
Rota Klima ülkemizin her bölgesindeki yetkili servisleri için düzenlediÄŸi eÄŸitimlerin yeni bir serisini de Çukurova bölgesi yetkili servisleri için gerçekleÅŸtirdi. 28 ve 29 Nisan 2025 tarihleri arasında Çukurova bölgesindeki toplam 50 yetkili servis firması 25 kiÅŸilik 2 grup halinde Rota Klima’nın Mersin’deki eÄŸitim salonunda teknik ve iletiÅŸim temalı eÄŸitimde bir araya geldi.
Sezon öncesi yetkili teknik servislerini hem mevcut ürünlerin montaj ve bakım iÅŸlemlerinde özen gösterilmesi konular hem arıza teÅŸhisi hem yeni ürünler hem de müÅŸterilerle iletiÅŸimde dikkat edilecek tutum ve davranışlar konusunda kapsamlı bir eÄŸitimle destekleyen Rota Klima, tüm bölgelerde yetkin, bilgili ve yüksek standartlara eÅŸdeÄŸer bir servis hizmetini müÅŸterilerine sunmayı amaçlıyor.
Rota Klima Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Yasin YiÄŸit’in önderliÄŸinde, Rota Klima satış sonrası ekibi bir araya geldikleri yetkili servislerle hem teorik hem pratik olarak verilen eÄŸitimlerle tecrübelerini paylaÅŸtılar. EÄŸitimlerde yeni ürünlerin tanıtımı yapıldı ve teknik özellikleri servislere öncelikli olarak anlatıldı. EÄŸitimin diÄŸer bir bölümü ise klima montajındaki doÄŸru uygulamalar ile en çok karşılaşılan hataların örneklerle anlatıldığı bölümdü. İlk defada en doÄŸru montajın neden önemli olduÄŸu ve Rota Klima olarak bu konudaki hassasiyetin markaya kattığı deÄŸerlerin önemi bir kez daha vurgulandı. Rota klimanın müÅŸterilerdeki en önemli tercih nedeninin kaliteli bir ürüne aynı gün hatasız montaj, hızlı ve doÄŸru servis hizmeti ile ulaÅŸmalarının olduÄŸu tekrar ifade edildi. Rota Klima olarak tüm yetkili servislerden müÅŸterilerde hayranlık yaratacak bir hizmet ve iletiÅŸim beklediÄŸini ileten Yasin YiÄŸit, tüm servislere verdikleri destek ve gösterdikleri özenden dolayı teÅŸekkür etti.
Yetkili servislere teknik eÄŸitim modülünün dışında etkin iletiÅŸim, müÅŸteri ziyaretlerinde öncelikli verilmesi gereken bilgiler, vücut dili ve beden dilinin önemi konularında ayrı bir eÄŸitim modülü ile bilgilendirme yapıldı. Rota Klima olarak müÅŸterilere randevu verilmeden, müÅŸteri ile iletiÅŸime; yapılan iÅŸlemlerin temizlik ve titizliÄŸinden, iÅŸlemlerin tamamlanıp mobil telefondan servis belgesinin verilmesine kadar olan tüm süreçlerde en çok dikkat edilmesi gereken noktalar konusunda beklentilerini anlatan Yasin YiÄŸit, yetkili servis eÄŸitimleri ile tüm bölgelerdeki yetkili servislerle bir araya gelmekten ekip olarak duydukları memnuniyeti ifade etti. Bu eÄŸitimlerde ortaya çıkan sinerjinin yarattığı motivasyondan dolayı ayrıca büyük mutluluk duyduÄŸunu katılımcılara ileterek eÄŸitimi tamamladı.
R E K L A M