Tesisat Dergisi 286. Sayı (Ekim 2019)
tesisat.com.tr 52 Tesisat / Ekim 2019 SÖYLEŞİ “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DENEYİMİNİ GELİŞTİRECEK BİRÇOK PROJE GERÇEKLEŞTİRİYORUZ” Ürün tasarlamanın, geliştirmenin, üretmenin ve yatırım yapmanın tek başına yeterli olmadığı günümüz- de, DemirDöküm müşteriyi odağına alarak geliştirdiği Müşteri Deneyim Programları ile fark yaratmayı hedefliyor. DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna ile şirketlerini asırlık hedeflerine ulaştıra- cak dönüşüm çalışmalarını, geliştirdikleri yeni ürünleri, şirket performansını konuştuk ve sektör ile ilgili değerlendirmelerini aldık. Firma gündeminizdeki yeniliklerden, gelişmelerden bahseder misiniz? DemirDöküm olarak Türkiye iklim- lendirme pazarında 65 yılda birçok ilke imza attık. Bu yıl farklı alanlarda geleceğimize yatırım yapmaya devam ediyoruz. İçinde bulunduğumuz çağda şirketler de tüketiciler de bir dönüşüm içinde. Günümüzde ürün tasarlamak, geliştirmek, üretmek, yatırım yapmak tek başına yeterli değil. DemirDöküm olarak Ar-Ge çalışmaları, ürün, dijital- leşme, eğitim, satış sonrası hizmetler ve müşteri deneyimi üzerine birçok pro- jeyi eş zamanlı yürütüyoruz. Beş yıllık gelişim planımız dâhilinde odağımıza müşterilerimizi aldık. Bu doğrultuda pazar araştırmalarımızı geliştirip, müş- teri beklentileri ve iş ortaklarımızın ihti- yaçları doğrultusunda eğitim konusunu sahiplenerek DemirDöküm Akademi’yi kurduk. Sabancı Üniversitesi EDU iş birliği ile hayata geçirdiğimiz “Müşteri Deneyimi Odaklı Satış Akademisi” ile Türkiye’yi dolaşmaya başladık. Demir- Döküm Akademi çatısı altında, eğitim stratejimizden yola çıkarak sektörün ilk satış kitapçığı olan DemirDöküm Etkili Satış Rehberini hazırladık. Mükem- mel müşteri deneyimi yaratmak için 2022 yılına kadar devam edeceğimiz projelere her yıl 1 milyon TL’lik yatırım yapacağız. Müşteri memnuniyeti ve deneyimi için geliştirdiğiniz proje ve programları her yönüyle detaylı olarak anlatır mısınız? DemirDöküm’ü asırlık hedefine ulaştıracak dönüşüm çalışmaları kap- samında müşteri memnuniyeti ve deneyimini geliştirmeye yönelik birçok proje hayata geçiriyoruz. Hedefimiz bu alanda da sektörün referans noktası olmak. Stratejimiz doğrultusunda hayata geçirdiğimiz programlardan biri olan Müşterinin Yıldızları Programı, mağaza içi ve satış sonrasında üstün müşteri Nullifire Satış Müdürü Engin Buz DEMİRDÖKÜM YÖNETİM KURULU ÜYESİ ERDEM ERTUNA:
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=