
“En İyi Çağrı Merkezi” Ödülü İGDAŞ’ın Oldu![]()
![]()
İGDAŞ Genel Müdürü Bilal Aslan, “İGDAŞ olarak 2008 yılında, IMI Conferences tarafından İstanbul Çağrı Merkezi Ödülü’ne layık görüldük. Bu yıl da başvurduğumuz “En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde birinciliği hak ettik. Abonelerimizle en hızlı iletişime geçtiğimiz nokta olan çağrı merkezimiz bizim için ayrı bir önem taşıyor. Müşterilerimizin kurum ile ilgili şikayet ve görüşlerini inceleyerek sonuç odaklı çalışma fırsatı yakalıyoruz. Bu ödülü almamızda emeği geçen çalışanlarımızı kutluyorum” dedi.
İGDAŞ, kendi kategorisinde “En İyi Çağrı Merkezi” ödülünü, “Strateji ve Liderlik”, “Süreç Yönetimi”, “İnsan Kaynakları ve Gelişim Yönetimi”, “Operasyonel Planlama”, “Teknoloji Kullanımı”, “Performans Yönetimi ve Elde Edilen Sonuçlar”, “Yenilikçi/Fark Yaratan Uygulamalar” kriterlerine göre yapılan değerlendirme sonucunda aldı.
İlginizi çekebilir... Entübe Edilen Sanayi-Sesi Kısılan ÜreticiKompresör, Vakum ve Basınçlı Gaz Ekipmanları Derneği KOMSAD Genel Sekreteri, Air World sektör dergisinin sahibi ve sorumlu yazı işleri müdürü Murat Al... Systemair, Sürdürülebilir Geleceğe Çevreyi Koruyan Yeşil Adımlarla İlerliyorSystemair, faaliyetlerini çevreyle uyumlu olacak şekilde kurguluyor. Bu doğrultuda Green Ventilation etiketli ürünleriyle iç mekan hava kalitesini iyi... Mitsubishi Electric, Sürdürülebilir Bir Gelecek Vizyonunu Vurguluyor2050 Çevresel Sürdürülebilirlik Vizyonu doğrultusunda "net sıfır" hedefini kararlılıkla sürdüren Mitsubishi Electric, 5 Haziran Dünya Çevre Gü... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.