
Vaillant'ın Marka Kimliğine Yönelik Satış Teknikleri Eğitimi![]()
MüÅŸteri memnuniyetini her zaman en üst seviyede tutmayı ilke edinen Vaillant, Vaillant Akademi son olarak, İstanbul Asya & Avrupa, Ankara, Adana ve İzmir bölgelerinden toplam 47 iÅŸ ortağının katılımıyla "Premium Marka Satış Teknikleri" eÄŸitimini baÅŸarıyla tamamladı. EÄŸitimde, Vaillant'ın "Premium Marka" kimliÄŸi ve bu kimliÄŸe uygun ürün satışına yönelik teknikler hakkında iÅŸ ortaklarına kapsamlı bilgiler aktarıldı. İlginizi çekebilir... İş Bankası, Tüm Karbon YoÄŸun Sektörlerde İklim Dönüşüm Planı'nı Açıkladıİklim deÄŸiÅŸikliÄŸiyle mücadele ve net sıfır hedefi doÄŸrultusunda çalışmalarını sürdüren Türkiye İş Bankası, karbonsuzlaÅŸma stratejisinin temelini oluÅŸt... Bosch 2030 Stratejisi: İddialı Hedeflerle İlerliyoruzBosch Grubu, pazar ortamının geçen yıl büyüme üzerinde önemli bir engel oluÅŸturmasına raÄŸmen, rekabetçi konumunu güçlendirmek için iddialı 2030 Strate... İzocam'dan 60. Yılında Güvenli GeleceÄŸe Güçlü Vizyon"Sıfır iÅŸ kazası, sıfır çevre kazası ve sıfır meslek hastalığı" hedefiyle çalışmalarını sürdüren İzocam, 4-10 Mayıs İş SaÄŸlığı ve GüvenliÄŸi ... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.