Tesisat Dergisi 93. Sayı (Eylül 2003)

M o o N a >, w M en Yakacık Valf 2003 Yılı Bayi Toplantısı Bangkok'ta Yapıldı Yakacık Valf 2003 Seller Meeting Held in Bangkok - Yakacık Valf San. ve Tic. A.Ş., her yıl düzenlemekte olduğu bayiler toplantısını bu yıl 11-16 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirdi. Bayilerin yanı sıra Avusturya Klinger firmasından Yönetim Kurulu Üyesi ve aynı zamanda Kalite Kontrol ve Lisansiyerlerden Sorumlu Koordinatör Anton Matejka, Genel Satış Müdürü Erwin Chicra ile Armstrong firmasından Avrupa Satış Müdürü Alex Zygmuntowicz'in de katıldığı toplantı, Tayland'ın başkenti Bangkok'taki Siam City Otel'de yapıldı. Toplantının öğleden önceki bölümünde Klinger firmasından Genel Satış Müdürü Erwin Chicra, Yakacık Valf-Klinger firmalarının ilişkilerindeki gelişmelerden bahsettikten sonra, ürün portföyüne yeni katılan iki parçal ı küresel vanalar ve monoblok küresel vanaların tanıtımının yanı sıra standart ürünler hakkında bilgiler verdi. Ardından Klinger Yönetim Kurulu üyelerinden Anton Matejka, Klinger firmasın ı n sahip olduğu kalite belgelerinden ve kalite politikalarından bahsetti. Toplantının öğleden sonraki ilk bölümünde Armstrong firmasından Avrupa Satış Müdürü Alex Zygmuntowicz söz aldı ve Armstrong ürünleri ile ilgili bayilere bilgiler verdi. Son olarak Yakacık Valf Satış ve Pazarlama Müdürü Haldun Demi rtaş'ı n söz aldığı toplantıda, 2003 yılının değerlendirmesi yapıldıktan sonra, 2004 yılı ile ilgili beklentiler konuşuldu. Yakacık Valfe ait 150 9001 ve CE belgelerinden de bahseden Haldun Demirtaş, üretici, satıcı ve tüketici bağında bayilik sisteminin ve bayilerin önemini vurgularken, 2004 yı1 ı nda da Yakacık Valf'in bu yolda bayileriyle birlikte yürümek istediği ni belirtti. Schneider Electric'in "Ayın Seminerleri" Programı Devam Ediyor "Seminars Of The Month11 Programme Organized By Schneider Electric Continues - Schneider Electric Eğitim Merkezi, elektrik sektörünün tamamını kapsayan endüstriyel kontrol, otomasyon ve elektrik dağıtımı alanlarında etkin, yaygın ve kapsamlı eğitim faaliyetlerini yürütürken, bir yandan da yeni başlatılan "Ayın Seminerleri" kampanyası ile de Türkiye'nin her yerinde ücretsiz eğitim seminerleri vermeye devam ediyor. Temel amacı sektör çalışanlarının gelişimlerine katkıda bulunmak olan bu kampanyada, özel seçilmiş seminer konuları yarım günlük programlarda tartışılıyor. Mayıs-Eylül 2003 tarihleri arasında toplam 280 kişiye 9 bölgede; İstanbul (Asya}, İstanbul (Avrupa}, İzmir, Ankara, Adana, Bursa, Samsun, 50 Trabzon ve Gaziantep'te verilen seminerlerde ele alınan konu başl ı kları ise şöyle: Ecodial 3, Selektivite, Kaskatlama, Harmonikler, Sepam Dijital Koruma Röleleri, Metal Mahfazalı Hücreler, Hız Kontrol Cihazları ve Enerji Tasarrufu, CE işareti ve Üretici Sorumlulukları, Motor Yolverme ve Kontrol Yöntemleri, PLC - Programlanabilir Kontrol Cihazları. Ferroli, Teknik Servislerini Eğitiyor Ferroli Technical Maintenance Trainings - 2-3 Eylül 2003 tarihlerinde İstanbul ve 5-6 Eylül 2003 tarihlerinde Ankara'da gerçekl eştiri len Ferroli teknik servis eğitimlerin i n ana başlığı "Serviste Davranış" idi. Söz konusu eğitim, daha önce Brisa ve Kogem'de hizmet etmiş, halihazırda İDEA isimli şirkette bu eğiti mleri vermekte olan ve uzun yıllardır, ısıtma-soğutma, otomotiv, beyaz eşya sektörlerinde eğitim uzmanlığı görevini yürütmüş olan Çetin Cinemre tarafından verildi. Ferroli teknik servisleri eğitim süresince; toplam kalite, müşteri tatmini, kaliteli ve etkin servis, servis/bayi ve servis/ müşteri ilişkileri, serviste karşılaşılan sorunlar, tüketici davranışının temelleri, örnek servis elemanının özellikleri, müşteri kabulü, müşteriye soru sorma teknikleri, müşteri tipleri, müşteri itirazları ve bu itirazlar ile şikayetlere yaklaşım gibi konularda bilgi sahibi oldu ve uygulamalı olarak eğitim gördü. Ferroli'nin yetkili teknik servislerine yönelik olarak düzen lediği bu eğitimlerin ilerleyen günlerde diğer illerde de tekrarlanacağı bildirildi.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=