WAVIN
E.C.A.

Çukurova Isı, Yılın İlk Çeyreğinde İstikrarlı Büyümesini Sürdürdü

Çukurova Isı, Yılın İlk Çeyreğinde İstikrarlı Büyümesini Sürdürdü

28 Mayıs 2025 | HABERLER121 kez okundu

Radyant ısıtma pazarında yüzde 65 pazar payına sahip olan Çukurova Isı, pazar payını geniÅŸletmeye devam ediyor.
Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü, “Küresel belirsizliklere, enflasyon kaynaklı maliyet baskılarına, faiz oranlarına ve dalgalı seyreden döviz kurlarına raÄŸmen yılın ilk çeyreÄŸini baÅŸarılı bir finansal performansla tamamlamayı baÅŸardık. Ciromuz, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15 büyüdü” dedi.
Isıtma sektörünün köklü sanayi kuruluÅŸlarından Çukurova Isı, sürdürülebilir büyüme stratejileri ve inovasyon odaklı çözümleriyle sektördeki liderliÄŸini sürdürüyor. Radyant ısıtma pazarında yüzde 65 pazar payına sahip olan ÅŸirket, rekabetinin yoÄŸun olduÄŸu ve karlılığın baskılandığı bir dönemde bile pazar payını geniÅŸletmeye devam ediyor.

“Ciromuz, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15 büyüdü”
Çukurova Isı’nın 2025 yılı ilk çeyrek dönem performansını deÄŸerlendiren Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü, “Küresel belirsizliklere, enflasyon kaynaklı maliyet baskılarına, faiz oranlarına ve dalgalı seyreden döviz kurlarına raÄŸmen yılın ilk çeyreÄŸini baÅŸarılı bir finansal performansla tamamlamayı baÅŸardık. Ciromuz, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15 büyüdü. Alınan sipariÅŸler de bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 12 oranında arttı. İlk çeyrekte ortaya çıkan bu baÅŸarılı finansal performansımızda; teknoloji ve marka yatırımlarımız, güçlü AR-GE’miz, yenilikçi çözümlerimiz, müÅŸteri odaklı hizmet anlayışımız ve yüksek marka bilinirliÄŸine sahip olmamız önemli rol oynuyor. Bundan sonra da deÄŸiÅŸen tüketici beklentilerini yakından takip etmeye, pazarın dinamiklerini göz önünde bulundurarak AR-GE’mize yön vermeye, markamıza yatırım yapmaya ve böylece büyümemizi sürdürülebilir kılmaya devam edeceÄŸiz” dedi.
Osman Ünlü konuÅŸmasında ayrıca, Avrupa BirliÄŸi’nin YeÅŸil Mutabakat AnlaÅŸması ve Sınırda Karbon Düzenlemesi mekanizmasının getirdiÄŸi uluslararası yaptırımların da radyant ve elektrikli ısıtma pazarına ve dolayısıyla Çukurova Isı ürünlerine olan talebi artırdığını vurguladı: Sanayide düÅŸük emisyonlu teknolojilere geçmek ‘ticari bir zorunluluk’.
“Avrupa BirliÄŸi’nin 2050 yılına kadar karbon nötr olma hedefiyle yürürlüÄŸe koyduÄŸu YeÅŸil Mutabakat AnlaÅŸması ve bu kapsamda hayata geçirilen Sınırda Karbon Düzenleme Mekanizması (CBAM), baÅŸta sanayi olmak üzere tüm sektörlerde dönüÅŸümü zorunlu kılıyor. Özellikle AB ile yoÄŸun ticari iliÅŸkileri bulunan ülkelerdeki üretici firmaların düÅŸük emisyonlu teknolojilere geçmesi, artık sadece çevresel bir sorumluluk deÄŸil, aynı zamanda ticari bir zorunluluk haline geldi. Bu geliÅŸmeler, enerji tüketimini ve karbon emisyonunu minimize eden radyant ısıtma sistemlerine olan ilgiyi de hızla artırdı. Çünkü Türkiye’de sanayide sarf edilen enerjinin yüzde 50’ye yakını verimsiz ısıtma ve soÄŸutma sistemleri tarafından tüketiliyor. Özellikle geleneksel sistemler olarak adlandırdığımız merkezi sıcak hava üflemeli sistemlerin çalışma prensibi, enerji tasarrufu yapmak ve karbon emisyonlarını düÅŸürmek noktasında yetersiz kalıyor. Bu nedenle sanayici, geleneksel ısıtma sistemlerini renovasyon kapsamına alıp tasarruflu ısıtma yapan radyant ısıtıcılara yöneliyor.

Yüzde 70 daha fazla tasarruflu
Çukurova Isı olarak, Avrupa Komisyonu’nun Ecodesign Direktifi’ne (ErP) uygun olarak geliÅŸtirdiÄŸimiz Goldsun CPH seramik plakalı radyant ısıtıcı ürünümüz ile ısıtmada geleneksel sistemlerden yüzde 70 daha fazla tasarruf ve düÅŸük emisyon deÄŸerleri saÄŸlayarak, endüstriyel tesislerin yeÅŸil dönüÅŸüm sürecini destekliyoruz. Ayrıca yeÅŸil dönüÅŸüm kapsamında GES yatırımı yaparak, enerjisini güneÅŸten karşılayan endüstriyel tesislere de ileri teknoloji elektrikli ısıtıcı ürün gruplarımızla verimli çözümler sunuyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.
 


 

R E K L A M

İlginizi çekebilir...

Toshiba Yetkili Satıcıları 2025 Sezonuna Hazır

Toshiba markası satış eğitimlerine büyük bir hızla harika bir giriş yaptı. İstanbul, İzmir ve Adana bölgelerinde düzenlenen eğitimlere Toshiba yetkili...
30 Mayıs 2025

TLC Klima, Antalya'da Üç Bayisinin Yenilenen Showroomlarını Açtı

Gree'nin Türkiye Temsilcisi TLC Klima, Antalya'daki üç bayisinde showroom konseptini yenileyerek bölgedeki kurumsal görünümünü ve stratejisini...
29 Mayıs 2025

İzocam, İSO 500'de Bu Yıl da Yerini Aldı

İzocam Genel Direktörü Murat Savcı, "İzocam olarak, çevreye duyarlı üretim anlayışımızla sektörümüze değer katarken, her yıl olduğu gibi bu yıl da...
29 Mayıs 2025

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & DoÄŸalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeÅŸilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü KataloÄŸu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü KataloÄŸu
  • Yalıtım Sektörü KataloÄŸu
  • Su ve Çevre Sektörü KataloÄŸu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.