
E.C.A.'dan Yetkili Servis Müşteri Temsilcilerine Etkili İletişim Eğitimi![]()
E.C.A., müÅŸteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla Türkiye geneli servis müÅŸteri temsilcilerine yönelik “Telefonda Etkili İletiÅŸim” eÄŸitimi düzenledi. İlginizi çekebilir... Isı Pompası Sistemlerine Yeni Dijital Kaynak: isipompasi.org.tr YayındaİSKİD-DOSİDER Isı Pompası Komisyonu, çevreci ısı pompası teknolojilerinin tanıtılması, kamuoyunun bilinçlendirilmesi ve sektörün geliÅŸimine katkı saÄŸl... Duyar Pompa'dan Güçlü Atılım: İbrahim Gürel Genel Müdür OlduDuyar'ın köklü sektör tecrübesi; 30 yıllık deneyimle yollarını birleÅŸtirdi.... Alarko Holding, "Pozitif Etki: YeÅŸil Yaka" Programı SürdürülebilirliÄŸe Yatırım YapıyorAlarko Holding'in sürdürülebilirliÄŸi kurumsal kültürün merkezine yerleÅŸtirme kararlılığının güçlü bir ifadesi olan "Pozitif Etki" yeÅŸil ya... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.