Tesisat Dergisi 302. Sayı (Şubat 2021)

HABERLER 20 Tesisat / Şubat 2021 tesisat.com.tr Daikin App ile Servis Ağına Mobil Destek D aikin, yetkili servislerinin daha yüksek performans sağlaması amacıyla geliştirdiği akıllı tele- fon uygulamasıyla servis kalitesini bir üst düzeye çıkarıyor. Daikin App adı verilen uygulama, Daikin’in güçlü ser- vis ağına mobil destek sağlarken arıza çözümlerinin hızına hız katıyor. Yetkili servisler arızayı gidermek için gittikleri mahallerde sonuca ulaşamadıklarında Daikin App ile arızalı cihazın video ya da fotoğrafını merkezdeki ekip arka- daşlarıyla paylaşıyor ve gerekli yar- dımları alarak cihaz sorununu anında çözebiliyor. Daikin App, mobil desteğin yanı sıra tüm ürün gruplarına ilişkin teknik bilgi- leri, videoları ve eğitimleri de bünye- Hizmetler Departmanı’ndan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Olcay Avcı Dai- kin App hakkında şu bilgileri veriyor: “Servislerimizin sahada desteğimizi daha çok hissetmelerini istediğimiz için Daikin App’i geliştirip, devreye aldık. Böylece servislerimize daha hızlı çözümler sunmayı ve yeni teknolojileri kullanarak ellerini güçlendirmeyi müm- kün hale getirdik. Müşteri memnuniyeti bizim önceliklerimizin başında geliyor. Daikin App ile servislerimizin sorun çözme gücü ve hızını artırarak müşteri memnuniyeti konusunda da fark yara- tıyoruz. Hazırladığımız uygulama güçlü servis ağımızı daha güçlü hale getirir- ken servis elemanlarımızın bilgilerini geliştirmesine de olanak sağlıyor.” n Daikin, Avrupa’daki 140 milyon Euro’luk Yatırımıyla Son Teknolojiye Odaklandı D aikin Industries Ltd.’nin Avrupa iştiraki Daikin Europe N.V. (DENV) Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) Geliştirme Merkezi (EDC)’nin çalışmalarını daha üst düzeye çıkarmak amacıyla Belçika’nın Gent şehrinde 140 milyon Euro değerinde yeni bir yatırıma hazırlanıyor. Daha kapsamlı inovasyon çalışmaları için ek kapasitenin yanı sıra yeni test odala- rına ve en son teknolojiyle donatılmış daha büyük araştırma tesislerine ihtiyaç duyan Daikin, bu amaçla 2021 yılının ikinci yarısında Gent Üniversitesi’nin Wetenschap Park yerleşkesine modern bir geliştirme kompleksi inşa etmeyi planlıyor. Sektörde inovasyon ve çev- reye verdiği önemle bilinen Daikin, bu yatırımıyla ısıtma çözümlerine, yeni ısı pompası teknolojisine ve gıda ve far- masötik ürünler için kullanılan soğuk pımızı geliştiriyor ve sıcaklık kontrolü için ilave test odaları inşa ediyoruz. Tüm bunlar klasik ısıtma çözümlerine karşı enerji verimli alternatiflere yöne- lik artan talebin bir sonucudur. Pazar ihtiyaçlarını öngörerek hazır olmak ve Avrupa'nın çevre dostu yaklaşımlarını yakalamak istiyorsak daha da büyüme- miz ve genişlememiz zorunludur”açık- lamasını yaptı. n zincir çözümlerine üstün teknolojiler yardımıyla yeni bir soluk getirmeyi hedefliyor. DENV’nin daha fazla yeni teknoloji geliştirebilmesi için EDC’nin yenilenmesi ve daha kapsamlı hale getirilmesi büyük önem taşıyor. Daikin'in EMEA Geliştirme Merke- zi’nin 2012 yılında kurulmasından bu yana, Avrupa’nın bu lider araştırma platformunun; Gent, Pilzen (Çek Cum- huriyeti), Güglingen (Almanya) ve Sakarya’daki (Türkiye) uydu merkez- leriyle ve diğer tesisleriyle inanılmaz bir hızda büyüyerek fark yarattığını belirten EDC Genel Müdürü Kazuhide Mizutani, “Şu anda Ostend ve Gent’te 220’ye varan Ar-Ge çalışanıyla hizmet veriyoruz. EDC’nin 2012 yılında kuru- luşundan bu yana yaklaşık yüzde 140 oranında büyümeyi başardık. Start-up aşamasından itibaren, araştırma altya- sinde barındırıyor. İnteraktif bir rehber olma özelliği taşıyan uygulama, tüm arıza kodlarına anında çözüm üretirken, servis elemanını adım adım yönlendi- rebiliyor. Daikin Türkiye’nin sorumlu olduğu çevre ülkelerdeki servis gücüne de destek sağlamak amacıyla Rusça dil seçeneğine de sahip olan Daikin App, duyuru ve haberleri de kullanı- cılarına sunuyor. Daikin Satış Sonrası

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=