
Grundfos, Marka Değerini Güçlendirmek için Marka Günü Düzenledi![]()
Tüm çalışanlarıyla birlikte “yeşil” bir şirket olan Grundfos, düzenlediği Marka Günü’nde çalışanlarını aktif olmaları ve sorumluluk almaları için bir kez daha cesaretlendirdi. Geçen bir yıl içinde Grundfos çalışanları çevre, sağlık ve güvenlik iyileştirmeleri konularında 4000’i aşkın öneride bulunmuş ve 3000’den fazlası uygulamaya alınmıştı.
Marka Günü’nde çalışanların da aktif katılımıyla güçlü bir marka olmanın önemi, Grundfos markasının dayandığı değerler ve markayı yaşatma gibi konular masaya yatırıldı. İnovatif ve çevreci bir marka olan Grundfos, problem çözümü konusunda aşağıdan yukarı doğru şekillenen organizasyon yapısıyla da farkını ortaya koyuyor. Grundfos çalışanları sadece bir yıl içinde çevre, sağlık ve güvenlik iyileştirmeleri konularında 4000’i aşkın öneride bulundu ve bunların 3000’den fazlası uygulamaya alındı. Marka Günü’nün ardından Grundfos, tüm çalışanlarıyla aynı kurumsal ve küresel değerlerin altına imza attığını bilmenin verdiği güçle daha kararlı bir şekilde faaliyetlerine devam edecek.
![]() İlginizi çekebilir... Mitsubishi Heavy Industries Klimalarda Yaz İndirimi BaşladıMitsubishi Heavy Industries (MHI) Klima Sistemleri büyük bir fırsat sunuyor. Yüksek enerji verimliliği, sessiz çalışma özelliği ve Japon mühendisliğiy... Baymak Akademi Yılın İlk Yarısında 3800 Katılımcıya Eğitim VerdiBaymak Akademi, yılın ilk yarısında eğitim saatini iki katından fazla, katılımcı sayısını ise %100 oranında artırarak güçlü bir büyüme sağladı.... Sunset İncek Projesi'nde Lowara Kalitesi Tercih EdildiAnkara Gölbaşı'nda hayata geçirilen Sunset İncek Projesi'nde Lowara pompa ve hidrofor sistemleri hizmet veriyor.... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.