Tesisat Dergisi 296. Sayı (Ağustos 2020)
HABERLER 26 Tesisat / Ağustos 2020 tesisat.com.tr DemirDöküm Tüm Hizmetlerini Tek Tıkla Erişilebilir Hale Getirdi D emirDöküm, müşterilerinin hayatını dijital hizmetlerle kolaylaştırmaya devam ediyor. DemirDöküm, Covid-19 pandemisin- deki sosyal izolasyon sürecinde müş- terilerinin hayatını kolaylaştırmak ve tüm ihtiyaçlarını karşılamak için hayata geçirdiği Whatsapp Hattı uygulaması- nın içeriğini genişletti. DemirDökümmüşterileri artık diler- lerse DemirDöküm Müşteri İletişim Mer- kezi numarası olan 0850 222 1 833 ile tek tuşla WhatsApp Hattı üzerinden de DemirDöküm’e 7 gün 24 saat ulaşabile- cekler. DemirDöküm WhatsApp Hattı; müşterilerine servis talebinden, yetkili satıcı bilgisine, arıza bildiriminden, keşif talebine ve daha birçok bilgiye saniye- ler içerisinde ulaşma imkanı sunuyor. demisiyle birlikte tüm paydaşlarımızın sağlık çekincelerini ortadan kaldırmaya odaklandık. Normalleşme koşullarını konuştuğumuz bugünlerde, bize layık görülen 'Mükemmel Müşteri Memnu- niyeti Ödülü'nü sürdürülebilir kılmak için hizmet altyapımızı geliştiriyoruz. Bu süreçte özellikle dijital dünyada hayata geçirdiğimiz uygulamalarımız çok beğenildi. Biz de bu uygulamayı hem kalıcı hale getirmek hem de içe- riği geliştirmek istedik. Müşterilerimiz WhatsApp Hattı’nı kullanarak çağrı merkezi üzerinden sunulan tüm hiz- metlerin aynısı alabilecekler. DemirDö- küm olarak birincil önceliğimiz şartlar ne olursa olsun müşterilerimize kesin- tisiz hizmet sunmaya devam etmek” dedi. n DemirDöküm’ün, sosyal izolasyon sürecinde müşterilerinin ve iş ortakla- rının hayatını kolaylaştırmak için birçok önemli uygulamayı hayata geçirdiğini hatırlatan DemirDöküm Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, “Covid-19 pan- GF Hakan Plastik Yeniden Ofiste İ lk hedefi, pandemi dönemini tüm şirket ve paydaşları için en sağlıklı şekilde yönetmek olan GF Hakan Plastik, yeniden normal mesai saat- lerine döndü. Temmuz ayı ile birlikte Kağıthane’de bulunan ofis ile Çerkez- köy ve Şanlıurfa Üretim Tesisleri’nde sağlık kuralları çerçevesinde üretim ve çalışmalara başladı. Pandemi sürecinde ürün, satış, pazarlama, muhasebe gibi birimler çalışmalarını evden yürütürken; üre- timi ise sadece Çerkezköy tesisinde sürdüren GF Hakan Plastik, müşteri taleplerine aksatmadan yanıt verdi. Stok yönetimi konusunda yaptığı çalışmalar ve Nisan ayında Ankara’da açtığı Ankara Dağıtım Merkezi ile ürün tedarikini başarılı şekilde sağladı. Bu süreçte verimlilik, yalın üretim, pazar talepleri doğrultusunda yeni ürün fikir- leri gibi konular üzerinde çalışmalarını yoğunlaştıran GF Hakan Plastik, perso- nel/bayi eğitimlerini de online olarak devam ettirdi. Ofise dönüş ile birlikte hızla alınan kararların uygulamaya alınması ve üreti- min gelen talepler doğrultusunda plan- laması hedefleniyor. GF Hakan Plastik, yeni ürünleri Yerden Isıtma Sistemleri, GF Silenta Extreme, PP-RCT gibi inşaat sektörüne yönelik ürünlerinin yanı sıra 2020 yılında bünyesine dahil ettiği GF Marine ürünleri ile de denizcilik sektö- ründe yılı pozitif bir yaklaşımla tamam- lamayı planlıyor. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=