Tesisat Dergisi 292. Sayı (Nisan 2020)
HABERLER 32 Tesisat / Nisan 2020 tesisat.com.tr Vaillant Türkiye, Büyümesini 2019 Yılında da Sürdürdü V aillant Türkiye’nin gelenekselle- şen “Aile Toplantısı” tüm yetkili satıcıların katılımıyla 5-10 Şubat tarihlerinde Bali’de düzenlendi. “Mar- kam Vaillant, Kafam Rahat” mottosuyla düzenlenen buluşmada Vaillant Türkiye yöneticileri ile yetkili satıcılar bir araya geldi. Buluşma kapsamında Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu, Vaillant Tür- kiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin ve Vaillant Türkiye Satış Direktörü Fatih Aylı 2019 yılını değerlendirip markanın 2020 vizyonunu açıkladılar. Bali’nin pirinç tarlaları ile tapınak- ları gibi turistik yerleri görme imkanı da yakalayan yetkili satıcılar, rafting etkinliğinde keyifli anlar yaşadı. Yeni yıla moralli bir başlangıç yapılması ve Toplantının açılışında konuşan Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, Vaillant’ın ERP dönüşümü ve yeni pro- jelerdeki başarısı, müşteri memnuniyeti odaklı, çevik organizasyonu sayesinde 2019 yılında daralan pazarda perfor- mansını koruyarak yüzde 10 büyüdü- ğünü söyledi. Vaillant Türkiye’nin, 2020 yılında da büyümeye devam edeceğini belirten Avdel, “Marka değerimizi artı- rıyor, müşteri memnuniyetine yatırım yapıyoruz. 2020 yılında kombide pazar payını artırmak, geleneksel iş kollarında olduğu gibi yeni iş kollarında da büyü- mek istiyoruz. Müşteri memnuniyeti alanında yaptığımız ölçümlerde yüzde 90’ın üzerinde olduğumuzu gördük. 2020’de hedefimiz müşteri memnuni- yeti, büyüme ve kazan-kazan senaryo- muzu artırarak devam ettirmek” dedi. n Vaillant Türkiye’nin gelecek hedeflerinin paylaşılması amacıyla düzenlenen top- lantıya 200’e yakın yetkili satıcı katıldı. Wilo Bakım Paketleri İşletmelere Yüksek Verimlilik Sağlıyor W ilo, yenilikçi bakış açısını satış esnasında ve satış sonrasında yürüttüğü iş süreçlerine de yansıtarak işletmelere ayrıcalıklı bir hizmet sunuyor. Wilo Bakım Paketleri, kullanıcı grup- larının sistem ölçüm ve analizi, yedek parça iskonto, sarf malzeme, aşınma parçaları değişimi, hizmet süresi, ilave garanti, teknik eğitim, bedelsiz ekstra servis hizmeti, yazılım güncellemeleri, 7/24 acil durum telefon desteği, sistem optimizasyonu ihtiyaçlarına standart, konfor ve premium bakım paketi alter- natifleriyle cevap veriyor. Müşteri mem- nuniyetinin üstün ürün, çözüm ve hiz- met kalitesinden geçtiğine inanan Wilo, pompa ve pompa sistemleri satın alımı öncesinde alanında uzman kadrosu ile ücretsiz keşif yaparak ürün tespitinde de kullanıcılarına destek oluyor. Wilo olarak bakım paketleri kapsa- mında ihtiyaca göre şekillendirilmiş 3 farklı seçenek oluşturduklarını anlatan Wilo Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Necati Ömer Zeyrek, “Özel- leştirilebilen bakım paketlerimizle işletmelere; cihaz kullanım ömürlerinin uzatılması, cihaz onarım ve yedek parça maliyetlerinin düşürülmesi, enerji ve sistem verimliliğinin artırılması, verimli- liğin artmasına bağlı olarak enerji tüke- timmaliyetlerinin düşürülmesi, arızala- rın meydana gelmeden tespit edilerek çözülmesi, sistemin uzman personel tarafından sürekli kontrol altında tutul- ması gibi pek çok avantaj sağlıyoruz” açıklamasında bulundu. Aynı şekilde Wilo Bakım Sözleşmeleri ile de işletme- lerin sistemlerini daha verimli kullan- malarını sağlayan teknik desteğin yanı sıra arızalara neden olacak sorunların yaşanmasını önleyerek maliyet avantajı oluşturduklarını belirten Zeyrek, zaman ve enerji tasarrufu ile işletmelere yük- sek katma değer sunduklarının altını çizdi. n Wilo Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Necati Ömer Zeyrek
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=