Tesisat Dergisi 278. Sayı (Şubat 2019)
HABERLER 26 Tesisat / Şubat 2019 tesisat.com.tr Bosch Termoteknik 8 Milyon Kombi Üretim Adedini Aştı B osch Termoteknik’in Manisa Fabrikası, 2018 yılında 888 bin 888 kombi üretim adedi ile tarihinin en yüksek kombi üretimini gerçekleştirdi. 2018 yılında rekorlarına bir yenisini daha ekleyen Manisa Fab- rikası, böylece “üretim üssü” ünvanını da pekiştirdi. 25 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren fabrikada, kuruldu- ğundan bu yana üretilen cihaz sayısı ise 8 milyon adedi aştı. Termoteknik iş kolunda dünya çapında öne çıkan tesisler arasında yer alan Bosch Termoteknik Manisa Fabri- kası’nda, dünyanın dört bir yanındaki 41 ülke için, 744 farklı cihaz tipi üretimi yapılıyor. Manisa’da 25 yıldır faaliyet gösteren fabrika, aynı zamanda iklim- lendirme sektöründe “İhracat lideri” ünvanını da elinde bulunduruyor. ■ B osch Termoteknoloji, aktif olarak kullandığı ve çeşitli içeriklerle beslediği sosyal medya hesap- larıyla başarılı bir yıl geçirdi. 2018 yılında tüm sosyal medya platformları; Face- book, Instagram, Twitter ve YouTube aktif kullanılarak 20 milyon kullanıcıya erişim sağlandı. Aralık 2018 BoomSocial verileri ve BoomSonar teknolojileriyle hazırlanan SocialBrands sıralamasına göre sektöründe lider olan Bosch Ter- moteknoloji, bu başarısını Top100 liste- sine girerek sektörün dışına da taşıdı. Bosch Termoteknik Türkiye, Orta Doğu ve Kafkasya Pazarlama Direktörü Ali Aktaş sosyal medyada yakaladıkları başarı ile ilgili “Sosyal medya bizim için son yıllarda müşteriye ulaşmak için kul- landığımız en etkin yöntemlerden biri oldu. Geleneksel pazarlama yöntemleri ile tamamına erişemediğimiz müşteri- lerimize farklı içeriklerle ulaşırken, aynı Bosch, Sosyal Medya Platformları ile Fark Yaratıyor zamanda çift taraflı etkileşim imkanı da yakaladık. Müşterilerimizin yorumlarını 7/24 gözlemleyebildiğimiz ve çözümle- yebildiğimiz sosyal medya platformları bizi müşterilerimize daha da yakınlaş- tırdı. Müşterilerimizden gelen talepleri onların ihtiyaçları doğrultusunda bu projeye özel çalışan sosyal medya ileti- şim sorumlumuzla kişiye özel çözümler üreterek çözüyoruz. Bu müşteri odaklı yaklaşımımız, şirketimizi sosyal marka olma hedefine doğru taşıyan en önemli etkenlerden oldu” dedi. Bosch Termoteknoloji farklı müşteri gruplarına farklı sosyal platformlar üze- rinden ulaşıyor. Facebook, Instagram ve Twitter mecralarından yayınlanan ürün bilgilendirmeleri, yarışmalar, anketler ve video içerikleri ile son kullanıcılarına ulaşırken; kullanılan kapalı hesaplar ile ürün teknik bilgileri, şirket ve kampanya duyuruları iş ortaklarına direkt iletiliyor. Tüm mecralardan gelen yorumlar profesyonel olarak ele alınıyor ve ilgili departmanlara aktarıldıkran sonra BoschFocus online platform ile hızlı bir şekilde dönüş sağlanıyor. ■
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=