Tesisat Dergisi 270. Sayı (Haziran 2018)

48 Tesisat / Haziran 2018 tesisat.com.tr HABERLER Proasist, 2018 Türkiye Vizyon Toplantısı Gerçekleşti B irçok hizmeti bünyesinde barın- dıran teknik hizmet firması Pro- asist, çözüm ortaklarıyla 2018 Türkiye vizyon toplantısını İstanbul’da gerçekleştirdi. Zincir mağaza, restoran, endüst- riyel tesis, alışveriş merkezi, hastane, eğitim kurumları, spor salonları gibi farklı sektörlerden işletmelerin tüm Tür- kiye’de yaklaşık 12 bin müşteri nokta- sında hizmet veren Proasist ,2018 Viz- yon toplantısını İstanbul’da bir otelde gerçekleştirdi. Toplantıda Proasist Yönetim Kurulu Başkanı Öner Çelebi, Satış ve Pazarlama Direktörü Abdullah Kuter, Müşteri İlişkileri Direktörü Fatma Adıgüzel ve Operasyon Direktörü Emel Ada sunumlar yaparak çalışmaları hak- kında bilgiler verdi. Şirket hakkında bilgi veren Öner Çelebi, ‘’Türkiye’nin her noktasına ve her türlü teknik hizmeti, hiçbir sektöre bağlı kalmaksızın veren dev bir orga- nizasyon. Şirketimiz, Türkiye’de 300 müşterimizin 12 bin lokasyonunda, 180 çalışanı, 35 mobil ekibi ve 150 çözüm ortağıyla hizmet sağlıyor. Ankara’da, İstanbul’da, Bursa’da, Trakya Bölge- si’nde ve İzmir’de bölge ofislerimiz ve mobil ekiplerimiz mevcut. Bunun dışında Adana’da, Trabzon ‘da ve Bod- rum Bölgesi’nde de, bölge yöneticile- rimiz yani ofis açmakla ve yeni çözüm ortaklarını portföyümüz katmakla meş- guller’’ dedi. Özel teknoloji platformu Proa- sist Smart Screen (PSS) konusunda açıklama yapan Çelebi, ‘’Günümüzde endüstri 4.0’ı ve nesnelerin internetini konuşuyoruz. Gelecek bütün cihaz- ların akıllı cihazlar olacağı, internete bağlanacağı ve biz o cihazların bütün performanslarını uzaktan izleyebilece- ğimiz bir döneme evriliyoruz. Cihazla- rın performanslarını, arza zamanlarını, müdahale edilmesi gereken zamanı, bakım zamanlarını ve her şeyini artık bizim akıllı yazılımız sayesinde uzaktan görebiliyor olacağız. Bütün mağaza- lardaki ve şubelerdeki envanteri, tüm detaylarını izleyebiliyor olacağız. Eko- nomik ömürlerinin bittiğini ön görebi- leceğiz . Bütün bunlar, akıllı yazılımının bize katacağı unsurlar. Şirketimiz diji- talleşme yolunda önemli bir yol almış oluyor’’ şeklinde konuştu. n Canım Kombim’de Kazanan Tasarım Belli Oldu T akipçilerini, hayatın renklerini fark etmeye ve yaratıcılıklarını kullanmaya çağıran Vaillant Türkiye’nin, kullanıcılarının hayalle- rindeki kombiyi tasarlamaları ama- cıyla hayata geçirdiği sosyal medya kampanyası “Canım Kombim”de kazanan tasarım belli oldu. 2 Ocak- 22 Şubat tarihleri arasında gerçek- leştirilen yarışmada 1189 kişi hayalle- rindeki kombiyi tasarladı. Yarışmada birbirinden renkli ve yaratıcı kombi tasarımları sosyal medyada payla- şıldı. Yapılan değerlendirme sonu- cunda kazanan, Aydın Biltekin’in “4 mevsimden esintiler” isimli tasarımı oldu. Kampanya kapsamında Vail- lant kullanıcıları tasarım fikirlerini Vaillant’ın Facebook ve Instagram hesaplarında bulunan kampanya içeriklerinin altında, #CanimKom- bim etiketiyle yorum olarak paylaştı. Zone tarafından çizilen tasarımın yer aldığı ecoTEC Plus kombiler, belir- lenecek tarihlerde, seçili Vaillant mağazalarında da satışa çıkacak. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=