
Vaillant, Sikayetvar.com'un Yaptığı Değerlendirmeye Göre Şikayet Yönetiminde Sektörünün En Başarılı Markası Seçildi![]()
Vaillant, bağımsız ÅŸikayet yönetimi sitesi olan www.sikayetvar.com’un yaptığı deÄŸerlendirmeye göre, müÅŸteri ÅŸikayetlerine hızlı ve etkili ÅŸekilde çözüm sunarak “Kombi ve Termosifon Sektöründe” 2014 ikinci çeyrek ÅŸikayet endeks sonuçlarında en baÅŸarılı ÅŸirket oldu. Endeks rapor sonuçlarına göre Vaillant, kendi içinde bulunduÄŸu sektör ÅŸikayet takibi ve çözüm üretme ölçümlerinde 2011 yılından itibaren üst üste 1’inci olan ilk ve tek firma.
Bağımsız bir ÅŸikayet yönetim sitesi olan www.sikayetvar.com’un, 2011 yılından itibaren her çeyrek dönemde ve her yıl sonunda yayınladığı Kombi ve Termosifon Sektörü KarşılaÅŸtırmalı Åžikayet Analizleri çalışmasının 2014 ikinci çeyrek sonuçları açıklandı. Sektöründe ilklerin öncüsü olarak gazlı termosifon, ÅŸofben, duvar tipi kat kaloriferi ve kombiyi icat eden Vaillant, ÅŸikayetlerin hızlı bir ÅŸekilde deÄŸerlendirilip yanıtlanması ve çözüme kavuÅŸturulmasındaki yüksek performansıyla Kombi ve Termosifon Sektörünün en baÅŸarılı ÅŸirketi oldu.
Analizin ilk baÅŸladığı yıldan bu yana sektöründe birinci olma baÅŸarısı gösteren Vaillant, 2014 ikinci çeyrek deÄŸerlendirmesine göre diÄŸer rakiplerini geride bırakarak ÅŸikayet yönetiminde en baÅŸarılı ÅŸirket oldu.
MüÅŸteri ÅŸikayetlerinin çözüme kavuÅŸmasında ÅŸirket olarak çok hassas olduklarını ve bu amaçla Vaillant Åžikayet Yönetim Birimi’ni 1998 tarihinde devreye soktuklarını belirten Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Özgür Gök, müÅŸteri ÅŸikayetlerine ve müÅŸteri memnuniyetine son derece önem veren bir firma olduklarını belirtti.
Tüm ÅŸikayetleri 10 saatte çözüme kavuÅŸturuyor
Tüketiciden gelen ÅŸikayetin çözümü için 1998 yılında 24 saat hedefini koyduklarını ifade eden Gök, “2003 yılında çıtayı bir üste taşıyarak ÅŸikayet çözümü için maksimum 12 saat hedefini belirledik. BaÅŸarılı olduÄŸumuzu görünce daha iyisini yapmak için 2009 yılında süreyi 10 saate kadar düÅŸürdük. Bu yıl için hedefimiz bu süreyi 8 saate indirmek. İstanbul gibi bir metropolde bile tüketicimizin cihazdan deÄŸil tüm ısıtma ve sıcak su sisteminden kaynaklanan her türlü sorununu 10 saatte çözmeye yönelik organize olmuÅŸ durumdayız” dedi.
DeÄŸerlendirme kriterleri
Åžirketlerin bu alandaki baÅŸarıları Åžikayetendeksi’nde elde ettikleri sonuçlara göre deÄŸerlendiriliyor. Söz konusu endeks, Åžikayetvar üyelerinin 2013 yılında ilettikleri ÅŸikayetlerin derlenmesi ve analizi sonucu elde ediliyor. Åžikayetçilerin firmanın ÅŸikayet yönetimi sürecinden memnuniyet derecelerini de ölçen Åžikayetendeks her sektör ve her firma grubu için hesaplanıyor.
Endeks hazırlanırken kullanılan birinci bileÅŸen firmaların ürettiÄŸi ÅŸikayetlerin sektördeki diÄŸer firmalara göre ve pazar payına oranla beklenen makul orandan az ya da çok olması. www.sikayetvar.com’da yayınlanan ÅŸikayetleri cevaplama oranı ve ortalama cevaplama süresi gibi alt unsurlar da birinci bileÅŸen içinde yer alıyor. Analizde kullanılan bir diÄŸer bileÅŸen ise ÅŸikayet yayımlandıktan en az 3 gün sonra ÅŸikayetçi tarafından yapılan deÄŸerlendirmeleri içeriyor. İlginizi çekebilir... Johnson Controls, Hygood® Inert Gas System 300'ü Piyasaya SürüyorJohnson Controls, yangın söndürme kategorisindeki konumunu güçlendiren yeni Hygood® Inert Gas System 300'ü (IGS-300) duyurdu.... Sweco, Hollanda'da Güvenlik ve Akıllı Bina Teknolojisi Alanında Mühendislik Åžirketi AldıSweco, güvenli ve akıllı binaların tasarımı ve yönetimine teknoloji çözümlerinin entegrasyonunda uzmanlaÅŸmış bir Hollanda mühendislik ÅŸirketi olan Bra... Samsung, "Orta DoÄŸu İklimlendirme Çözümleri" EtkinliÄŸinde HVAC Teknolojilerini TanıttıSamsung Electronics, Çin'in Suzhou ÅŸehrinde düzenlediÄŸi "Orta DoÄŸu İklimlendirme Çözümleri" etkinliÄŸi kapsamında, Orta DoÄŸu ve Kuzey Afrik... |
||||
©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Åž. | Sektörel Yayıncılar DerneÄŸi üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.