Tesisat Dergisi 287. Sayı (Kasım 2019)
AKADEMİ 70 Tesisat / Kasım 2019 tesisat.com.tr FİNANS VE İŞ BECERİLERİNDE DE YENİ EĞİTİM PROGRAMI BAŞLADI “DemirDöküm Akademi’deki eği- tim başlıklarından bir diğeri de “Finans ve İş Simülasyonu”. Üç gün süren yeni eğitim programıyla DemirDöküm yetkili satıcıları aldıkları aksiyonların finansal etkisini daha iyi yorumlayabilecekler. İş ortaklarımız programımıza kattığımız yeni eğitimimizle dönemsel büyüme ve karlılıklarını daha iyi kurgulayabilecek ve hayata geçirecekleri yeni finansal poli- tikalar ile bulundukları bölgelerde reka- bet avantajı kazanacaklar. Geçtiğimiz haftalarda ilki gerçekleştirilen eğitime 35 yetkili satıcı katılırken, eğitimde yet- kili satıcıların finansal okuryazarlıklarını geliştirmesi ve şirket sonuçlarına yan- sıyacak kararların mali tablolar içindeki yerini bütünsel olarak gözlemleyebil- mesi amaçlandı”. YETKİLİ SATICILARA DİJİTAL EĞİTİM “10 yıla yakın süredir dijital dönüşüm çalışmalarına ağırlık veren DemirDöküm, bu alana hem yatırım yapıyor hem de düzenlediği eğitimlerle iş ortaklarını yeni nesil pazarlara hazırlıyor. Türkiye’de nüfusun yüzde 70’inin internet erişimi var ve 44 milyon kişi mobil olarak inter- nete bağlanıyor. Her 100 kişiden 84’ü düzenli olarak her gün internete giriyor. Dijital taraftaki dönüşüm çalışmalarına 10 yıl önce, “Süreçlerimizi, eğitimlerimizi, iletişim çalışmalarımızı nasıl daha iyi şekilde dijitale taşırız?” sorusuyla baş- ladık. 2012 yılı itibariyle dijital dünyadaki aktivitelerimizi artırmaya başladık. Önce sosyal medya hesaplarımızı açtık, son- rasında internet sitelerimizi yeniledik. Tüketiciyle olan ürün ve hizmet iletişimi- mizi ağırlıklı olarak dijital dünyaya kay- dırdık. Televizyon izleme alışkanlığının bile internete kaydığı bir dönemde tüm markaların internette ya da dijital ortam- larda aktivitelerini artırmaları gerekiyor. Dijital ortam, faaliyetlerinizin daha takip edilebilir olmasını sağlarken tüketici ile iletişimi daha kolay yönetilebilir duruma getiriyor. Müşteri taleplerini çok hızlı bir şekilde karşılayabiliyorsunuz. Bu yüz- den DemirDöküm olarak dijital ortamda yaptığımız iletişime ağırlık veriyoruz. İki yıl önce Türkiye genelindeki 200 yetkili servisimiz ile 300 yetkili satıcı ve satış noktamızın internet sitesini yeniledik. Bir tüketicinin günde ortalama 150 defa çevrimiçi olduğu ve internet üzerinden gerçekleşen alışverişlerin arttığı günü- müzde düzenli olarak yetkili satıcıla- rımız için Google AdWords eğitimleri veriyoruz”. MESLEK LİSELİ ÖĞRENCİNİN DERS KİTABI DEMİRDÖKÜM’DEN “Müşteri memnuniyeti ve iş ortağı gelişiminin yanı sıra DemirDöküm olarak gençlerin eğitimine de destek olmayı sürdürüyoruz. İlk olarak 2016 yılında hayata geçirdiğimiz Mesleki ve Teknik Anadolu Meslek Liseleri öğren- cileri için ücretsiz ders kitabı dağıtımı projesi, dördüncü yılına ulaştı. Türkiye genelinde 20 bine yakın Meslek Liseli 11’inci sınıf öğrencisi bu yıl da Demir- Döküm sponsorluğunda hazırlanan “Isıtma Tesisatı”, “Doğal Gaz Bina İçi Tesisatı” ve “Gaz Yakıcı Cihazlar” kitap- ları ile ders başı yaptı. Mesleki eğitim ülke ekonomisi ve sektörü kalkındıracak yatırımlar arasında hayati önem taşıyor. Kuruluşundan günümüze ilklerin öncüsü konumunda olan şirketimiz bugün Türki- ye’nin 140’ıncı Ar-Ge merkezinin de yer aldığı Bozüyük fabrikamızdan dünyanın 50 ülkesine yenilikçi ürünlerimizi ihraç ediyoruz. Bugün yakaladığımız başarıyı gençlerimizle daha da yukarı taşımak istiyoruz. Sanayide modernleşen maki- nalar ve gelişen iletişim teknolojileri, verimliliği ve kaliteyi artırıp yeni iş kolla- rını da karşımıza çıkaracak. Önümüzdeki 10 yılda güvenlik analisti, makina öğre- nim bilimcisi, sanal gerçeklik tasarımcısı, inovasyon/mekanik uzmanlığı gibi 15’in üzerinde yeni meslekle karşılaşacağız. Global platformdaki konumumuzu kuv- vetlendirmek, ülkemizin gayri safi milli hasılasına daha çok katkı sağlamak için gençlerimizin uzmanlığına başvuracak, geleceğimizi onlarla şekillendireceğiz. Sahip olduğumuz ilklerimize, gençleri- mizin vizyonu ile yenilerini ekleyeceğiz”. “Yılın 365 gününe dijital pazarlama da dâhil olmak üzere birçok eğitimi sığ- dırmayı başaran DemirDöküm, yıl içeri- sinde farklı üniversitelerin düzenlediği programlara katılıp gençlerle buluşuyor. Sektördeki ve bölgelerdeki gelişmeleri iş ortaklarıyla paylaşmak için 2018 yılında Türkiye genelinde 15 bin ziyaret gerçek- leştiren DemirDöküm yılsonuna kadar toplam 17 bin ziyaret gerçekleştirmeyi hedefliyor. DemirDöküm’ün gelecek hedeflerine ulaşma yolunda iş ortakla- rının yetkinliklerini artıracak yeni konular eklenecek. Mutlu DemirDökümlüler için ilmek ilmek müşteri deneyim ağı örmeye ve DemirDöküm Akademi ile eğitimlere devam edeceğiz”. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=