Tesisat Dergisi 285. Sayı (Eylül 2019)
AKADEMİ güncellenmeleri ve iş güvenliğinin sağ- lanması temel hedefimizdir. Ayrıca yurt dışı servis organizasyonlarında görev alan teknisyenler, eğitimmerkezlerimiz ve ülkelerinde eğitiliyor. 2018 yılında 100’ün üzerinde yurt dışı servis teknis- yenine eğitim verildi. İhracat yapılan tüm ülkelerde düzenli olarak satış ve servis eğitimlerine devam ediliyor.” “E.C.A. – Serel Eğitim Merkezi beş farklı bölümden oluşturuldu. Yapı Ürün- leri (armatür, vitrifiye, gömme rezer- vuar, sıhhi tesisat), soğutma ürünleri (klima, VRF), bireysel ısıtma (kombi, DG ve ısıtma tesisatı) merkezi ısıtma (kazan, kaskat, boyler, otomasyon, baca, doğalgaz ve ısıtma tesisatı) uygu- lama eğitimi alanları ve teorik eğitim sınıflarından oluşuyor. İstanbul/Şişli Eğitim Merkezimiz 400 m 2 , Ankara Eğitim Merkezimiz 200 m 2 alana sahip. Tüm alanlarda çalışır ürün ve sistemler üzerinden uygulama eğitimleri düzen- leniyor, ürün eğitimleri ile birlikte sıhhi tesisat ve doğalgaz tesisatına yöne- lik eğitim başlıkları da müfredatta yer alıyor. Eğitimler esnasında kullanılan atık suları geri dönüştürüp tekrar eği- timlerde kullanabilen sistemler oluştu- ruldu. Çevre bilincinin arttırılması tüm eğitim süreçlerimiz içinde yer alıyor. Servis teknisyenlerimizin özelikle hiz- met verdikleri ürünlerdeki soğutucu akışkanlar ile çalışma disiplinlerine ve teknik ekipman kullanımlarına yönelik eğitimmüfredatımız kuvvetli alanımızdır.” “Simülasyon Stantları ile Uygulama Eğitimleri Destekleniyor” “Yetkili servis teknisyenlerine yöne- lik ürün arıza simülasyon stantları ve soğutma çevrimini görsel olarak takip edebildikleri, şartları değiştirebildikleri stantlar ile uygulama eğitimleri destek- leniyor. Isıtma sistemleri güneş panelleri ile entegre edilerek yetkili servis, bayi, mühendis eğitim gruplarında yenile- nebilir enerji uygulamaları katılımcılar ile paylaşılıyor. Ayrıca doğalgazın ilk geldiği bölgelerdeki yetkili servisleri- mize “yerinde eğitim uygulaması” ile iş yerlerinde, müşteri alanlarında beceri- lerini arttıracak teknik ve idari eğitimler sunuluyor.” “Yetkili servis eğitimleri E.C.A. markasının temsili, müşteri ilişkileri ve teknik hususların geliştirilmesi için çok önemli fırsatlar içerir. 15 yılın üzerinde yetkili servis teknisyenlerimiz ile yakın çalışma yapmaktayım, mesleğe ilk başladığım yıllarda teknik, el becerisi yüksek teknisyenler öne çıkarken son 5 yıldır, bu becerilerine müşteri iletişi- minde başarılı olmayı ekleyen teknis- yenlerin mutlu olduklarını tüm sektörde görmekteyiz. Zaten günümüz rekabet şartları da müşteri odaklı olmayan farklı bir bakış açısına izin vermiyor.” “Diğer bir husus da iş güvenliğine dikkat eden teknisyen yetiştirmek. Hiçbir şey insan sağlığından önemli değildir. Özellikle gaz yakan cihaz- lara hizmet veren teknisyenlerimizin disiplinleri, kullanıcı ve kendileri için önem arz eder. Diğer branşlarda da iş güvenliği kurallarına uyum konusunda 58 Tesisat / Eylül 2019 tesisat.com.tr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=