Tesisat Dergisi 96. Sayı (Aralık 2003)

w��@[n) r W vision Reward to Consumers by EMAR '° O> ..ti) ·;;; ·;;, ; .. ·;;; � 38 .... ' rl7 . . . .1 . ., � E.C.J:ı:. FFF Mi◄IMIMih llrr.d SEREL' Acryli< ı SEREL"I SEREL" f,CffO ,ı,on @)o□ÖKSAN @MAS Neslihan Yeşilyurt s ilJ y SEREL! EMARA.Ş., Kasım ayı içinde başlattığı bir uygulamayla ürünleriyle ilgili şikayette bulunan tüketicilerini ödüllendiriyor. Yeni başlatılan uygulamada, Konuyla ilgili olarak 'MAR Genel Müdürü Neslihan Yeşilyurt'tan bilgi aldık. EMAR'ın tüketicilerin sorunlarını çözmek dışında, şikayette bulunan tüketicilerini ödüllendirme gibi farklı bir yola da baş vurmasının nedeniyle ilgili Yeşilyurt' un yanıtı şöyle oldu: "Günümüzün artan rekabetçi ortamında başarılı olabilmenin önemli parametrelerinden biri, müşteri memnuniyeti ile birlikte müşteri sa dakatini sağlamaktır. Bu doğrultuda %1 00 müşteri memnuniyeti hedefi ile süreçlerine yön veren ve Toplam Kalite anlayışı ile yöne tilen EMAR'da sadece müşteri sorununu çözmek yeterli değildir. Amaç ürün ve hizmet iyileştirme süreçlerine müşterileri de katarak onların beklenti ve gereksinimleri doğrultusunda maksimum katma değeri gerçekleş tirmektir. Şikayeteden müşterinin henüz kay bedilmemiş müşteri olduğu bilinci ile hareket eden şirketimiz sorunu olan müşterilerinin bir taraftan ulaşımını yeni kanallarla güçlen dirirken bir taraftan da onları geri bildirime teşvik etmektedir. Şikayet Yönetim sürecimiz dahilinde yapmış olduğumuz analiz neticesinde hem ürün ve hizmetimize hem de kalite siste mimize şikayeti ile katma değer sağlayan Tüketici ödüllendirme uygulamaları Elginkan Topluluğu bünyesindeki tüm yapı ve ısı grubu ürünlerini satın alan ve kullanan müşterileri için geçerli. Uygulama, Elginkan Topluluğu bünyesinde üretilen ve Türkiye genelinde satışı gerçekleştirilen herhangi bir ürünü alan 18 yaşını doldurmuş tüm müşterileri kapsıyor. EMAR'ın sektöründeki bir çok ilklerinden biri olan bu uygulama, Şirket Yönetim Komitesi kararı ile sürekli olarak uygulanmakta. �

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=