E.C.A.
WAVIN
LÖSEV

DemirDöküm Tüm Hizmetlerini Tek Tıkla Erişilebilir Hale Getirdi

DemirDöküm Tüm Hizmetlerini Tek Tıkla Erişilebilir Hale Getirdi

10 Temmuz 2020 | HABER
1.478 kez okundu

Covid-19 pandemisiyle birlikte WhatsApp uygulamasıyla müşterilerine "EvdeKal" diyerek keşif destek ve görüntülü keşif hizmeti vererek büyük beğeni toplayan DemirDöküm, tüketici dostu hizmet kalitesini genişletti. DemirDöküm müşterileri, pandemi sonrasında da dilerlerse çağrı merkezini arayarak dilerlerse Whatsapp Hattı üzerinden tek tıkla tüm taleplerini iletebilecekler.

Türkiye’nin ısıtma sektöründe en iyi müşteri deneyimini yaşatan firması DemirDöküm, müşterilerinin hayatını dijital hizmetlerle kolaylaştırmaya devam ediyor. DemirDöküm, Covid-19 pandemisindeki sosyal izolasyon sürecinde müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve tüm ihtiyaçlarını karşılamak için hayata geçirdiği Whatsapp Hattı uygulamasının içeriğini genişletti.

DemirDöküm müşterileri artık dilerlerse DemirDöküm Müşteri İletişim Merkezi numarası olan 0850 222 1 833 ile tek tuşla WhatsApp Hattı üzerinden de DemirDöküm’e 7 gün 24 saat ulaşabilecekler. DemirDöküm WhatsApp Hattı; müşterilerine servis talebinden, yetkili satıcı bilgisine, arıza bildiriminden, keşif talebine ve daha birçok bilgiye saniyeler içerisinde ulaşma imkanı sunuyor. 

DemirDöküm’ün, sosyal izolasyon sürecinde müşterilerinin ve iş ortaklarının hayatını kolaylaştırmak için birçok önemli uygulamayı hayata geçirdiğini hatırlatan DemirDöküm Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, “Covid-19 pandemisiyle birlikte tüm paydaşlarımızın sağlık çekincelerini ortadan kaldırmaya odaklandık. Normalleşme koşullarını konuştuğumuz bugünlerde, bize layık görülen 'Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Ödülü'nü sürdürülebilir kılmak için hizmet altyapımızı geliştiriyoruz. Bu süreçte özellikle dijital dünyada hayata geçirdiğimiz uygulamalarımız çok beğenildi. Biz de bu uygulamayı hem kalıcı hale getirmek hem de içeriği geliştirmek istedik. Müşterilerimiz WhatsApp Hattı’nı kullanarak çağrı merkezi üzerinden sunulan tüm hizmetlerin aynısı alabilecekler. DemirDöküm olarak birincil önceliğimiz şartlar ne olursa olsun müşterilerimize kesintisiz hizmet sunmaya devam etmek” dedi.

DemirDöküm'ün teknoloji ve dijitalleşmeden aldığı güçle geleceğini "Mükemmel Müşteri Deneyimi" odağında şekillendirdiğini belirten DemirDöküm Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, "Satış öncesinden sonrasına kadar uzanan yolculukta müşterilerimize, iş ortaklarımıza ve tüm paydaşlarımıza mükemmel bir deneyim sunmak istiyoruz. Müşteri ihtiyaçlarının ve alışkanlıklarının değiştiği günümüzde DemirDöküm müşterileri teknik destekten servis talebine, ücretsiz keşif hizmetinden ilk çalıştırma talebine kadar pek çok farklı başlıkta yüksek hizmet kalitesine saniyeler içerisinde kurumsal çağrı merkezi numaramız olan 0850 222 1 833’e WhatsApp mesajı göndererek ulaşabilecekler. ‘Her koşulda DemirDöküm yanında’ diyerek hayata geçirdiğimiz yeni uygulamamız sayesinde müşteri memnuniyetini daha da yukarı taşımayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.


 

İlginizi çekebilir...

Geberit, En Güncel Teknolojileriyle ISK-SODEX'te Yer Alacak

Geberit, 22-25 Ekim 2025 tarihleri arasında dünyanın sayılı ve bölgesinin en önemli iklimlendirme fuarı ISK "“ SODEX Fuarı'na katılım göstere...
15 Eylül 2025

DemirDöküm İş Ortaklarıyla Bakü'de Buluştu

İklimlendirme sektörünün öncü markalarından DemirDöküm, ısı pompası satışlarında üstün başarı gösteren 90 iş ortağını Azerbaycan'ın başkenti Bakü&...
15 Eylül 2025

Buderus, Türkiye'deki İş Ortaklarını Tarihi Fabrikasında Ağırladı

Buderus, 10-12 Eylül 2025 tarihleri arasında Bireysel Isıtma İş Ortakları ile birlikte Almanya'nın Lollar kentinde özel bir fabrika ziyareti gerçe...
15 Eylül 2025

 
Anladım
Web sitemizde kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerez (cookie) kullanılır. Daha fazla bilgi için lütfen tıklayınız...

  • Boat Builder Türkiye
  • Çatı ve Cephe Sistemleri Dergisi
  • Enerji & Doğalgaz Dergisi
  • Enerji ve Çevre Dünyası
  • Su ve Çevre Teknolojileri Dergisi
  • Tersane Dergisi
  • Yalıtım Dergisi
  • Yangın ve Güvenlik
  • YeşilBina Dergisi
  • İklimlendirme Sektörü Kataloğu
  • Yangın ve Güvenlik Sektörü Kataloğu
  • Yalıtım Sektörü Kataloğu
  • Su ve Çevre Sektörü Kataloğu

©2025 B2B Medya - Teknik Sektör Yayıncılığı A.Ş. | Sektörel Yayıncılar Derneği üyesidir. | Çerez Bilgisi ve Gizlilik Politikamız için lütfen tıklayınız.