
“En İyi Çağrı Merkezi” Ödülü İGDAŞ’ın Oldu![]()
![]()
İGDAŞ Genel Müdürü Bilal Aslan, “İGDAŞ olarak 2008 yılında, IMI Conferences tarafından İstanbul Çağrı Merkezi Ödülü’ne layık görüldük. Bu yıl da başvurduğumuz “En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde birinciliği hak ettik. Abonelerimizle en hızlı iletişime geçtiğimiz nokta olan çağrı merkezimiz bizim için ayrı bir önem taşıyor. Müşterilerimizin kurum ile ilgili şikayet ve görüşlerini inceleyerek sonuç odaklı çalışma fırsatı yakalıyoruz. Bu ödülü almamızda emeği geçen çalışanlarımızı kutluyorum” dedi.
İGDAŞ, kendi kategorisinde “En İyi Çağrı Merkezi” ödülünü, “Strateji ve Liderlik”, “Süreç Yönetimi”, “İnsan Kaynakları ve Gelişim Yönetimi”, “Operasyonel Planlama”, “Teknoloji Kullanımı”, “Performans Yönetimi ve Elde Edilen Sonuçlar”, “Yenilikçi/Fark Yaratan Uygulamalar” kriterlerine göre yapılan değerlendirme sonucunda aldı.
İlginizi çekebilir... Mitsubishi Heavy Industries Klimalarda Yaz İndirimi BaşladıMitsubishi Heavy Industries (MHI) Klima Sistemleri büyük bir fırsat sunuyor. Yüksek enerji verimliliği, sessiz çalışma özelliği ve Japon mühendisliğiy... Baymak Akademi Yılın İlk Yarısında 3800 Katılımcıya Eğitim VerdiBaymak Akademi, yılın ilk yarısında eğitim saatini iki katından fazla, katılımcı sayısını ise %100 oranında artırarak güçlü bir büyüme sağladı.... Sunset İncek Projesi'nde Lowara Kalitesi Tercih EdildiAnkara Gölbaşı'nda hayata geçirilen Sunset İncek Projesi'nde Lowara pompa ve hidrofor sistemleri hizmet veriyor.... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.