Tesisat Dergisi 287. Sayı (Kasım 2019)
AKADEMİ DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna: “Asırlık Hedefimizin Merkezinde Müşteri Memnuniyeti, Dijital Dönüşüm Ve Eğitim Var” seviyede tutulacağına dair sektörde geçerliliği kanıtlanmış bilgiler yer alıyor”. MÜŞTERİNİN YILDIZLARI BELİRLENİYOR “Sabancı Üniversitesi EDU iş birliği ile oluşturulan “Etkili ve Müşteri Memnu- niyeti Odaklı Satış Eğitim” programına katılarak mağaza içi hizmet kalitesinde başarı sağlayıp, yapılan ölçümlerde müşteri memnuniyetinde yüksek skor “Çalışan, iş ortağı, müşteri tercihle- rinde en değerli şirket olmak için yeni bir deneyim ağı ördük. Bundan 65 yıl önce Türkiye’nin en büyük ısıtma mar- kası olma hedefiyle yola çıktık. Belirledi- ğimiz hedeflere, işimize olan inancımız ve öğrenme aşkımız ile her yeni işte başarı çıtamızı yükselttik. Bir taraftan hayata geçirdiğimiz yatırımlarla Türk sanayisinin gelişimine katkıda bulunur- ken; diğer taraftan tüketicilerimizi üstün teknolojiye sahip ürünlerle buluşturduk ve kalite çıtasını her geçen gün artır- dık. Tüketici eğilimi ve beklentilerinin sürekli değişim gösterdiği günümüzde şirketler artık ürün özellikleriyle veya fiyatla rekabette ön plana çıkamıyor. Tüketicilerimize sağladığımız avantaj- ları, iş ortaklarımız ve satış noktalarımız aracılığıyla artırmak; tüm paydaşlarımızı geleceğe hazırlamak için Sabancı Üni- versitesi Yönetici Geliştirme Birimi ile iş birliği yaparak DemirDökümAkademi’yi kurduk. Eğitim programı ve Akademi’nin gelecek stratejisini uzun soluklu bir tak- vimde planladık. Müşteri beklentileri, iş ortaklarımızın ihtiyaçları, her iki tarafın memnuniyetinin ölçümü ve yaptığımız pazar araştırmaları doğrultusunda kur- duğumuz DemirDöküm Akademi, ilk yılında “Müşteri Deneyimi Odaklı Satış Akademisi” ile Türkiye’yi dolaştı” YENİ BİR DENEYİM VE MEMNUNİYET STRATEJİSİ DOĞUYOR “Güçlü markaya giden yol, tüketici beklentilerini anlama, ihtiyaçlara uygun doğru çözümler sunma, ürün ve marka faydalarını marka hizmet kalitesi stan- dartlarında aktarma gibi konu başlıkları altında 10 ilde gerçekleşen “Değer Odaklı Satış Eğitimleri”nden 2018 yılında 355 kişi faydalandı. Bu yıl ise DemirDöküm, müşterilerinin mağazadan içeri girdikleri andan, satın aldıkları ürünleri evlerinde kullanmaya başladıkları ana kadar tüm satın alma yolculuğunun sorunsuz bir deneyim ve memnuniyete dönüşmesi için “Etkili Satış Teknikleri” eğitimlerini düzenledi. Düzenlenen eğitimlerin yanı sıra bu yıl sektörde yine bir ilke imza atarak “Etkili Satış Teknikleri” eğitimi için satış kitapçığını iş ortaklarımıza dağıttık. Kitap, DemirDöküm personeli, yetkili satıcıları ve alt satış noktalarına özel olarak hazırlandı. Müşteri ihtiya- cını anlama, ikna etme ve memnuniyeti artırma konularında satış personellerine ışık tutması amacıyla hazırlanan kitapta; mağaza satış sürecinin adımlarına yer verildi. Etkili Satış Teknikleri kitabında müşteri memnuniyetinin nasıl en üst 66 Tesisat / Kasım 2019 tesisat.com.tr C M Y CM MY CY CMY K
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=