
ECA Yıllık Yetkili Servis Toplantısı Antalya’da Gerçekleştirildi![]()
02-04 Aralık 2011 tarihlerinde Antalya Ela Quality Resort Hotel de gerçekleştirilen ECA Yıllık Yetkili Servis Toplantısına 233 Yetkili Servis, Elginkan Topluluğu Şirket Temsilcileri ve Emar Çalışanları ile Kurumsal Müşteri Temsilcileri ile birlikte yaklaşık 350 kişi katılım sağlamıştı.
Emar A.Ş. Şir. Md. Neslihan Yeşilyurt konuşmasında dünya ekonomisi ve hizmet sektörüne yönelik gelişmeler, 2011 yılı gerçekleştirilen faaliyetler ve 2012 yılı Stratejik Plan ve Hedeflerinden bahsetmişti. Yeşilyurt konuşmasını: “Sürdürülebilir büyümeyi, rekabet gücünün en önemli faktörlerinden biri olarak gören Emar, Elginkan Topluluğu’nun çizdiği vizyon ve yarattığı sinerji doğrultusunda başarılı bir yıl geçirmesinin mutluluğunu yaşamaktadır. Bu başarının arkasında güçlü markamız, siz değerli servislerimizin ve çalışanlarımızın başarılı ve gönülden çalışmaları, hizmet yelpazemizin çeşitliliği ve ürün kalitemiz yatmaktadır” şeklinde sürdürdü.
“Geleceği Birlikte Tasarlayalım” konu başlığında yapılan focus grup çalışmalarında yaklaşık 100 yetkili servis yer almış, eş zamanlı düzenlenen toplantılarda kurumsal hizmetler ve yeni Seremar otomasyon programı, ilgili yetkili servisler ile birlikte değerlendirildi. Toplantıda yapılan ödül töreninde toplam 15 kategoride başarılı servis ve çalışanları ödüllendirildi. ECA Yetkili Servisi olarak 10. ve 20. yıllarını dolduran servislere plaketleri, Emar A.Ş. Mali İşler Müdürü Kezban Şimşek, Hizmet Geliştirme Müdürü Arif Pakkan, Servis Müdürü Mustafa Güngör, Ankara Bölge Şefi Ahmet Binboğa ve İzmir Bölge Şefi Mehmet Ölker tarafından verildi.
Türkiye En Başarılı ECA Yetkili Servisi birincilik kupası Elginkan Topluluğu İdare Meclisi Üyesi Selim Çiçek ve Emar A.Ş. Şir. Md. Neslihan Yeşilyurt tarafından Denizli Servisi Yakup Yılmaz ve Ortağı Ömer İnal’a verilmiştir. Focus gruplar tarafından yapılan sunum sonrasında jüri tarafından belirlenen en başarılı focus gruba ödülü Elginkan Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Murat Aşkar tarafından verildi.
Ödül töreninde Elginkan Topluluğu ürün ve hizmetlerine yönelik şikayetlerini dile getirmek kaydıyla; “Kalite Sistemine Fayda Sağlayan Müşteri” kategorisinde Fevzi Kurugöllü/Ankara ödülü Elginkan Topluluğu İdare Meclisi Üyesi Kemal Yunusoğlu, “Tüketici Haklarını Kanun Kapsamında En İyi Kullanan Müşteri” kategorisinde Kazım Beyke/Esenyurt-İst. ödülü Elginkan Topluluğu İdare Meclisi Üyesi Ömer Özgen tarafından verildi. Yılın En Başarılı ECA Yetkili Servisi bölge ikincilerine ödülleri Emar A.Ş. İdare Meclisi Başkanı Cahit Köse tarafından verildi. Toplantıya Azerbaycan’dan katılan Rufat Memmedov ile İran’dan katılım sağlayan Esmail Rasooli isimli yurtdışı Yetkili Servislerimize başarı plaketi Emar A.Ş. Şir. Md. Neslihan Yeşilyurt tarafından verildi. Toplantı esnasında gerçekleştirilen aktivitelerde başarılı olan servislerimize ödüllerini Elginkan Holding Kurumsal İletişim Müdürü Julide Nemlioğlu tarafından verildi.
İlginizi çekebilir... Baymak Akademi Saha Eğitimleriyle Bayi ve Servis Ekiplerini GüçlendiriyorBaymak; Türkiye genelinde başlattığı "Baymak Akademi Yolda" eğitim serisiyle bayiler ve servis ekipleriyle buluşmaya devam ediyor. Konya, Anta... ASHRAE İklimlendirme Zirvesi, Sektörü Marmara Üniversitesi'nde Bir Araya GetiriyorASHRAE Turkish Chapter Marmara Üniversitesi ve Marmara Bilim ve Teknoloji Kulübü işbirliğiyle düzenlenen ASHRAE İklimlendirme Zirvesi, 17 Aralık 2025 ... Google, 2025'in En Çok Merak Edilenlerini AçıkladıGoogle, her yıl olduğu gibi bu yıl da dünya genelinde ve Türkiye özelinde yükselişe geçen arama trendlerini 2025 Yılının Arama Trendleri (Year in Sear... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.