E.C.A.
WAVIN

Mitsubishi Heavy Industries'in Reklam Serisi: "Bu Havalar Kime?"

Mitsubishi Heavy Industries'in Reklam Serisi: "Bu Havalar Kime?"

2 Temmuz 2025 | HABERLER
60 kez okundu

Form Mitsubishi Heavy Industries (MHI) Klima Sistemleri, yapay zeka destekli yeni reklam kampanyasında, bu yazın en serin hikâyesini eğlenceli bir tonda anlatıyor. “Bu havalar kime?” sloganıyla ekranlarda görmeye başladığımız reklam filminde, Japon kültürünün simge karakterleri, Türkiye’nin farklı şehirlerinde teknolojiyle buluşuyor.
Japonya’nın teknoloji devi Mitsubishi Heavy Industries ile 2011 yılında başlayan iş birliğini, 2019 yılında ortaklığa dönüştüren Form MHI Klima Sistemleri, yenilikçi klima çözümlerini tanıttığı yeni reklam kampanyasını hayata geçirdi. Alışılagelmişin ötesinde, tamamı yapay zekâ teknolojisiyle tasarlanan ve beş farklı filmden oluşan seri, sektörde bir ilke imza atıyor. Haziran ayı itibarıyla televizyon, radyo, açık hava reklam alanları ve dijital mecralarda yayına giren kampanya, yaz aylarında artan iklimlendirme ihtiyacına güçlü bir yanıt sunarken, markanın dayanıklılık, verimlilik ve Japon mühendisliğiyle bütünleşen ürün gücünü de çarpıcı bir şekilde ortaya koyuyor.

Yaz sıcağına teknolojiyle meydan okuyor: “Bu havalar kime?”
Form MHI Klima Sistemleri, “Bu havalar kime?” sloganıyla hazırladığı yeni reklam kampanyasında, ürünlerinin teknolojik gücünü yaratıcı bir hikâyeyle buluşturuyor. Split klima kategorisine odaklanan kampanya, mevsimsel ihtiyaçlara çözüm sunarken, markanın segmentteki etkinliğini daha geniş kitlelerle buluşturmayı hedefliyor.
İkonik Japon karakterleriyle kurgulanan film serisi, Türkiye’nin beş farklı bölgesinde sembolik yapılar içerisinde gösteriliyor. Görsel dünyası tamamen yapay zekâ teknolojisiyle oluşturulan kampanya, her biri 12 saniyelik 5 filmden ve 6 saniyelik pack shotlardan oluşuyor. Reklam serisi, yaz boyunca televizyon, dijital platformlar, açık hava reklam alanları ve radyolarda izleyiciyle buluşacak.
Tuluad Ajans’ın fikir sahibi olduğu, Pepperroot’un yapımcılığını üstlendiği seride; İzmir Saat Kulesi önünde bir sumocu, Adana Taş Köprü üzerinde yürüyen Japon dansçı kadın, Bodrum kalesi manzarası önünde samuray, Aspendos’ta Japon savaşçı ve İstanbul Boğaz Köprüsü’nde anime futbolcu karakterler sıcaklara “Bu havalar kime?” diyerek meydan okuyor.
Kampanya 31 Ağustos tarihine kadar devam edecek.


 

İlginizi çekebilir...

Aksa Kayseri Doğalgaz, Sertifikalı İç Tesisat Firmalarıyla Bir Araya Geldi

Aksa Kayseri Doğalgaz il genelinde faaliyet gösteren sertifikalı iç tesisat firmalarına tesisat teknik uygulama esaslarıyla ilgili güncel bilgiler pay...
2 Temmuz 2025

IC100 Listesinde 4 Basamaklık Yükseliş: Hareket Globalde Güç Kazanıyor

Türkiye'nin ağır yük kaldırma, proje taşımacılığı ve yük mühendisliği alanında dünya çapındaki lider firmalarından Hareket, uluslararası alandaki ...
2 Temmuz 2025

Yazlıklarda Konforun ve Dayanıklılığın Anahtarı: Isı ve Su Yalıtımı

Ozan Turan, "Yazlık evlerde ısı yalıtımı sadece kış aylarında düşünülmesi gereken bir konu değil. Yazın da iç mekân konforunu sağlayarak hem yaş...
2 Temmuz 2025

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü Kataloğu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü Kataloğu
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.