WAVIN
E.C.A.

“En İyi Çağrı Merkezi” Ödülü İGDAŞ’ın Oldu

“En İyi Çağrı Merkezi” Ödülü İGDAŞ’ın Oldu

13 Aralık 2011 | HABERLER
191. Sayı (KASIM 2011)
886 kez okundu

ıgdasUluslararası Yönetim Enstitüsü (IMI) tarafından bu yıl 6.’sı düzenlenen ve çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin seçildiği İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri’nde (Call Center Awards) İGDAŞ, 100’den az koltuklu çağrı merkezi kategorisinde “En İyi Çağrı Merkezi” ödülünü kazandı. İGDAŞ’ın kendi kategorisinde “En İyi Çağrı Merkezi” ödülü aldığı organizasyonda, değerlendirme 7 ana kritere bakılarak, çağrı merkezi sektörünün önde gelen firmalarının üst düzey yöneticilerinden oluşan 23 kişilik bir değerlendirilme kurulu tarafından yapıldı. 
 
İGDAŞ Genel Müdürü Bilal Aslan, “İGDAŞ olarak 2008 yılında, IMI Conferences tarafından İstanbul Çağrı Merkezi Ödülü’ne layık görüldük. Bu yıl da başvurduğumuz “En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde birinciliği hak ettik. Abonelerimizle en hızlı iletişime geçtiğimiz nokta olan çağrı merkezimiz bizim için ayrı bir önem taşıyor. Müşterilerimizin kurum ile ilgili şikayet ve görüşlerini inceleyerek sonuç odaklı çalışma fırsatı yakalıyoruz. Bu ödülü almamızda emeği geçen çalışanlarımızı kutluyorum” dedi.
İGDAŞ, kendi kategorisinde “En İyi Çağrı Merkezi” ödülünü, “Strateji ve Liderlik”, “Süreç Yönetimi”, “İnsan Kaynakları ve Gelişim Yönetimi”, “Operasyonel Planlama”, “Teknoloji Kullanımı”, “Performans Yönetimi ve Elde Edilen Sonuçlar”, “Yenilikçi/Fark Yaratan Uygulamalar” kriterlerine göre yapılan değerlendirme sonucunda aldı. 
 

 

R E K L A M

İlginizi çekebilir...

Entübe Edilen Sanayi-Sesi Kısılan Üretici

Kompresör, Vakum ve Basınçlı Gaz Ekipmanları Derneği KOMSAD Genel Sekreteri, Air World sektör dergisinin sahibi ve sorumlu yazı işleri müdürü Murat Al...
3 Haziran 2025

Systemair, Sürdürülebilir Geleceğe Çevreyi Koruyan Yeşil Adımlarla İlerliyor

Systemair, faaliyetlerini çevreyle uyumlu olacak şekilde kurguluyor. Bu doğrultuda Green Ventilation etiketli ürünleriyle iç mekan hava kalitesini iyi...
3 Haziran 2025

Mitsubishi Electric, Sürdürülebilir Bir Gelecek Vizyonunu Vurguluyor

2050 Çevresel Sürdürülebilirlik Vizyonu doğrultusunda "net sıfır" hedefini kararlılıkla sürdüren Mitsubishi Electric, 5 Haziran Dünya Çevre Gü...
3 Haziran 2025

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü Kataloğu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü Kataloğu
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.