Tesisat Dergisi 287. Sayı (Kasım 2019)

FUARIN ARDINDAN Yeniliklerine Ar-Ge Merkezinde eş zamanlı olarak yürüt- tüğü projeler ile devam eden İmbat, ISK-SODEX fuarında bu çalışmaların ürünü olan yeni ürün modeli ve teknolojilerini de tanıttı. Farklı kullanım amacı ve pazar ihtiyaçlarına yönelik olarak tasarladığı ürünlerden biri de distribütörleri kanalıyla Almanya ve Avusturya pazarlarına sunduğu taşınabilir çatı tipi klima modelleri oldu. İç ve dış ortam montajına uygun seriler halinde tasarlanan cihazlar, özellikle etkinlik ve orga- nizasyonlarda taşınabilir ve verimli bir çözüm sağlıyor. İmbat’ın fuarda sergilediği bir diğer yeni ürün ise havacılık sektöründe uçak yolcu biniş köprülerinin klimatizasyonu için tasarlanan çatı tipi klima oldu. İmbat, bu ürünüyle spesifik alanlar için ideal iklimlendirme çözümünü sunuyor. İmbat teknolojisi ve yeniliklerinden bir diğeri ise İmbat ürünlerinde yer alan yazılımda kendini gösterdi. Nesnelerin interneti (IoT - internet of things) teknolojisini iklimlendirme alanında uygulayan İmbat, hem enerji verimliliği hem de yönetim ve bakım etkinliği sağlayan yeni kontrol sistemini tanıttı. MASDAF, ISK-SODEX’TE YENILENEN LOGOSU VE SLOGANINI TANITTI M asdaf, 3 Ekim’de ISK-SODEX fuarındaki standında düzenlediği lansman kokteyli ile yenilenen logosunu ve sloganını tanıttı. Marka kimliğinde büyük bir değişim gerçekleştiren Masdaf’ın yeni logosu, daha dina- mik ve modernize edilmiş bir yapıya sahip olacak şekilde tasarlandı. Buna göre Masdaf, değişen dünya dinamikleri, teknolojik gelişmeler ve müşteri beklentileri doğrultusunda ürün ve hizmet kalitesini daha ileri taşıyarak, iş ortaklarına yenilikçi çözümler sunmayı ve global ölçekte sürdürülebilir bir marka olmayı hedefliyor. Lansman kokteylinde yaptığı konuşmada Masdaf’ın yenilenen yüzüyle ilgili bilgiler veren Masdaf Yönetim Kurulu Üyesi Denizhan Polatoğlu şunları söyledi: “Masdaf olarak akışkan sistemleri konusunda bir dünya markası olma arzusuyla çıktığımız yolda 42 yılı geride bıraktık. Bu süreçte hedeflerimize ulaşmak adına, Ar-Ge ve markalaşma çalışmalarının önemine inandık. Değişen dünya dinamikleri ve müşteri beklentileri, üretim teknolojilerimizde, Ar-Ge’mizde ve görsel dünyamızda en belirleyici unsurların başında geldi. Daima müşterilerimizin beklentilerinin de ötesinde ürün ve hizmetler sunmayı hedefledik. Müşteri- lerimizle sürdürülebilir bir işbirliği sağlamanın temelinde, geliştirdiğimiz inovatif ürünler ve müşteri odaklı hizmet anlayışımız kadar markalaşma adına yaptığımız çalışmalar da büyük önem arz ediyor. Bu anlayışla logomuzu da değişen müşteri gereksinimlerine uygun olarak ve markamızın ruhunu yansıtacak şekilde yeniledik”. MGT FILTRE, ISK-SODEX’TE YENILIKLERINI ANLATTI I SK-SODEX fuarı 3. salonda ziyaretçilerini ağırlayan MGT Filtre’yi, fuarın önemli misafirleri de ziyaret ederek firma ve ürünler hakkında bilgiler aldılar. MGT Filtre Genel Müdürü Onur Töngüt, fuar ve MGT Filtre’deki gelişmeler hakkında bilgiler verdi. Töngüt yaptığı açıklamada; “MGT Filtre, hava filtreleri konusunda, gelişmiş teknolojileri üretim hatlarına uygulayarak en üst seviye ürün kalite standartlarında, pazara sunmayı hedefliyor. MGT Filt- re’de, filtrasyon sistemlerinde standartlara uygunluk ve pazar memnuniyeti temel hedef olarak kabul edilir. Bu anlayışla pazarlama faaliyetlerini yürüten MGT Filtre, iklimlendirme cihazları için son teknoloji ile ürettiği filtrelerini sergile- diği standıyla katıldığı ISK-SODEX İstanbul 2019 Fuarı’nda uzmanlardan büyük ilgi gördü” açıklamasında bulundu. Töngüt, MGT Filtre standında sergilenen son teknoloji ürünü filtrelere özellikle yurtdışından gelen ziyaretçilerin büyük ilgi gösterdiğini dile getirdi. 52 Tesisat / Kasım 2019 tesisat.com.tr

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=