Tesisat Dergisi 96. Sayı (Aralık 2003)

wtl�@ını 1 � vision M o o N -"' 1D "' ;;. ..en '§ o .; ·;;; "Henı markamıza ve kalitemize olan güvenimiz. lıem de bizi tercilı eden müşterilerimiz ile olan uzun süreli ilişkilı güçlendirme amacımız, müşterilerimiz lehine önemli avantajlar sağlayan iki yeni hizmet gelişti rmemize olanak sağladı. 'Artı Garanti' ile 3 ydgarantili koınbimizi alarak bizimle henüz tanışmış olan müşterilerimize • tercihleri doğrultusımda 1,2 ve 3 yıl olmak üzere garanti sürelerini uzatma avantajı sağlıyoruz. " müşterilerimizin ödüllendirilmesi aslında normal bir yaklaşım, bunu özel kılan ise Türkiye'de ilk olarak EMAR tarafından gerçekleştiriliyor olmasıdır." Yeşilyurt, "ECA ürün ve hizmetlerinin iyileştirilmesine katkı sağlamak" konusunda bu çalışma ile ilgili beklentilerini şöyle dile getirdi: "Tüketici ödüllerimiz iki kategoriden oluşmaktadır. Birincisi şirketimizde müşteri geri bildirimlerinin özendirilmesi amacıyla verilen Ürün, H izmetve Kalite Sistemine Katkı Sağlayan Müşteri ödülü, diğeri ise tüketicilerin bilinçlendirilmesi amacıyla verilen Tüketici Haklarını Kanun Kapsamında En İyi Kullanan ECAMamul Kullanıcısı Ödülü'dür. Her iki ödül de tanıma takdir sistemimizde yer alan değerlendirme kriterleri dahilinde en fazla katma değer sağlayan müşterilerimize verilmektedir." Neslihan Yeşilyurt'un verdiği bilgilere göre tüketici ödüllendirme uygulamaları Elginkan Topluluğu bünyesindeki tüm yapı ve ısı grubu ürünlerini satın alan ve kullanan müşterileri için geçerli. Uygulama, Elginkan topluluğu bünyesinde üretilen ve Türkiye genelinde satışı gerçekleştirilen herhangi bir ürünü alan 18 yaşını doldurmuş tüm müşterileri kapsıyor. EMAR'ın sektöründeki bir çok ilklerinden biri olan bu uygulama sürekli ve Şirket Yönetim Komitesi kararı ile uygulanmakta. Yine ECA'nın kombi kullananlara yönelik olarak başlattığı "Garanti Yıldızları" ve "Artı Garanti" kampanyası hakkında Neslihan Yeşilyurt'tan aldığımız bilgiler şöyle: "Hem markamıza ve kalitemize olan güvenimiz, hem de bizi tercih eden müşterilerimiz ile olan uzun süreli ilişkilerimizi güçlendirme amacımız, müşterilerimiz lehine önemli avantajlar sağlayan iki yeni hizmet geliştirmemize olanak sağladı. 'Artı Garanti' ile 3 yıl garantili kombimizi alarak bizimle henüz tanışmış olan müşterilerimize kendi tercihleri doğrultusunda 1,2 ve 3 yıl olmak üzeregaranti sürelerini uzatma avantajı sağlıyoruz. 3 yıllık garanti süreleri bitmiş olsa dahi tercih ettikleri ek garanti süresi içerisinde hiçbir ücret (yedek parça, işçilik, yol) 40 talep etmeksizin 24 saat süresince sürekli hizmet garantisi sunuyoruz. Üs�lik her yıl yine ücretsiz bakım hizmeti veriyoruz. 'Garanti Yıldızları' adını verdiğimiz diğer hizmetimiz ise 1 O yılını geçmemiş, ancak garanti süresini doldurmuş cihazları kullanan müşterilerimize yöneliktir. Yine müşterimizin talebi doğrultusunda 1,2 ve 3 yıl olarak uzatılan garanti süreleri dahilinde hiçbir ücret alınmamakta ve her yıl ücretsiz bakım hizmeti verilmektedir. Bu hizmetimizin farkı doğal gaz kullanılan illerde geçerli olması ve müşteri başvurusundan itibaren 3 saatiçinde hizmet sunuluyor olmasıdır." ECA lsı Grubu bayi/tali bayi kanalı ile satılan ve ilk çalıştırması EMAR yetkili servisleri tarafından yapılan diğer cihazlara yönelik uygulamalar hakkında da Yeşilyurt'un verdiği bilgiler şöyle: "Müşteriye sunulan satış sonrası hizmet kadar satış öncesi hizmette çok büyük önem taşı maktadır. ECA Müşterisinin aldığı ürünü sağlıklı ve uzun süreli sorunsuz kullanmasında en önemli faktör her ürün için geliştirilen çeklistlere uygun montajların gerçekleştirilmesidir. Ehliyetsiz kişiler tarafından yapılan ürün montajları daha sonra telafisi çok zor sorunlarla karşılaşılmasına neden olmakta ve üründen arzu ettiği faydayı sağlayamayan mutsuz müşterileri doğurmaktadır. Tüm sektör firmaları için ciddi risk taşıyan bu durumu ortadan kaldırmak üzere EMAR; kombi, kat kaloriferi, merkezi kazan, klima, doğal gaz sobası vb. ürün grupları için 'Ücretsiz İlk Çalıştırma' uygulaması, şofben, termosifon vb ürün grupları için de 'Ücretsiz Montaj' hizmeti sunmaktadır. Ayrıca tüm ısı grubu mamuller için 24 saat boyunca kesintisiz hizmet vermektedir. Çalışan müşterilerimiz için ise hafta sonu (Pazar günleri) ve bayram nöbetçi servis hizmeti sunulmaktadır. Ücretsiz Tüketici Bilgi Hattı (O 800 261 85 1 3) ve 24 saat canlı Tüketici Danışma Hattı (444 O ECA, 444 0322) ile müşterilerimizin her an bizlere ulaşılabilirliğini artırmağı hedefliyoruz. Tüm süreçlerinde hıza, farklılığa ve yaratıcılığa önem veren EMAR, sektöründe gerçekleştirdiği ilklerine önümüzdeki dönemlerde ele büyük bir hız ile devam edecektir." "EMAR, kombi, kat kaloriferi, merkezi kazan, klima, doğalgaz soba ürün grupları için 'Ücretsiz İlk Çalıştırma' uygulaması, şofben, termosifon vb. ürün grupları için de 'Ücretsiz Montaj' hizmeti sunmaktadır. Ayrıca tüm ısı grubu mamuller için 24 saat boyunca kesintisiz hizmet vermektedir. Çalışan müşterilerimiz için ise hafta sonu (Pazar günleri) ve bayram nöbetçi servis hizmeti sunulmaktadır. Ücretsiz Tüketici Bilgi Hattı (O 800 261 85 13) ve 24 saat canlı Tüketici Danışma Hattı (444 O ECA, 444 0322) ile müşterilerimizin her an bizlere ulaşılabilirliğini artırmağı lıedejliyorur,. "

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=