Tesisat Dergisi 273. Sayı (Eylül 2018)
HABERLER 28 Tesisat / Eylül 2018 tesisat.com.tr Baymak Self Servis Uygulamasıyla Hızlı ve Kaliteli Hizmet D ört mevsim iklimlendirme ürün- leri ile tüketicilerin tercihi olan Baymak, Self Servis uygulama- sıyla müşterilerine hızlı ve kaliteli hiz- met vermeye devam ediyor. Self Servis ile çağrı merkezlerindeki yoğunluk aza- lırken uygulamada yüzde 97 başarı elde edildi. Baymak Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Betül Başkır, “Self Servis, Bay- mak’ın tüketicileriyle olan güçlü ve hızlı temas noktalarından biri haline geldi. Amacımız en iyi ürünü en iyi deneyimle birleştirerek, müşterilerimizde iz bırak- mak” dedi. Baymak, servis hizmeti almak iste- yen müşterilerine www.baymak.com.tr adresi üzerinden online hizmet vermeye devam ediyor. Müşterilerine en hızlı ser- visi sunmayı hedefleyen Baymak, web sitesi üzerinden sunduğu Baymak Self Servis uygulamasıyla, cihazının ilk çalış- tırma ve garanti başlangıcı talebine hız- lıca çözüm üretiyor. Self Servis uygulamasını kullanan tüketicilere öncelik veriliyor Baymak müşterileri için geliştirilen sistemde tüm kayıt ve randevu talepleri, tamamen online olarak gerçekleştiriliyor. İletişim bilgilerini giren kullanıcının cep telefonuna doğrulama kodu geliyor. Kul- lanıcı, doğrulama kodunu teyit ettikten sonra adres bilgilerini doldurarak, kendi randevu tarih ve saatini seçebiliyor. Tale- bini web sayfası üzerinden ileten müşte- riler, randevu taleplerinde sahip olduk- ları öncelikle kısa süre içerisinde yetkili Baymak servisinden hizmet alabiliyor. Tüketiciyle hızlı ve güçlü iletişim “Müşterilerimizle temas ettiğimiz her noktada mevcut işlemleri nasıl kolaylaştırabileceğimiz sorusuyla yola çıkarak, Self Servis’ projesini hayata geçirdik” diyen Baymak Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Betül Başkır, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Self Servis uygulaması müşterilerimizin web sayfası üzerinden servis taleplerini kendilerinin oluşturabilecekleri bir uygulama. Müş- terilerimiz bazen bir toplu taşıma ara- cında bazen bir toplantı arasında servis taleplerini saniyeler içerisinde Self Servis uygulaması üzerinden yapabiliyor. İhti- yaç duyulan her an her yerden yetkili servis talebinde bulunabilecek olan müşterilerimiz bu hizmetten ücretsiz olarak yararlanabilecekleri gibi randevu tarih ve saati konusunda tüm özel talep- lerini uygulama üzerinden iletebiliyor. Böylece müşterilerimizin zamanını en etkin şekilde kullanmaları konusunda fayda yaratmış oluyoruz. Bu proje, sos- yal medya ve çağrı merkezimizdeki uygulamalar gibi “Müşterilerimizin sesini duyalım” felsefesinin sonucunda hayata geçti. Self Servis, Baymak’ın tüketicile- riyle olan güçlü ve hızlı temas noktala- rından biri haline geldi. “ n Baymak Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Betül Başkır TİM Başkan Vekili Zeki Poyraz: “Yeni Pazarlara Çıkartma Yapacağız” T ürkiye’nin yeni ihracat pazar- larına ihtiyacı olduğunu söyleyen Türkiye İhracatçı- lar Meclisi (TİM) Yönetim Kurulu Başkan Vekili Zeki Poyraz, yeni dönemde TİM Başkanı, yönetim kurulu ve tüm delegeler ile birlikte Türkiye ihracatını ve ihracatın dünya ihracatı içindeki payının arttırılması için çalışacaklarını söyledi. Birlik ve beraberlik içinde icraatlara başlaya- caklarını ifade eden Poyraz, ” Ülke- mizin ihracatta zayıf olduğu pazar- lar var. Buralara adeta çıkartma yapacağız. Elimize çantamızı alıp ülke ülke gezeceğiz. Türkiye’nin ihracat potansiyelini ve gücünü yeni pazarlara göstereceğiz, Ülkemizin 2023 ihracat hedefine ulaşabilmesi için Türk ihracatçısına yeni pazarlar, yeni ufuklar kazandıracağız” dedi. Türk ihracatçısının yurtdışında elinin güçlü olması, daha rekabetçi ve daha aktif olması için lazım gelen tedbirlerin alınacağına ve mevcut çalışmaların artarak devam ede- ceğine işaret eden Poyraz, gerek Kamu kurumları nezdinde, gerekse yurtdışı sektörel kuruluşlar nez- dinde girişimlerde bulunulacağını ifade etti. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=