Tesisat Dergisi 293. Sayı (Mayıs 2020)

HABERLER 28 Tesisat / Mayıs 2020 tesisat.com.tr DemirDöküm Kesintisiz Hizmete Devam Ediyor Eurodoor Hava Perdeleri Ayfonkarahisar İscehisar Devlet Hastanesi’nde Y apımını Çelik İnşaat Emlak Taah. Ltd. Şti.’nin üstlenmiş olduğu Ayfonkarahisar ili İscehisar ilçesinde 7 bin 700 metrekarelik alana inşa edilen, tamamlandığında 30 yatak kapasitesi ile halka hizmet verecek olan yeni İscehisar Devlet Hastanesi yapım çalışmaları devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde hastane giriş ve çıkış kapı- larına Eurodoor Hava Perdesi montajı yapıldı. Has- tane giriş-çıkış kapılarında bulunan hava perdeleri dış ortamda bulunan; kirli, sıcak veya soğuk havanın hastane içerisine girişini engelleyerek ortam ısısını ve hijyenini koruyup, hastane personeli ve hastaların temiz hava solumasına katkı sağlayacak. n M üşteri memnuniyet çalışmaları ve satış sonrası hizmetlerde hayata geçirdiği çalışmalarla dikkat çeken DemirDöküm, koronavi- rüs sürecinde kesintisiz hizmete devam ediyor. Türkiye’de koronavirüs vakasının ilk görüldüğü günden itibaren çalışma koşullarını üst seviyede önlem alarak hızlıca değiştiren DemirDöküm, çağrı merkezi ve WhatsApp uygulaması üze- rindeki keşif destek hattından bu zorlu süreçte de müşterilerine kesintisiz ısı konforu sunuyor. Ülkece geçirdiğimiz bu zorlu süreçte DemirDöküm’ün müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve evlerindeki konforu sekteye uğratmamak için üst seviye önlemler alarak çalışmaya devam ettik- lerini belirten CEO Alper Avdel; "Hijyen ihtiyacının her zamankinden daha fazla olduğu bugünlerde DemirDöküm olarak üst düzey önlemler aldık. Bu süreçte çağrı merkezimiz 7/24 hizmete devam ediyor. Servis çalışanlarımız ise şu an için yeni cihaz devreye alım ve arıza işlemlerinde kesintisiz hizmet veriyor. Çalışanlarımız maske, gözlük, eldiven ve özel tulumlarla sahada görevlerinin başındalar” açıklamasını yaptı. Koronavirüse karşı tüm önlemlerinin teknolojinin de desteği ile kısa sürede tamamlanıp hayata geçirildiğini belir- ten DemirDöküm Satış Direktörü Ufuk Atan, “Bir taraftan koronavirüs ile ilgili tüm gelişmeleri, güncel bilgi ve haber- leri yakından takip edip gerekli tüm önlemleri alırken, diğer taraftan tüm iş süreçlerimizi online çalışma ve paylaşım ortamlarına taşıdık. Bu şekilde ülkece evde kalmak durumunda olduğumuz bugünlerde hizmetlerimize devam etmek için çalışmalarımızı kesintisiz sürdürebiliyoruz. Hep birlikte uyarılara dikkat edip, bu zorlu süreci sorunsuz bir şekilde atlatacağız” dedi. DemirDöküm'ün çağrı merkezi hizmetini online tabanlı yürüttüğünü, 2 haftadır çağrı merkezi çalışanlarının görevlerine evden devam ettiğini belir- ten DemirDöküm Satış Sonrası Hizmet- ler Direktörü Zeki Kalaycılar, "Sosyal izolasyon sürecine hem altyapı hem de akış olarak çok hızlı hazırlandık ve geç- tik. Çağrı merkezi çalışanlarımız alınan önlemler kapsamında evden çalışma düzenine geçti. Müşteri temsilcilerimizin evlerine tüm ekipmanlar kuruldu. Müş- terilerimiz bize her zaman olduğu gibi 7 gün 24 saat 0850 222 1 833 numaralı DemirDökümMüşteri İletişimMerkezi'n- den ve WhatsApp uygulaması üzerin- deki keşif destek hattımızdan ulaşabi- liyor. Acil olmayan bakım randevularını durduğumuz bu süreçte devreye alma ve arıza gibi öncelikli işlerde müşteri desteğini aralıksız devam ettiriyoruz. Teknikerlerimizi Sağlık Bakanlığı’nın yayımladığı 14 kural doğrultusunda bilgilendirdik ve hazırlıklarımızı yaptık” açıklamasını yaptı. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=