E.C.A.
WAVIN

Rota Klima, Sezon Öncesi Yetkili Servisleriyle Eğitimlerde Biraraya Geliyor

Rota Klima, Sezon Öncesi Yetkili Servisleriyle Eğitimlerde Biraraya Geliyor

2 Mayıs 2025 | HABERLER
296 kez okundu

Rota Klima ülkemizin her bölgesindeki yetkili servisleri için düzenlediği eğitimlerin yeni bir serisini de Çukurova bölgesi yetkili servisleri için gerçekleştirdi. 28 ve 29 Nisan 2025 tarihleri arasında Çukurova bölgesindeki toplam 50 yetkili servis firması 25 kişilik 2 grup halinde Rota Klima’nın Mersin’deki eğitim salonunda teknik ve iletişim temalı eğitimde bir araya geldi.
Sezon öncesi yetkili teknik servislerini hem mevcut ürünlerin montaj ve bakım işlemlerinde özen gösterilmesi konular hem arıza teşhisi hem yeni ürünler hem de müşterilerle iletişimde dikkat edilecek tutum ve davranışlar konusunda kapsamlı bir eğitimle destekleyen Rota Klima, tüm bölgelerde yetkin, bilgili ve yüksek standartlara eşdeğer bir servis hizmetini müşterilerine sunmayı amaçlıyor.
Rota Klima Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Yasin Yiğit’in önderliğinde, Rota Klima satış sonrası ekibi bir araya geldikleri yetkili servislerle hem teorik hem pratik olarak verilen eğitimlerle tecrübelerini paylaştılar. Eğitimlerde yeni ürünlerin tanıtımı yapıldı ve teknik özellikleri servislere öncelikli olarak anlatıldı. Eğitimin diğer bir bölümü ise klima montajındaki doğru uygulamalar ile en çok karşılaşılan hataların örneklerle anlatıldığı bölümdü. İlk defada en doğru montajın neden önemli olduğu ve Rota Klima olarak bu konudaki hassasiyetin markaya kattığı değerlerin önemi bir kez daha vurgulandı. Rota klimanın müşterilerdeki en önemli tercih nedeninin kaliteli bir ürüne aynı gün hatasız montaj, hızlı ve doğru servis hizmeti ile ulaşmalarının olduğu tekrar ifade edildi. Rota Klima olarak tüm yetkili servislerden müşterilerde hayranlık yaratacak bir hizmet ve iletişim beklediğini ileten Yasin Yiğit, tüm servislere verdikleri destek ve gösterdikleri özenden dolayı teşekkür etti.
Yetkili servislere teknik eğitim modülünün dışında etkin iletişim, müşteri ziyaretlerinde öncelikli verilmesi gereken bilgiler, vücut dili ve beden dilinin önemi konularında ayrı bir eğitim modülü ile bilgilendirme yapıldı. Rota Klima olarak müşterilere randevu verilmeden, müşteri ile iletişime; yapılan işlemlerin temizlik ve titizliğinden, işlemlerin tamamlanıp mobil telefondan servis belgesinin verilmesine kadar olan tüm süreçlerde en çok dikkat edilmesi gereken noktalar konusunda beklentilerini anlatan Yasin Yiğit, yetkili servis eğitimleri ile tüm bölgelerdeki yetkili servislerle bir araya gelmekten ekip olarak duydukları memnuniyeti ifade etti. Bu eğitimlerde ortaya çıkan sinerjinin yarattığı motivasyondan dolayı ayrıca büyük mutluluk duyduğunu katılımcılara ileterek eğitimi tamamladı. 


 

İlginizi çekebilir...

Murat Savcı: "Yeni Standart, Ülkemizin Enerji Verimliliği Çıtasını Yükseltecek"

TS 825 Binalarda Isı Yalıtım Kuralları Standardı güncellendi; Murat Savcı, yeni düzenlemenin enerji verimliliğinde ülkemizin çıtasını yükselterek sürd...
1 Temmuz 2025

İzocam, Tüm Tesislerinde Eş Zamanlı Çevre Dostu Etkinliklere İmza Attı

İzocam, çevresel sorumluluk anlayışıyla tüm tesislerinde eş zamanlı çevre temizlikleri ve fidan dikimleri gerçekleştirdi....
30 Haziran 2025

Akbank Veri Merkezi Duyar'lı

Akbank'ın Ankara'daki "Olağanüstü Durum Merkezi" yangın güvenliğinde Duyar Pompa'yı tercih etti....
30 Haziran 2025

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü Kataloğu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü Kataloğu
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.