Tesisat Dergisi 270. Sayı (Haziran 2018)

HABERLER 30 Tesisat / Haziran 2018 tesisat.com.tr Teknosa ve İklimsa’dan Kurumsal Müşterilere Entegre Hizmet COPA’ya Ukrayna’dan Fabrika Ziyareti T eknosa’nın iklimlendirme sek- töründeki markası İklimsa, Tür- kiye genelinde 470’i bulan bayi ve yetkili servisi ile “Bir Klimadan Daha Fazlası” konsepti ile Fethiye’de bir araya geldi. Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan ve İklimsa İş Birimi Genel Müdür Yardımcısı Tansu Öztorun’un katılımıyla gerçekleşen Yıl Değerlendirme Toplan- tısı’nda, mevcut başarıların yanı sıra gelecek dönem hedef ve vizyonu da paylaşıldı. İklimsa merkezlerinin dijitalleşme atağının anlatıldığı toplantıda; son 3 yılda cirosunu 2.5 kat büyüten İklimsa ve Teknosa’nın güç birliği yaparak hayata geçireceği kurumsal satış sis- teminin detayları paylaşıldı. Toplantıda konuşan Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, “Bugün, farklı ihtiyaçlara göre farklı segmentlerde ürün gruplarımızla çok geniş bir kit- leye hitap ediyoruz. Mitsubishi Heavy Insdutries ile öncüsü olduğumuz A seg- ment ürünlerden her bütçeye uygun seçenekleri ile kendi private label mar- kamız Sigma’ya ve VRF sistemlerinde Samsung ile sektörde doğru ürün kar- masını oluşturduk. Geçen yıl sert kış ve sıcak yaz etkisiyle sektörün ana ürün grubu RAC pazarı yüzde 19 büyürken, İklimsa satışlarını yüzde 23 artırdı. Ürün ve hizmet kalitemizle pazardaki güçlü konumumuzu pekiştirdiğimiz bir yılı geride bıraktık. 2018’de yapacağımız yeni atılımlarla pazar payımızı ve adet bazında satışlarımızı artırmayı ve yüzde 30’un üzerinde büyümeyi hedefliyoruz” dedi. İklimsa İş Birimi Genel Müdür Yar- dımcısı Tansu Öztorun ise “İklimsa ola- rak müşterilerimize daha fazla değer sunmak için son yıllarda pek çok yeni- liğe imza attık. ‘Private Label’ marka- mız Sigma’yı geliştirerek, ciro içindeki payını 2014 yılından bu yana 13,5 kat artırdık. Dijital dönüşüm projeleriyle performansımızı da güçlendiriyoruz. Bunlardan biri olan ‘servis cepte’ uygu- laması ile satış sonrası servislere ait 25 iş sürecini akıllı telefondan takip edebi- lecek bir sistem kurduk. Mobil cihazlarla tüm süreçlere, adres bilgilerine, yeni sipariş alımlarına fırsat sağlayan bu uygulama ile beklentilerin ötesinde bir hizmeti müşterilerimiz ile buluşturduk. İklimsa’da iyi ürün ve yetkin merkez- lerimiz ile satışlarımızı artırıyor, satış sonrası hizmet kalitemiz ile de başarının sürdürülebilirliğini sağlıyoruz.” dedi. n C OPA, 17-18 Nisan 2018 tarihlerinde Ukrayna’dan gelen bayi ve satış temsilcilerini ağırladı. COPA’nın Ukrayna dağıtıcı bayisi ve alt bayileri, Bursa Nilüfer Organize Sanayi Bölgesi’ndeki COPA fabrikasını ziyaret ederek üre- tim proseslerini yerinde izledi. 15 kişilik grup, ziyarette COPA ürünlerinin Ar-Ge, üretim, boya, ambalajlama ve kalite kont- rol proseslerini yerinde görme fırsatı yakaladı. Fabrika gezisi öncesinde yapılan sunumda, ziyaretçilere Coşkunöz Holding ve COPA daki güncel gelişmeler, 2017 yılı değerlendirmesi ve gelecek dönem hedefleri tartışıldı. Ziyaretçilerini 2 gün boyunca Bursa’da ağırlayan COPA; verimli toplantıları ve keyifli Bursa turu ile misafirlerinden tam not aldı. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=