Tesisat Dergisi 287. Sayı (Kasım 2019)

elde eden DemirDöküm iş ortakları, yeni bir kapıyı daha aralıyor. Satış noktaları, müşteri memnuniyeti ve deneyiminde sektörün referans noktası olma hede- fiyle başlatılan program kapsamında periyodik olarak birçok farklı kriterde iş ortakları değerlendirilerek performans- ları ölçümleniyor. Bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından Türkiye genelindeki 400 satış noktasında gerçekleştirilen araştırma kapsamında, müşteri mem- nuniyetinde yüksek başarı elde eden DemirDöküm iş ortakları, ödüllerine kavuştu. Beş yıllık gelişim planı dâhi- linde oluşturulan program iş ortaklarına yeni yetkinlikler kazandırdı. DemirDö- küm olarak yaşadığımız dönüşüme tüm paydaşlarımızı katmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda birçok projeyi eş zamanlı yürütüyoruz. Deneyime dayalı dönü- şüm çalışmalarımız kapsamında hayata geçen “Müşterinin Yıldızları” programı aracılığıyla müşteri deneyiminde üstün başarı gösteren iş ortaklarımızı daha fazla teşvik ediyor, onlara özel dene- yimler yaşatıyor ve onları müşterilerin nezdinde daha görünür hale getiriyoruz. Proje kapsamında 4 bin nihai tüketicimi- zin görüşünü alıyoruz. Kombi satın alma sürecinden mağaza içerisindeki karşılan- maya ve kombi montajının yapılmasına kadar tüm süreçler değerlendiriliyor. Araştırma sonucunda yüksek puan alan satış noktalarımız, bu özel programa katılmaya hak kazanıyor. DemirDöküm olarak biz de yetkili satıcılarımıza ayrış- tırıcı ve destekleyici içerik ve deneyimler sunuyoruz” MÜŞTERİ DENEYİMİ İÇİN GÜÇLÜ BİR PLATFORM “Yaptığımız araştırmalarda tüketi- cilerimizin yetkili satış noktalarına git- tiklerinde hâlihazırda marka ve ürün hakkında bilgi sahibi olduklarını tespit ettik. Yine araştırma sonuçlarına göre, dijitalleşme öncesinde yetkili satıcıla- rımızın müşteriyi teknik dil ve yaklaşım sayesinde etkileyebildiğini ancak günü- müzde bu tutumun güncel beklentileri karşılamadığını gördük. Bu bilgiler ışı- ğında DemirDöküm Akademi ile birlikte sektörümüzün ilk müşteri memnuniyeti odaklı bütünleşmiş platformunu kurduk. DemirDöküm Akademi ve perakende performans ölçümleme sistemimizle başlattığımız bu platform; temelde ölçümleme, eğitim ve ödüllendirme sistemlerinin entegrasyonuna dayanı- yor. Bu doğrultuda DemirDöküm Müş- teri Deneyimi Platformu’na her sene 1 milyon TL tutarında yatırım yaparak iş ortaklarımızın gelişim alanlarına yöne- lik eğitimler ve içerikler oluşturmaya devam edeceğiz. Aynı zamanda her sene farklı alanlarda ölçümleme ve geli- şim hedefleri koyarak müşteri deneyimi süreçlerimizi 2022 yılına kadar sektörde en üst düzeye çıkarmayı ve bu alanda farkımızı bir kez daha ortaya koymayı hedefliyoruz”. DÖNÜŞÜMÜN YENİ LİDERLERİ HAZIRLANIYOR “Tüm birimlerin tek yürek halinde desteklediği programlarda DemirDö- küm, sadece kendini değil iş ortaklarını da geleceğin dönüşen dünyasına hazır- lıyor. Bu yıl tam da bu noktada VUCA eğitimlerine başlayan DemirDöküm; iş ortaklarının stratejik liderlik, ortamı ve pazarı doğru tanımlama, analiz, amaç odaklılık, uyum, yönetim, risk tanımlama, müşteri odaklılık, personel yönetimi gibi konularda becerilerini geliştirmeyi hedefliyor. Dönüşümün hüküm sürdüğü günümüz dünyasını değişken, belirsiz, karmaşık ve muğlak olarak tanımlayan VUCA eğitim programı, yine Sabancı Üniversitesi EDU Yönetici Geliştirme Birimi iş birliği ile geliştirildi. Eğitimde iş ortaklarımıza dönüşüm sürecinde stratejik düşünme taktiklerinin yanı sıra bu dönemde farkı olma, uygun strate- jiler geliştirme ve yönetim modellerini kurgulama yöntemleri aktarıldı. İki gün süren eğitimde ayrıca VUCA’da Uyum, VUCA Dünyasını Yönetme, VUCA’da Risk Yönetimi, VUCA’da Etki Olasılık Haritaları, VUCA’da Yapma/Yap başlık- ları altında devamlı değişen ve rekabe- tin arttığı iş dünyasında iş ortaklarının başarılı olmalarını sağlayacak tavsiyeler paylaşıldı”. İŞ ORTAKLARINA ÖZEL SOSYAL AĞ Dijitalleşme konusunu üretimden eğitime kadar tüm çalışmalarının ana merkezine konumlayan DemirDöküm, 7 yıl önce iş ortaklarıyla sinerjiyi artırmak için hayata geçirdiği DemirClub sadakat programıyla da sektörde kendini farklı bir noktaya konumladı. Programla bir- likte yetkili satıcıları, satış noktaları ve müşterileri arasında iletişimini hızlan- dıran DemirDöküm, DemirClub’ı sosyal ağa dönüştürdü. DemirClub ile üyele- rimize hayatın her alanında avantajlar sağlamaya devam ediyoruz. Bu kap- samda hayata geçirdiğimiz son proje olan “Fırsatlar Kulübü” ile üyelerimize iş hayatının yanı sıra sosyal anlamda da fayda sağlamaya başladık. Birçok marka ve kuruluşta öncelik ve çeşitli avantajlar sunuyoruz. DemirClub üyeleri, Fırsatlar Kulübü ile Türkiye’nin farklı kategoriler- deki markalarının özel kampanyaların- dan faydalanma şansı buluyor”. AKADEMİ 68 Tesisat / Kasım 2019 tesisat.com.tr

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=