Tesisat Dergisi 285. Sayı (Eylül 2019)
HABERLER 32 Tesisat / Eylül 2019 tesisat.com.tr DemirDöküm Rekabet Yarışını Farklı Bir Noktaya Taşıyor Buderus, Alman Marka Ödülü’nün Sahibi Oldu D emirDöküm, sektördeki reka- bet yarışını müşteri deneyimi ve memnuniyeti projeleriyle farklı bir noktaya taşıyor. Teknolojinin de itici gücüyle son 5 yılda tasarım- dan modellemeye, üretimden teda- rik zincirine müşteriye dokunan tüm kanallarda büyük bir dönüşüme imza atan DemirDöküm; müşteri, çalışan ve iş ortakları tercihinde en değerli şirket olmak için kendine yeni bir vizyon belir- ledi. Çalışanları, iş ortakları ve tüketici araştırma sonuçlarıyla 5 yıllık gelişim planı hazırlayan ve plan doğrultusunda “Müşteri Deneyimi Platformu” ve “Müş- terinin Yıldızları” programlarını hayata geçiren DemirDöküm, tüm ekosistemini geleceğe hazırlıyor. Sanayinin ilk şirketlerinden biri olan DemirDöküm’ün asırlık hedefine ulaştıracak dönüşüm çalışmalarının odağında müşterilerinin bulundu- ğunu belirten Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, “Düzenli olarak yaptığımız araştırmalarda tüketicilerin tercihlerini kendi araştırmalarının belirlediğini ve yetkili satış noktalarına gittiklerinde marka ve ürün hakkında bilgi sahibi olduklarını tespit ettik. Yine araştırma sonuçlarına göre, dijitalleşme önce- sinde yetkili satıcılarımızın müşteriyi A lman Tasarım Konseyi ve Alman Marka Enstitüsü’nün başarılı markaları, tutarlı marka yönetimi ve sürdürülebilir marka iletişi- minin onurlandırıldığı Alman Marka Ödülü için Berlin’de buluştu. Buderus, ISH 2019 Fuarı’nda göstermiş olduğu başarısı ile “Marka Stratejisi Mükemmeliyeti, Marka İletişimi ve Fuar & Sergi” kategorisinde başarı ödülü kazandı. Buderus sistem uzmanlığı konseptinin, fuarda bulunan tüm materyallere ve sunulan yeniliklere adapte edilmesindeki başarının arkasında Buderus’un mükemmeliyetçi yaklaşımı bulunuyor. Fuarda Buderus’un yeni kurumsal tasarımının modüler yapıdaki konsepti kübik tasarımlarla başarılı bir şekilde uygulandı ve “Geleceği Beraber Şekillendirmek” mottosu üstün bir başarı elde etti. n teknik dil ve yaklaşım sayesinde etkile- yebildiğini ancak günümüzde bu tutu- mun güncel beklentileri karşılamadığını gördük. Tüm bu veriler doğrultusunda DemirDöküm Akademi projesini hayata geçirdik. 2018 yılında da bu yaklaşımı kendini geliştirebilen sürdürülebilir bir platforma taşıyarak sektörümüzün ilk müşteri memnuniyeti odaklı bütünleş- miş platformunu kurduk. DemirDöküm Akademi ve perakende performans ölçümleme sistemimizle başlattığı- mız bu platform; temelde ölçümleme, eğitim ve ödüllendirme sistemlerinin entegrasyonuna dayanıyor” dedi. DemirDöküm Akademi’nin e-öğ- renme platformunun da kullanıma açıl- dığını, iş ortaklarının tek tıkla eğitimle- rine dijital ortamda ve diledikleri zaman diliminde devam edebildiklerini belirten Kıran; “Amacımız; yeni kurduğumuz platformumuzla hem müşterilerimizin hem de iş ortaklarımızın memnuniye- tini ve aldıkları hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak ve DemirDöküm ile çıktıkları bu yolculukta kazanımla- rını daha da artırmak. Bu doğrultuda DemirDöküm Müşteri Deneyimi Plat- formu’na her sene 1 milyon TL tuta- rında yatırım yaparak iş ortaklarımızın gelişim alanlarına yönelik eğitimler ve içerikler oluşturmaya devam edeceğiz. Aynı zamanda her sene farklı alanlarda ölçümleme ve gelişim hedefleri koyarak müşteri deneyimi süreçlerimizi 2022 yılına kadar sektörde en üst düzeye çıkarmak ve bu alanda farkımızı bir kez daha ortaya koyma hedefindeyiz” açıklamasını yaptı. Müşteri memnuni- yetinde üstün performans gösteren DemirDöküm paydaşlarını çeşitli teş- viklerle desteklediklerini belirten Bilge Kıran; “Müşteri memnuniyetinde yüzde 90’ın üzerinde başarı gösteren firmalar için ayrıştırıcı olması adına, mağazaların giriş kapılarına ‘Müşteri Memnuniyeti Mükemmellik Ödülü’ etiketleri asıyoruz” dedi. n Pazarlama Direktörü Bilge Kıran
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=