17 TESİSAT • 08 / 2025 HABERLER MEKANIK TESISAT SEKTÖRÜNÜN DÖRT BILEŞENI FOUR ESSENTIALS ENGINEERING MEETING 2025’TE BULUŞACAK Mekanik tesisat ve inşaat sektörünün dört bileşeni olan yatırımcı, tasarımcı, yüklenici ve tedarikçileri bir araya getirmek amacıyla DekoGroup ve TayTech proje ortaklığıyla düzenlenecek olan Four Essentials Engineering Meeting, 25 Eylül 2025 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. İlki 2018’de DekoGroup tarafından Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirilen ve bu kapsamda Türkiye’nin ilk mühendislik toplantısı olma özelliği taşıyan etkinlik, yaklaşık 900 sektör profesyonelinin katıldığı başarılı bir organizasyon oldu. 2019 yılında ise Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen mühendislik toplantısı, yaklaşık 1500 kişinin katılımı ile Türkiye’deki çok değerli mekanik tesisat profesyonelini bir araya getirerek başarısını sürdürdü. Pandemiden dolayı 2020 ve 2021 yıllarında düzenlenemeyen etkinlik, 2022, 2023 ve 2024 yıllarında Four Essentials Engineering Meeting ismiyle 3000’in üzerinde sektör profesyonelini bir araya getirdi. Bu yıl altıncı defa, TayTech, Samsung, Kessel, Tanpera, Baymak ve sektörde önde gelen birçok firmanın sponsorluğu ile 25 Eylül 2025 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek etkinliğin ana teması “Mekanik Tesisat; Geleceğe Bakış” olarak belirlendi. Four Essentials’in amacı; mekanik tesisat ve inşaat sektörünün dört bileşeni olan yatırımcı, tasarımcı, yüklenici ve tedarikçileri bir araya getirmek ve bu bileşenlerin iletişimini sağlamak, teknik bir platform oluşturmak, sektördeki son gelişmeleri ve alanında uzman konukların görüşlerini aktarmak olarak özetlenebilir. Bu amaç doğrultusunda, etkinlik boyunca paneller, özel oturumlar düzenleniyor, Four Essentials etkinlik programı, konuşmacı listesi ve ziyaretçi kaydı için www.fouressen.com web sitesini ziyaret edebilirsiniz. n MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES’IN REKLAM SERISI: “BU HAVALAR KIME?” Form Mitsubishi Heavy Industries (MHI) Klima Sistemleri, yapay zeka destekli yeni reklam kampanyasında, bu yazın en serin hikâyesini eğlenceli bir tonda anlatıyor. “Bu havalar kime?” sloganıyla ekranlarda görmeye başladığımız reklam filminde, Japon kültürünün simge karakterleri, Türkiye’nin farklı şehirlerinde teknolojiyle buluşuyor. Japonya’nın teknoloji devi Mitsubishi Heavy Industries ile 2011 yılında başlayan iş birliğini, 2019 yılında ortaklığa dönüştüren Form MHI Klima Sistemleri, yenilikçi klima çözümlerini tanıttığı yeni reklam kampanyasını hayata geçirdi. Alışılagelmişin ötesinde, tamamı yapay zekâ teknolojisiyle tasarlanan ve beş farklı filmden oluşan seri, sektörde bir ilke imza atıyor. Haziran ayı itibarıyla televizyon, radyo, açık hava reklam alanları ve dijital mecralarda yayına giren kampanya, yaz aylarında artan iklimlendirme ihtiyacına güçlü bir yanıt sunarken, markanın dayanıklılık, verimlilik ve Japon mühendisliğiyle bütünleşen ürün gücünü de çarpıcı bir şekilde ortaya koyuyor. Form MHI Klima Sistemleri, “Bu havalar kime?” sloganıyla hazırladığı yeni reklam kampanyasında, ürünlerinin teknolojik gücünü yaratıcı bir hikâyeyle buluşturuyor. Split klima kategorisine odaklanan kampanya, mevsimsel ihtiyaçlara çözüm sunarken, markanın segmentteki etkinliğini daha geniş kitlelerle buluşturmayı hedefliyor. n
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=