E.C.A.
WAVIN

DemirDöküm, Yetkili Servisleriyle İstanbul'da Buluştu

DemirDöküm, Yetkili Servisleriyle İstanbul'da Buluştu

20 Mart 2023 | HABERLER
500 kez okundu

DemirDöküm’ün geleneksel olarak düzenlediÄŸi Yetkili Servisler Toplantısı, bu yıl İstanbul'da gerçekleÅŸti. Türkiye'nin dört bir yanından 300’e yakın DemirDöküm yetkili servisi, "Konu Rekor Olunca DemirDöküm" temasıyla Bomonti Hilton Otel'de buluÅŸtu. 2022 yılı iÅŸ sonuçları, 2023 yılı hedefleri ve ÅŸirketin Satış Sonrası Hizmetler kapsamında hayata geçirdiÄŸi çalışmalar CEO Alper Avdel baÅŸta olmak üzere üst düzey yöneticiler tarafından paylaşıldı.

İklimlendirme sektörünün öncü markalarından DemirDöküm, Koronavirüs pandemi sürecinin ardından yetkili servisleriyle fiziki ortamda buluÅŸtu. "Konu Rekor Olunca DemirDöküm" temasıyla Hilton İstanbul Bomonti Hotel'de gerçekleÅŸtirilen toplantıya Türkiye genelinden 300’e yakın yetkili servis katıldı. CEO Alper Avdel, Satış Sonrası Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeki Kalaycılar, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol KayaoÄŸlu, Servis Saha Direktörü Fuat HamoÄŸlu, MüÅŸteri İletiÅŸim Merkezi Direktörü Hakan Yalçın ve DemirDöküm üst düzey yöneticilerinin katıldığı toplantıda 2022 yılı iÅŸ sonuçları ile 2023 yılı hedefleri paylaşıldı. Satış Sonrası Hizmetlerde Türkiye'nin sektöründe referans noktası konumuna ulaÅŸan DemirDöküm'ün yetkili servis buluÅŸmasının sunuculuÄŸunu Simge FıstıkoÄŸlu üstlenirken, konuk konuÅŸmacı Dr. Can Fuat Gürlesel ekonomik anlamda ciddi sınavlardan geçen piyasaları deÄŸerlendirdi.

“BÜYÜME HEDEFİMİZE ULAÅžTIK”
KonuÅŸmasına Türkiye'nin dört bir yanında aynı kalitede hizmet vermek için büyük efor sarf eden yetkili servislere teÅŸekkür ederek baÅŸlayan DemirDöküm CEO'su Alper Avdel, 2022 yılı deÄŸerlendirmesi ve 2023 yılındaki DemirDöküm stratejisi ile küresel ve Türkiye özelindeki geliÅŸmeleri katılımcılarla paylaÅŸtı. 2022'nin kendine özel zorlukları barındıran bir yıl olduÄŸunun altını çizen Avdel; "DoÄŸru zamanda müÅŸterilerimizin talep ettiÄŸi ürünleri üretebilmek için komponent ve yedek parça tedariki ile kusursuz hizmet ana gündemimiz arasında yer aldı. Tüm iÅŸ kollarımızda üretimden satış, pazarlama ve satış sonrası hizmetlere kadar hep birlikte çok büyük efor sarf ettik. Yeni ürünlerimiz müÅŸterilerimizin ve iÅŸ ortaklarımızın teveccühünü kazandı. Geleneksel iÅŸ kollarının yanı sıra yeni iÅŸ kollarında da büyüme hedefimize bu yıl hep birlikte ulaÅŸtık. Hizmet verdiÄŸimiz tüm alanlarda kendi rekorlarımızı tazeledik " dedi.

“MÜÅžTERİ MEMNUNİYETİNDE ZİRVEDEKİ YERİMİZİ KORUDUK”
Rakamsal hedeflerin dışında DemirDöküm'ün en önemli gündeminin "müÅŸteri memnuniyeti" ve "müÅŸteri deneyimi" olduÄŸunu belirten Alper Avdel; "Yıl sonunda rakamsal hedeflere ulaÅŸmak, günümüz ÅŸartlarında çok büyük anlamlar ifade etmiyor. MüÅŸteri memnuniyeti hedefi gerçekleÅŸmediÄŸi takdirde orta ve uzun vadede baÅŸarıya ulaÅŸmak zor. DemirDöküm olarak müÅŸteri memnuniyetindeki hassas yaklaşımımız ile baÅŸarı puanımızı 90'ın üzerine taşımaya devam ettik. Bu alanda zirvedeki yerimizi koruduk" açıklamasını yaptı.

“ISI POMPALARI İLE 2 MİLYAR DOLARLIK ENERJİ TASARRUFU MÜMKÜN”
Küresel ölçekte büyümenin daha sınırlı kalacağı 2023'ün farklı baÅŸlıklarda yeni fırsatları beraberinde getirdiÄŸine dikkat çeken DemirDöküm CEO'su Avdel ÅŸöyle konuÅŸtu: "Önümüzdeki süreçte ülkemizde ve küresel ölçekte en önemli gündem maddesi enerji çeÅŸitliliÄŸi olacak. YeÅŸil Mutabakatla birlikte 2050 yılına kadar dünyada emisyonların tüm sektörlerde sıfırlanma hedefi var. Bu hem çok kıymetli hem de çok önemli bir hedef. Vaillant Group olarak 2030 ve 2050 yıllarını içeren hedeflerimiz ve stratejilerimiz hazır. Yenilenebilir enerjili ürünlerin öneminin ülkemizde de küresel ölçekte de artma trendine gireceÄŸini düÅŸünüyoruz. Önce binalardaki dönüÅŸüm, ardından bu binalar için üreteceÄŸimiz ürünler yeÅŸil dönüÅŸümün en önemli adımları olacak. Önümüzdeki sürecin yıldızı ise ısı pompaları olacak. Yaptığımız hesaplamalara göre ülkemizde var olan yıllık 1 milyon adet olan kombi satışının tamamı ısı pompasına çevrilirse, ülkemizin yılda elde edeceÄŸi enerji tasarrufu 2 milyar doları buluyor. Bunu 10 yıllık bir periyotta yaptığımızı düÅŸündüÄŸümüzde, bu dönüÅŸüm ekonomimize ve daha da önemlisi doÄŸanın sürdürülebilirliÄŸine en önemli destek olacak. Yatırımlarımızı ve stratejimizi enerjide çeÅŸitlilik, ürün portföyünde yenilikler ve geleceÄŸin olmazsa olmazı olacak yeni nesil ürünlere yönelik yapıyoruz."

“MÜÅžTERİLERİMİZ BİZE HER KANALDAN ULAÅžABİLİYOR”
DemirDöküm’ün müÅŸteri deneyimi ve memnuniyeti konusundaki stratejisinin 7 yıl önce hayata geçirildiÄŸini belirten Satış Sonrası Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeki Kalaycılar ise bu süreçte hayata geçen uygulamalarla 2023 yılı ve önümüzdeki birkaç yıl içinde devreye alınacak yeni projeleri paylaÅŸtı. Satış Sonrası Hizmetlerde müÅŸteri bekleme süresini minimuma indirmek için farklı alanlarda birçok projeyi hayata geçirdiklerini belirten Kalaycılar; “Geride bıraktığımız süreçte kendimize bir ölçek belirledik. MüÅŸteri İletiÅŸim Merkezi’nde tüm sistemin buluta taşınması, daha hızlı ulaşılabilir olmak adına gerçekleÅŸtirdiÄŸimiz yatırımlar, her dilde otomatik çeviri yapan WhatsApp tercüme projesi gibi birçok yenilik ile müÅŸterilerimizin bize her mecradan hızlıca ulaÅŸabilmesine ve çözüm bulabilmesine odaklandık. DiÄŸer bir taraftan da yetkili servislerimizin yetkinliklerini artırmak için eÄŸitimlerimizi sürdürdük. Önümüzdeki süreçte Satış Sonrası Hizmetlerde dijital kullanımımızı çok daha yoÄŸunlaÅŸtıracak projelerimizi hazırladık; buna bir örnek olarak, verdiÄŸimiz servis hizmetlerinde kağıt kullanımını hayatımızdan tamamen çıkaracağız” dedi.

“TÜRKİYE’NİN EN HIZLI ULAÅžILABİLİR HİZMETLERİNE SAHİBİZ”
Dijital yönetim ve takip uygulamalarıyla operasyonel süreçlerin daha da hızlanıp kusursuzlaÅŸacağını belirten Kalaycılar; "Satış Sonrası Hizmet yönetiminin tamamen online ortamda gerçekleÅŸmesiyle geliÅŸim alanlarımızı daha iyi yöneteceÄŸiz. Cihazlarımız güçlü, kaliteli ve uzun ömürlü. Bizim yapmaya çalıştığımız, mükemmel bir müÅŸteri deneyimi sunmak. Yıl içinde yaklaşık 1,1 milyon ziyaretin gerçekleÅŸtiÄŸi ve 3,3 milyon kontağın kurulduÄŸu Satış Sonrası Hizmetlerde bugün yüzde 98'lik eriÅŸilebilirlik oranıyla farkımızı ortaya koyuyoruz. Dönemsel olarak kalitemizi artırmak için bağımsız bir iÅŸ ortağımız tarafından denetleniyor ve yeni kararlar alarak yol haritamızı güncelliyoruz" açıklamasını yaptı. Yeni dönemde süreçleri kusursuzlaÅŸtırmak için yatırımların devam edeceÄŸini belirten Kalaycılar, dijitalleÅŸtirilen DemirDöküm yetkili servislerinin aynı zamanda yetkinlik geliÅŸimi için eÄŸitimlere devam edeceklerini söyledi.

“İLK TERCİH EDİLME ORANIMIZ YÜZDE 20 ARTTI”
Pandemi sürecinin ardından Türkiye genelindeki DemirDöküm servis ailesiyle tekrar bir araya gelmekten dolayı mutluluklarını dile getiren Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, sektördeki geliÅŸmeleri, farklı baÅŸlıklar altında paylaÅŸtı. DemirDöküm'ün 2023 ajandasında önemli gündemlerin yer aldığına dikkat çeken Ufuk Atan; "Yeni dönemde bireyselleÅŸtirilmiÅŸ müÅŸteri deneyimine odaklanacağız. Önümüzdeki yıl hem ülkemizde hem sektörümüzde hem de küresel ölçekte enerji çeÅŸitlemesi gündemi ön planda olacak. Biz de bu konuda ciddi hazırlıklar yapıyoruz. Hedefimiz her zamanki gibi satışını yaptığımız tüm ürün gruplarında büyümek. Kısa sürede pazarın yıldızı olmayı baÅŸaran yeni ürünlerimizin yanı sıra müÅŸteri deneyimi ve memnuniyeti üzerine yaptığımız projelerle, markamızın ilk tercih edilen marka olma oranını yine arttırmayı baÅŸardık. Bu oranı daha da yukarı çekmek için 2023'te de markamıza yatırım yapmaya devam edeceÄŸiz. Yeni yılda akıllı sistem ürünlerimizle de pazarda fark yaratacağız. Mutlu müÅŸteriyi inÅŸa etmenin merkezinde yer alan Satış Sonrası Hizmet ailemizi desteklemeye devam edeceÄŸiz" dedi.

“KÜRESEL ÖLÇEKTE BİRÇOK BAÅžLIKTA MÜCADELE EDİLİYOR”
Strateji Uzmanı, Stratejik AraÅŸtırmalar Enstitüsü BaÅŸkanı Dr. Can Fuat Gürlesel’in konuÅŸmacı olarak katıldığı organizasyonda katılımcılarla son yıllarda ekonomik anlamda ciddi sınavlardan geçen piyasalar, küresel ekonomide yaÅŸananların sebep ve sonuçları, önümüzdeki yıla dair öngörüler paylaşıldı. Fuat Gürlesel, içinde bulunduÄŸumuz süreçte küresel ölçekte iklim deÄŸiÅŸikliÄŸi, yeÅŸil dönüÅŸüm, salgın, enflasyon, Avrupa'da yaÅŸanan savaÅŸ, enerji ve gıda krizine baÄŸlı olarak yaÅŸam maliyeti krizi baÅŸta olmak üzere birçok baÅŸlığın aynı anda yönetildiÄŸini söyledi. Gürlesel, 2023 yılı dünya ekonomisi gündemini ise enflasyonla mücadele, sıkı para politikaları, enerji ve gıda krizinin yanı sıra olası durgunlukla mücadelenin oluÅŸturacağını belirtti. Türkiye'de ise Avrupa’daki enerji tasarrufu uygulamalarının inÅŸaat ve iklimlendirme sektöründe talepleri artıracağına iÅŸaret eden Gürlesel, doÄŸal gaz piyasasındaki potansiyel de göz önünde bulundurulduÄŸunda iklimlendirme sektörü için fırsatların mevcut olacağını iletti.
Tüm gün süren etkinlik sonunda Türkiye genelinde dereceye giren yetkili servislere baÅŸarı ödülleri de takdim edildi. Performans ve kıdem baÅŸlıklarında dereceye giren yetkili servisler ödüllerini DemirDöküm yöneticilerinden aldı.


 

R E K L A M

İlginizi çekebilir...

Isı Pompası Sistemlerine Yeni Dijital Kaynak: isipompasi.org.tr Yayında

İSKİD-DOSİDER Isı Pompası Komisyonu, çevreci ısı pompası teknolojilerinin tanıtılması, kamuoyunun bilinçlendirilmesi ve sektörün gelişimine katkı sağl...
24 Haziran 2025

Duyar Pompa'dan Güçlü Atılım: İbrahim Gürel Genel Müdür Oldu

Duyar'ın köklü sektör tecrübesi; 30 yıllık deneyimle yollarını birleştirdi....
24 Haziran 2025

Alarko Holding, "Pozitif Etki: Yeşil Yaka" Programı Sürdürülebilirliğe Yatırım Yapıyor

Alarko Holding'in sürdürülebilirliği kurumsal kültürün merkezine yerleştirme kararlılığının güçlü bir ifadesi olan "Pozitif Etki" yeşil ya...
20 Haziran 2025

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & DoÄŸalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeÅŸilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü KataloÄŸu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü KataloÄŸu
  • Yalıtım Sektörü KataloÄŸu
  • Su ve Çevre Sektörü KataloÄŸu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.