Tesisat Dergisi 360. Sayı (Aralık 2025)

20 TESİSAT • 12 / 2025 HABERLER DEMIRDÖKÜM, TÜKETICIYLE GERÇEK ZAMANLI SEÇIM ANLARINDA BULUŞUYOR DemirDöküm, yeni kampanyası “DemirDöküm Doğru Seçim” ile gündelik seçimleri markasıyla buluşturuyor. Metro istasyonlarından navigasyon ve dijital platformlara kadar pek çok temas noktasında yer alacak kampanya, “Yanlış yol, yanlış film, yanlış tarif telafi edilir, yanlış kombi seçimi edilmez” mesajıyla hayata geçiyor. İklimlendirme sektörüne 70 yıldır öncülük eden DemirDöküm, kombi alımını gündelik kararlarla ilişkilendiren yeni iletişim kampanyasını başlattı. “Doğru Seçim” kampanyası ile duygusal ya da fonksiyonel faydaları aktarmak yerine tüketiciyi seçim anlarında karşılayan DemirDöküm, sektörde benzersiz bir yaklaşıma imza atıyor. Kampanyanın yaklaşımıyla ilgili olarak DemirDöküm Marka ve Müşteri Deneyimi Direktörü Bilge Kıran, “Kombi sektöründe satın alma kararı genellikle ihtiyaç anında veriliyor, bu nedenle de tüketici ile sınırlı bir zamanda temas edebiliyoruz. Tüketici, diğer birçok üründe olduğu gibi kombiyi sürekli takip etmiyor. Biz de bu davranış modeline yaratıcı bir çözüm getirerek, tüketicilerin günün her anında ürün yerine aldıkları seçimlere odaklandık” dedi. Türkiye'de yıllık 1,1 milyon adetlik kombi pazarında DemirDöküm'ün yüzde 93'lük bilinirlik oranına sahip olduğuna dikkat çeken Bilge Kıran, her yıl 800 bin potansiyel müşterinin marka tercihleri arasında yer aldığını, köklü bir kurumun böylesine önemli bir seçim anında müşterisinin yanında olması gerektiğini vurguladı. Kombinin telafisi olmayan çok önemli bir seçim olduğunu, uzun yıllar kullanıldığını, yanlış bir tercihin çok zor ve maliyetli sonuçlar doğuracağına dikkat çeken Kıran, “Ürünlerimiz yaşam alanlarında 10-15 yıl ısı konforu sağlıyor. Bu gerçekten yola çıkarak günlük seçim yapılan tüm anları sahiplenmek istedik. Her gün yaptığımız seçimlerin farkındalığını yaratarak, kombi seçiminin ne kadar kritik olduğunu göstereceğiz” açıklamasını yaptı. Kıran, kampanya detaylarıyla ilgili olarak şunları kaydetti: “Gün içinde binlerce karar veriyoruz. Ne giyeceğimizi, işe hangi yoldan gideceğimizi, hangi yemeği yiyeceğimizi, akşam eve geldiğimizde hangi dizi veya filmi izleyeceğimizi seçiyoruz. Bu kampanyada tüketicilerimize gerçek zamanlı yaptıkları seçimlerle ilgili bir farkındalık yaratarak, bu farkındalık üzerinden kombi kararının önemine dikkat çekeceğiz. Bugün yanlış seçtiğiniz günlük seçimlerin bir telafisi var. Örneğin işe giderken trafik yoğun olan yolu ertesi gün kullanmayabilirsiniz. Ancak yanlış bir kombi seçimi, yıllarca unutulmaz. Yeni kampanyamızda tüketicilerimize her seçim anında 'doğru seçim' mesajını vereceğiz.” n E.C.A.’DAN 600 KIŞILIK UMRE ZIYARETI Elginkan Topluluğu çatısı altında sektörün güçlü markalarından biri olarak faaliyetlerini sürdüren E.C.A., geçtiğimiz dönemde gerçekleştirdiği kampanyada başarılı olan bayilerini 8-16 Kasım 2025 tarihleri arasında Medine ve Mekke’de ağırladı. E.C.A. bayileri, ilk olarak Medine-i Münevvere’ye giderek, burada Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V.)’in kabrini ziyaret etme, Mescidi Nebevi’de ibadet etme, Uhud şehitliği, Kıbleteyn Mescidi, Hendek gibi Medine’nin tarihi ve önemli yerlerini görme fırsatı elde eden bayiler hurma bahçesinde Dr. Erkan Aydın’dan kutsal toprakların tarihi ile ilgi semineri dinlediler. Medine’de geçirdikleri 3 günün ardından Mekke-i Mükerreme’ye seyahat eden E.C.A. bayileri, Kabe-i Muazzama’ya ulaşarak Umre ibadetlerini gerçekleştirdiler. Mekke’de 4 günü dolu dolu ibadetle geçiren katılımcılar, Mekke civarındaki Sevr Dağı, Arafat, Müzdelife, Mina gibi önemli bölgeleri de görme şansı yakaladılar. n DemirDöküm Marka ve Müşteri Deneyimi Direktörü Bilge Kıran

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=