Tesisat Dergisi 293. Sayı (Mayıs 2020)

HABERLER 22 Tesisat / Mayıs 2020 Coşkunöz Holding CEO’su Erdem Acay tesisat.com.tr Coşkunöz Holding Yerli Tıbbi Ekipmanların Üretimine Başladı H izmet verdiği sektörlerde Türk ekonomisine ve sanayisine katkı sağlayan Coşkunöz Hol- ding, Coşkunöz Eğitim Vakfı iş birli- ğinde yeni tip koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında ihtiyaç duyulan tıbbi ekipmanları üretmeye başladı. İl Sağlık Müdürlüğü aracılığıyla hastane- lere gönderilmek üzere yeni medikal cihazlar ve koruyucu ekipman üreti- mine başlayan Coşkunöz Holding, fab- rikalarında biyolojik örnek alma kabini, entübasyon kabini, siperlik, valf silikon- ları, sedye izolatörü, yarı profesyonel ventilatör, survent ventilatör ürünle- rinin ilk numuneleri üzerinden testler yapıyor. Zorlu koşullar altında büyük bir özveriyle hastanelerde hizmet veren tüm sağlık çalışanlarının tedavi sırasında kullanabileceği ekipman ve medikal cihazlar, bu dönemdeki ihti- yaca katkı sağlayacak. Konu ile ilgili açıklama yapan Coşkunöz Holding CEO’su Erdem Acay, “Yaşadığımız bu küresel salgın karşısında, tüm sağlık kuruluşlarımız ve sağlık çalışanlarımız gece gündüz demeden çalışırken, kurum olarak bizim de büyük bir sorumluluğumuz oldu- ğunun farkındayız. Bu zorlu süreçte, hiçbir fedakarlıktan kaçınmayarak dev- letimize ve milletimize destek olmak için üzerimize düşen sorumluluğu üst- leniyoruz” dedi. n Wilo “Sosyal Mesafe Korumalı” Çözümler Sunuyor İ leri teknolojisi ile dünya kaynaklarını korumaya katkıda bulunan yeni nesil ürün, hizmet ve çözümler geliştiren pompa üreticisi Wilo, dünyayı ve ülke- mizi etkisi altına alan salgınla mücadele sürecine uyum kapsamında çalışmala- rını hız kesmeden sürdürüyor. Evden çalışma ve sosyal mesafeyi korumayı destekleyen uygulamalar hayata geçiren Wilo, sosyal platform uygulaması Wilo Social ve pompa sistemleri çözümle- rine ilişkin dijital eğitim serisini içeren Wilo eAcademy’e ek olarak servis hiz- metlerini kapsayan Wilo-Live Assistant projesini de devreye aldı. Wilo, içinde bulunduğumuz döne- min şartlarına hızla adapte olarak servis hizmetlerine özel hazırladığı mobil ve dijital çözümü Wilo-Live Assistant ile müşterilerine kesintisiz destek sunuyor. Bu sayede Wilo müşterileri, pompa ve pompa sistemleri hakkında tüm soru ve sorunları için bulundukları noktadan kolaylıkla servis hizmetlerine ulaşarak canlı ve gerçek zamanlı video iletişimi ile destek alabiliyor. Görüntülü destek sisteminden yararlanmak isteyenlerin servis hizmetlerini arayarak, SMS yoluyla kendilerine iletilen bağlantı linkine tıkla- yıp anlık kamera erişimine izin vermeleri gerekiyor. Canlı ve gerçek zamanlı video iletişimi ileWilo servis yetkilileri, sistemin kurulu bulunduğu alanı ve sistemle ilgili tüm detayları görerek yaşanan sorunla ilgili yönlendirmelerde bulunuyor ve sorunun çözülmesini sağlıyor. Bununla birlikte servis hizmetlerine 7/24 tele- fon desteği veya e-mail yoluyla ulaşma imkanı da sunan Wilo, gelen tüm talep- leri hızlı ve etkin bir şekilde yanıtlıyor. Wilo, dijital uygulamalarının yanı sıra garanti süreleri konusundaki yeni düzenlemeleriyle de müşterilerine des- tek olmaya devam ediyor. Aktif olarak kullanılan ve garanti süreleri bu yılın Mart ve Nisan aylarında sona erecek olan ürünleri kapsayan bu uygulamada, Wilo müşterilerinden ek bir ücret talep etmeden ürünlerinin garanti sürelerini iki ay daha uzatıyor. Böylelikle garanti süresi 01-31 Mart 2020 tarihleri arasında dolacak olan ürünlerin garanti süresi 31 Mayıs 2020 tarihine kadar ve garanti süresi 01-30 Nisan 2020 tarihleri ara- sında dolacak olan ürünlerin garanti süresi ise 30 Haziran 2020 tarihine kadar uzatılmış oluyor. Wilo, hayatın evlerden devam ettiği bu günlerde pompa ve pompa sistemlerine yöne- lik dijital eğitimlerini de ara vermeden sürdürüyor. Eğitime katılmak isteyen- ler, Wilo Social uygulaması üzerinde yer alan eAcademy bölümünden eğitime katılma olanağı da buluyor. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=