Tesisat Dergisi 316. Sayı (Nisan 2022)

28 TESİSAT • Nisan / 2022 HABERLER Nizip Devlet Hastanesi Doğu İklimlendirme ile Nefes Alıyor D oğu İklimlendirme, hastane referanslarını artırmaya devam ediyor. 14 Aralık 2020 tarihinde yapım ihalesi yapılan, 100 bin met- rekare kapalı alana sahip Nizip Dev- let Hastanesi’nin, 2023 yılında hasta kabul etmeye başlaması planlanı- yor. Tamamlandığında 192 nitelikli hasta yatağı, 71 yoğun bakım yatağı, 12 ameliyathane, her branştan 117 poliklinik, 24 doğum salonu ile hizmet verecek olan hastanenin, ayrıca tam donanımlı acil servisinde 48 müşahede yatağı, 1 ameliyathane ve 4 yoğun bakım yatağı ile son teknolojiye sahip cihazlar kullanılacak. Doğu İklimlendirme, bu prestijli projede hijyenik ve konfor tipi klima santralleri ile yerini alıyor. Doğu İklim- lendirme’nin üretmiş olduğu Eurovent ve TÜV Hygien (DIN 1946-4, VDI 6022 ve EN 13053 standartlarına göre) belgelerine sahip FOUR SEA- SONS markalı hijyenik santraller ile hijyenik hacimler, konfor santralleri ile genel hacimler iklimlendirilecek. F erroli Türkiye – Bestherm İklimlendirme, şikayetvar. com tarafından düzenlenen "Achievement in Cus- tomer Excellence - Mükemmel Müşteri Memnuniyeti" Isıtma Sistemleri kategorisinde Diamond ödülünü layık görüldü. Ödülü ekibiyle birlikte alan Satış ve Pazar- lama Müdürü Seyit Gürkan Arık: “Ferroli Türkiye ailesi olarak bu ödülü 2 yıl üst üste lider olarak hak etmek bizleri onurlandırmaktadır. Başarımızda satış sonrası hizmetler kadar fayda sağlayan üretim, Ar-Ge, satış ve diğer bölümlerimizde çalışan emektar arkadaşlarımıza teşekkür ederim. Ödülümüze şirketimizin kadın çalışanlarına ithaf eder, tüm kadın- larımızın Dünya Emekçi Kadınlar Gününü Kutlarım. Ekip olarak başarılarımızın daim olmasını diliyorum. Organizasyonumuzun baş mimarı Genel Müdür Yardımcımız Serap Erakçora’ya ödülümüzü takdim ede- rim” dedi. Türkiye’nin müşteri memnuniyetini en kapsamlı ve uçtan uca ölçen platformu Şika- yetvar tarafından düzenlenen A.C.E. Awards ödülleri 8 Mart Salı günü Çırağan Palace Kempinski’de sahipleri buldu. 150 bin markanın, 7,5 milyon bireysel üyenin ve aylık milyonlarca ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, 20 yıllık tecrübesiyle mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markaları yedinci kez belirledi. Markaların gerçekleştir- diği şikayet yönetiminin temel alındığı A.C.E Awards’da Şikayetvar, şikayetçi müşterilere yönelik yılda 1 buçuk milyonun üzerinde anket gerçekleştiriyor. Markalara takdim edilen A.C.E Awards, gerçek tüketicilerle yapılan anketlerin oluşturduğu “Müşteri Deneyimi Endeksi” baz alınarak ölçümleniyor. Ferroli Türkiye ’ye Kusursuz Tüketici Memnuniyeti Ödülü

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=