerji çözümleri konularında hızlı ve doğru servis hizmeti sağlanıyor. Wilo’nun satış sonrası hizmetleri, pompa ve sistem teknolojisine yönelik proje desteği, enerji tasarrufu analizleri ve yerinde yapılan ölçümlerle yüzde 40’a yakın enerji tasarrufu sağlarken, Wilo Live Asistan ve Wilo Asistan uygulamaları ile uzaktan destek ve bilgi erişimi sunarak müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor. İlginizi çekebilir... Tamsan, 45 Yıllık Başarısını Çok Önemli Bir Ortaklık ile TaçlandırıyorTamsan Kompresör'ün hisselerinin %90'ını, Ömer Birgen'in liderliğini yaptığı yatırımcılar grubu devraldı. Bu işlem, Neo Portföy bünyesinde... İspak, Sürdürülebilirlik Raporunu Yayınladıİspak, iklim değişikliğiyle mücadele, yeşil dönüşüm, inovasyon ve toplumsal katkı alanlarındaki somut ilerlemelerini üçüncü sürdürülebilirlik raporund... Rota Klima, Isı Pompası Eğitimiyle Tüm Bölgelerde Yetkili Satıcılarıyla Biraraya GeliyorSatış Sonrası Müdürü Yasin Yiğit ve ekibi tarafından düzenlenen Isı pompası eğitimleri G.Antep, Mersin, Antalya, İzmir ve İstanbul'da düzenlenen e... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.