Tesisat Dergisi 324. Sayı (Aralık 2022)

16 TESİSAT • Aralık / 2022 HABERLER Baymak ’tan Nasıl Tasarruf Edeceğini Düşünenlere Çözüm Avrupa İklimlendirme Sektörü Antalya’da Buluştu A lmanya, Slovenya, Belçika, İsrail, Polonya, Portekiz, İtalya, Avustralya, Hollanda, Çekya ve İngiltere başta olmak üzere 40’tan fazla ülkeye hizmet veren Bomaksan, sektörün nabzını tutan uluslararası organizasyonlarda yer almayı sür- dürüyor. Bu kapsamda, iki yılda bir düzenlenen Avrupa’nın en büyük HVAC&R sektörü buluşması Euro- vent Summit’e katılan Bomaksan Satış & İş Geliştirme Direktörü Erinç Çelik, zirvede moderatörlük görevini üstlendi. Aynı zamanda Bomaksan adına İklimlendirme Soğutma Klima İmalatçıları Derneği (ISKID) bün- yesinde Havalandırma Komisyonu Başkanlığı görevini yürüten Çelik, “Covid-19 pandemisinin İç Ortam Hava Kalitesi Algısında Yarattığı Etkilerin Değerlendirmesi” konu başlığıyla sunum gerçekleştirdi. Eurovent Summit, Avrupa ve öte- sinden 500'den fazla önemli sektör temsilcisini, bir araya getirdi. 4 gün süren zirvede, 50’den fazla toplantı gerçekleşti. Oturum ve panellerde alanında çalışan profesyoneller için “Kapalı Mekan İklimlendirilmesi (HVAC)”, “Proses Soğutma” ve “Gıda Soğuk Zincir Teknolojileri” gibi sektördeki güncel gelişmeler ele alındı. Zirvede sektörün güncel konularının ele alındığını vurgula- yan Bomaksan Satış & İş Geliştirme Direktörü Erinç Çelik, konuşmasına şöyle devam etti: “Ana teması ‘Köp- rüler Kurmak/ Building Bridges’ olan Eurovent Summit, imalatçılar ve danışmanlar, planlamacılar, montaj- cılar, ticaret birlikleri ve bürokratları bir araya getirdi. Avrupa ve komşu coğrafyalar arasında daha sürdürü- lebilir, çevreye duyarlı endüstriyel ürünler ve sistemler arasında köp- rüler kurmayı hedefleyen etkinlikte Bomaksan olarak; ‘Covid-19 pande- misinin İç OrtamHava Kalitesi Algı- sında Yarattığı Etkilerin Değerlendir- mesi’ başlıklı sunumumuzla görüş- lerimizi paylaştık. İklimlendirme sektörünün Avrupa ve dünyadaki en güncel gelişmeleri hakkında önemli bilgiler edindik. Fuar kazanımları ile birlikte çözümlerimizi geliştirmeye, yenilenmeye devam edeceğiz. Bu katkılar için sektör paydaşlarına ve ziyaretçilere teşekkürlerimizi sunu- yoruz.” B aymak, izleyenlerin tebessüm etmesini sağlayan samimi bir reklam kampanyasına daha imza attı. “Pazarlık” adını taşıyan iletişim kam- panyasında, tüketicilerin içini ısıtırken cebini rahatlatan Baymak kombilerin verimliliğine atıfta bulunuluyor. Baymak Kombi’nin yeni reklam filmi, geçtiğimiz yıl bahar ayında yayına giren Baymak Klima filmin devamı niteliği taşıyor. Evlerine Bay- mak klima taktıran ailenin renkli karakterlerini, “Pazarlık” isimli yeni filmde, doğal gaz sayacını okumak Kombi sayesinde tasarruf eden baba- sıyla harçlığını artırmak için pazarlığa başlıyor. YouTube: https://youtu.be/iWVAcuh- dAsE için gelen görevliyle metreküp pazar- lığı yaparak tasarruf etmeye çalışır- ken izliyoruz. Bu komik pazarlığa müdahale eden sevimli sincap Bayki, tasarruf etmenin yolunun Baymak kombi almak olduğunu söyleyerek kış aylarında harcadığı her bir metreküp doğalgazı hesap eden aileye tasarruf etmenin yolunu gösteriyor. Baymak Kombi iletişim kampanyasının ikinci bölümünde ise evlerinin sıcak salo- nunda keyifle oturan baba ile kızı arasında yeni bir pazarlığa tanık olu- yoruz. Evin akıllı küçük kızı, Baymak

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=