
Wilo, Satış Sonrası Hizmetleri ile Güçlü ve Güvenilir Çözümler Sağlıyor![]()
Su teknolojileri devi Wilo, yüzde 100 müÅŸteri memnuniyetini hedefleyerek satış sonrasında doÄŸru ve hızlı bir ÅŸekilde kullanıcılarına geliÅŸmiÅŸ teknolojilerle desteklenen kapsamlı bir hizmet ağı sunuyor. Türkiye çapında 60’tan fazla servis partneri ile oluÅŸturulan yaygın aÄŸ sayesinde, süpervizörlük hizmeti, ilk çalıştırma, bakım, onarım ve enerji çözümleri konularında hızlı ve doÄŸru servis hizmeti saÄŸlanıyor. Wilo’nun satış sonrası hizmetleri, pompa ve sistem teknolojisine yönelik proje desteÄŸi, enerji tasarrufu analizleri ve yerinde yapılan ölçümlerle yüzde 40’a yakın enerji tasarrufu saÄŸlarken, Wilo Live Asistan ve Wilo Asistan uygulamaları ile uzaktan destek ve bilgi eriÅŸimi sunarak müÅŸteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarıyor. İlginizi çekebilir... İş Bankası, Tüm Karbon YoÄŸun Sektörlerde İklim Dönüşüm Planı'nı Açıkladıİklim deÄŸiÅŸikliÄŸiyle mücadele ve net sıfır hedefi doÄŸrultusunda çalışmalarını sürdüren Türkiye İş Bankası, karbonsuzlaÅŸma stratejisinin temelini oluÅŸt... Bosch 2030 Stratejisi: İddialı Hedeflerle İlerliyoruzBosch Grubu, pazar ortamının geçen yıl büyüme üzerinde önemli bir engel oluÅŸturmasına raÄŸmen, rekabetçi konumunu güçlendirmek için iddialı 2030 Strate... İzocam'dan 60. Yılında Güvenli GeleceÄŸe Güçlü Vizyon"Sıfır iÅŸ kazası, sıfır çevre kazası ve sıfır meslek hastalığı" hedefiyle çalışmalarını sürdüren İzocam, 4-10 Mayıs İş SaÄŸlığı ve GüvenliÄŸi ... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.