29 TESİSAT • 11 / 2025 HABERLER yer alan Tsarskosel’skiy (Catherine Sarayı), Saint Isaac Katedrali, Ermitaj Müzesi (Hermitage Museum) ve Voskresenia Khristova Kilisesi (Kurtarıcı İsa’nın Dirilişi Kilisesi) gibi önemli noktaları ziyaret ettiler. Bu özel organizasyon sayesinde güçlü marka algıE.C.A. SEREL, BAYILERIYLE ST. PETERSBURG’DA 7 -13 Ekim 2025 tarihleri arasında E.C.A. SEREL markası, bayilerini Rusya’nın St. Petersburg bölgesine unutulmaz bir geziye götürdü. Katılımcılar, dünyanın en görkemli tarihi ve kültürel mirasları arasında sını ve aidiyet duygusunu pekiştiren E.C.A. SEREL, iş ortaklarıyla birlikte başarı dolu bir geleceğe emin adımlarla ilerlerken, sektördeki liderliğini yalnızca ürün kalitesiyle değil, oluşturduğu güçlü iş birliği kültürüyle de pekiştiriyor. n Vaillant’ın yeni reklam kampanyası, özellikle doğal gazın ulaşmadığı bölgelerde yaşanan ısınma zorluklarına karşı net ve güçlü bir çözüm sunan ısı pompasının sağladığı yüksek konfor ve enerji verimliliğini öne çıkarıyor. Şofben ve kombinin mucidi kimliğiyle 150 yılı aşkın süredir iklimlendirme sektörüne öncülük eden Vaillant, yeni sezonda ısı pompası teknolojisini tanıtan iddialı bir reklam kampanyasını hayata geçirdi. “Vaillant ısı pompası tüm mecburiyetleri konfor ile değiştiriyor” söylemiyle yola çıkılan kampanyada, kömür ve peletle ısınmanın zahmetine, elektrikli ısıtıcıların yüksek maliyetlerine ve çoklu sistemlerle uğraşma zorluğuna son vererek kullanıcılara çevre dostu, yüksek verimli ve konforlu bir alternatif sunulduğu mesajı veriliyor. Kampanya filminde ısı pompası teknolojisinin kullanıcıların hayatına kattığı temel faydalar şöyle özetleniyor: Zahmetsiz Isınma: Zahmetli yakıtlarla uğraşmanın zorunluluğunu ortadan kaldırır. Düşük Maliyet: Elektrikli ısıtıcıların yüksek enerji tüketimine ve maliyetlerine karşı uzun vadeli tasarruf sunar. Tüm İhtiyaçlara Tek Çözüm: Isıtma, sıcak su temini ve hatta soğutma (opsiyonel) ihtiyacını tek bir sistemle karşılayarak çoklu cihaz zorunluluğunu bitirir. KONFOR VE VERIMLILIK ODAKLI NET MESAJ Vaillant olarak, sektörün geleceğine hitap eden teknolojilere yatırım yapmaya devam ettiklerini belirten Vaillant Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, reklam kampanyası ile özellikle doğal gaz erişiminin zor olduğu veya bulunmadığı yerlerde ısı pompasının yaşam kalitesini nasıl artırdığını net bir dille aktarmayı ve ürüne ilişkin farkındalığı artırmayı hedeflediklerini vurguladı. Atan, sözlerini şöyle sürdürdü, “Vaillant olarak yüksek teknolojiye sahip ürün portföyü, çevreci üretim süreçleri ve müşteri odaklı hizmet yaklaşımımızla sürdürülebilir bir dünyaya katkı sunmaya devam ediyor, ısı pompalarının Türkiye’deki ve dünyadaki sürdürülebilir dönüşümde oynayacağı kilit rolü destekliyoruz.” n VAILLANT, SEZONA ISI POMPASI FARKINDALIK KAMPANYASI ILE GIRIYOR
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=