Tesisat Dergisi 328. Sayı (Nisan 2023)

HABERLER 12 TESİSAT • Nisan / 2023 B aymak, Şikayetvar.com tarafından düzenlenen A.C.E. (Achievement in Customer Excellence) Awards’da ısı sistemleri kategorisinde geçtiğimiz dört yılda olduğu gibi bu yıl da irtibat hızı, şikâyeti çözüm hızı, sonuçtan mem- nuniyet ve teşekkür oranlarındaki başarısıyla ilk sıraya yerleşti ve ‘Dia- mond’ ödülün sahibi oldu. Baymak, bu yıl beşinci kez layık görüldüğü A.C.E. Awards ile sadece ürünleriyle değil; müşterisine verdiği önemle de ‘sektörün öncü markası’ unvanını pekiştirdi. Baymak adına ödülü alan Baymak Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Betül Başkır, bu ödülün ‘İşimiz Sizi Anlamak’ anlayışının sahaya yansıdığının bir göstergesi olduğunu söyledi. Başkır, “Aynı ödülü tüketicilerin oylarıyla üst üste beş kez almak çok önemli bir başarı. Bu başarının şirketimize ait olması hepimizi gururlandırıyor. ‘Diamond’ ödül alarak zirvedeki yerimizi pekiş- tirmemizi sağlayan, müşterilerimize en iyi deneyimi sunan çalışanlarımıza, ülkemizin dört bir yanına dağılmış bayilerimize ve teknik servislerimize teşekkür ediyorum” dedi. n BAYMAK ’a Beşinci Kez “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü” BAYMAK ve DE DIETRICH , 2. İç Tesisat ve Güvenli Doğalgaz Çalıştayı’na Damga Vurdu B DR Thermea Türkiye, Bay- mak ve De Dietrich markaları ile 8 Mart tarihinde Bursa’da düzenlenen 2. İç Tesisat ve Güvenli Doğalgaz Çalıştayı’na katıldı. Etkin- likte şirketin çalışmaları hakkında bilgi veren BDR Thermea Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Pınar Öztürk, müşteri deneyimi konusun- daki çalışmalarını anlattı. Doğalgaz, Enerji, Mekanik Mühendisliği Sanayici İşadamları Derneği (DEM- SİAD), İnşaat Müteahhitleri Sanayici ve İş İnsanları Derneği (İMSİAD) ve Odaklı Grup iş birliğiyle düzenlenen etkinliğe sektörün önde gelen şirket- leri ve yöneticileri katıldı. Etkinlikte farklı konularda gerçekleştirilen panellerle sektörün geldiği nokta ve gelecek öngörüleri de paylaşıldı. ‘Yeni Teknolojiler ve İnovatif Uygulamalar’ temalı panelin konuş- macıları arasında bulunan BDR Thermea Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Pınar Öztürk, son yıllarda hayata geçirilen ve müşteri deneyi- mini en üst düzeye çıkaran uygu- lamalar hakkında bilgi verdi. BDR Thermea Group’un enerji ve iklim dönüşümünü hızlandıran ürün ve çözümlerini anlatan Öztürk, “Grup olarak hem faaliyet gösterdiğimiz, ihracat yaptığımız ülkelerin hem de tüketicilerimizin enerji dönüşümüne katılımlarını sağlamak üzere Ar-Ge çalışmaları yürütüyoruz. Kendi teknolojilerimizle ürettiğimiz ısı pompaları, hibrit cihazlar ve yüzde 100 hidrojenle çalışan kombi ve kazanlarla sektörde fark yaratıyoruz” dedi. Konuşmasında BDR Thermea Group’un Türkiye’de Baymak ve De Dietrich markalarıyla faaliyet gösterdiğini belirten Öztürk, “Müş- terilerimize 600 Baymak münhasır bayisi, 317 servis noktası ile hizmet veriyoruz. Türkiye pazarının yeni ve hızlı büyüyen oyuncusu olan De Dietrich ile 78 satış ve 52 servis sayı- sına ulaştık” dedi. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=