Tesisat Dergisi 323. Sayı (Kasım 2022)
30 TESİSAT • Kasım / 2022 HABERLER Wilo Step 1 Eğitimlerine Yoğun İlgi W ilo, tüm dünyada çalışanlarının mesleki gelişimini destekleyen ve stratejik becerilerin oluşturulma- sına yardımcı olan eğitim programları sunuyor. Bu programlar kapsamında Wilo Türkiye, bayilerinin satış ekip- lerine yeni katılan üyeler için Step-1 eğitimleri gerçekleştirildi. Wilo Tür- kiye’nin İstanbul’daki genel merke- zinde gerçekleşen iki günlük eğitime Türkiye’nin farklı bölgelerinden 40 kişi katıldı. Yoğun ilgi gören eğitimlere katılanlar su teknolojileri ve pompa sistemleri hakkında detaylı bilgileri elde etme şansı buldu. Eğitimlerle ilgili bilgi veren Wilo Türkiye Pazarlama Müdürü Banu Kiper; “Wilo olarak, çalışanlarımıza küresel bir ortamda hem profesyonel hem de kişisel anlamda gelişebilecek- leri eğitimler sunuyoruz. Bu kapsamda Wilo Türkiye satış ekibine yeni katıla- için eğitimler çok önemli. Pandemi dönemi boyunca ayrı kaldığımız mesai arkadaşlarımızla tekrar böyle bir eğitimde buluşmak bizim için çok kıymetli. Bizler birlikte yakaladığımız sinerjiyi müşteri ve partnerlerimize daha başarılı bir hizmet ağıyla sunmak için büyük bir özveriyle çalışmaları- mızı sürdürüyoruz.” dedi. caklara verilen eğitimlerle ekibimizin, müşteri ihtiyaçlarını ön planda tutan, etkili çözümler sunan birer partner olmasını arzu ediyoruz. Pompa ve pompa sistemleri sektöründeki lider- liğimizi, inovatif teknolojimizle deği- şen zamana uyum sağlayarak devam ettiriyoruz. Sürekli yeni kalmak ve teknoloji dünyasına uyum sağlamak Wilo Türkiye İki Büyük Ödülün Sahibi Oldu İ ş dünyası ile pazarlama sektörünü bir araya getiren, Marketing Mee- tup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards’ı kazanan- lar açıklandı. 150 yıllık tecrübesiyle pompa sektöründe sürdürülebi- lir çözümler sunan Wilo Türkiye, ‘Yapı ve İnşaat Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ kategorilerinde Gümüş Ödülün sahibi oldu. Türki- ye’nin başarılı pazarlama ekipleri- nin ödüllendirildiği The Hammers Awards’da, Gümüş Ödüle layık görülen Wilo Türkiye’ye bir ödül de IPRN’den geldi. Suyu korumanın ve sürdürebilirlik alanında doğaya katma değer sağlamanın önemini anlatmak için farkındalık yaratan ve bu bağlamda hayata geçirilen “Suyun Değerini Bil” projesiyle Wilo Türkiye, 30 farklı ülkeden, 38 farklı şirketin üye olduğu, dünyanın en büyük bağımsız iletişim ajansı ağlarından IPRN tarafından, “Yılın CSR Projesi” ödüllüne hak kazana- rak, sürdürebilirlik ve kurumsal sos- yal sorumluluk alanında başarısını taçlandırdı. Azalan su kaynaklarına ve suyun gelecek için önemine vurgu yapan Wilo Türkiye Pazarlama ve İş Geliş- tirme Müdürü Banu Kiper; “Dünya- nın 50 Sürdürebilirlik ve İklim Lideri arasında yer almamızın sorumlulu- ğuyla beraber, ileri teknolojilerimiz ve yüksek enerji verimliliğine sahip akıllı ürünlerimizle dijitalleşmeyi ve sürdürülebilirliği esas alıyoruz. Wilo Türkiye olarak geleceğimiz için suyun değerini biliyoruz. Çözüm- lerimizle hayatın kaynağı suyun her damlasının doğru yere, doğru şekilde akması için iş ortaklarımızla ve müş- terilerimizle durmadan çalışmaya devam ediyoruz” dedi.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=