Tesisat Dergisi 280. Sayı (Nisan 2019)

HABERLER 38 Tesisat / Nisan 2019 tesisat.com.tr Vaillant İş Ortakları ile Kıbrıs’ta Bir Araya Geldi V aillant Türkiye, yetkili satıcıları ile birlikte moral depoladığı geleneksel Aile Toplantısını bu yıl 4-6 Şubat 2019 tarihleri arasında Kıbrıs’ta gerçekleştirdi. ‘Vaillant ile Gelecek Yolunda” mottosuyla düzen- lenen toplantıda 2018 yılı değerlendiri- lirken, 2019 yılının planları da paylaşıldı. Yetkili satıcıların yeni yıla moralli bir başlangıç yapmaları ve Vaillant Türki- ye’nin gelecek hedeflerini paylaşmak üzere düzenlenen toplantıya 200 yetkili satıcı katıldı. Katılımcılar ilk gün gerçekleştir- dikleri şehir turunun ardından, Bella Pais manastırında bir araya geldikleri gazeteci ve araştırmacı-yazar Nebil Özgentürk ile keyifli bir sohbet ger- çekleştirdiler. Organizasyonun ikinci günü Mirgün Cabas’ın sunuculuğunda gerçekleştirilen Vaillant Arena etkinli- ğinde ise Vaillant Türkiye’nin yöneticileri 2018 yılını değerlendirip, markanın 2019 vizyonunu açıkladılar. n Vaillant Türkiye’den Kombi Avcıları Kampanyası V aillant yeni sosyal medya kam- panyası Kombi Avcıları ile müş- terilerine satış sonrasında da destek veriyor, yaşadıkları sorunları çöz- meyi ve kafalarındaki soru işaretlerine cevap bulmayı hedefliyor. Bu kapsamda müşterilerinin bek- lentilerini öğrenip onlara en kusursuz hizmeti verebilmek adına GfK ile yaptığı Kombi Kullanıcısı Müşteri Memnuniyeti ve Satın Alma Yolculuğu anket sonuç- larını baz alan Vaillant, ısıtma soğutma kullanıcılarını ürün ve markadan bek- lentilerine göre 4 gruba ayırdı. Kombi Avcıları ile her bir grubun beklentile- rine ve önem verdikleri noktalara deği- nen Vaillant bu yeni iletişim kanalı ile Mart-Nisan ayları boyunca müşterilerine “Nelere önem verdiğini biliyoruz. Aradı- ğın her şey Vaillant’ta var” diyor. Müşterilerine “Kombininmucidi. com” adresindeki “Kombi Avcıları” baş- lığı altında bulunan 4 ayrı özel katego- ride eğlenceli animasyon ve videolar ile ulaşan Vaillant, videolarda 4 araştırma grubunun da beklentilerini dile geti- rip bunların karşılığı olarak Vaillant’ın onlara neler sunduğunu anlatıyor. Sitede ve sosyal medyada yer alan kısa testi çözen kullanıcılar hangi profile yakın olduklarını da bu testin sonucuna göre öğrenebiliyorlar. Test sonucundan çıkan ya da seçmiş olduğu grubun videosu ile karşılanan müşteriye ısıtma, tasarruf gibi sıkça sorulan soruların yanıtlarına, kullanım tavsiyelerine, Vaillant ürünleri hakkında genel bilgilere ulaşabilecek. Kampanya kapsamında ayrıca müşteri- lere ücretsiz keşif olanağı da sunuluyor. Vaillant müşterileri, ayrıca hazırlanan Blog sayfasında da tüm yıl boyunca tasarruf tüyoları, teknik bilgiler, tavsiye- ler ve Vaillant’tan haberlere ulaşabilecek. Müşteriler gerek web sayfasından, gerek ‘kombininmucidi’ adresinden gerekse kampanya için hazırlanan web sayfa- sından çok kısa bir formu doldurarak ücretsiz keşif olanağından da faydalana- bilecek. Vaillant Türkiye olarak ürünleri- nin faydalarını aktarmaya odaklandıkla- rını belirten Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin, “Bu projemiz ile müşterilerimize ürün, fiyat, özellik iletişimi yapmak yerine onların yaşadığı sorunlara ya da kafalarındaki soru işa- retlerine çözüm bulmak istedik. İnternet üzerinde en çok arama yapılan ısıtma ile ilgili sorulara güvenilir bir kaynaktan doyurucu yanıtlar vermeyi hedefledik. Bu yöntem ile satın alma yolculuğunun çok erken noktalarında müşterileri Vail- lant bilgi ve tecrübesi ile buluşturma imkanını yakaladık” diye konuştu. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=